@Iedereen: Nog bedankt voor de felicitatie’s hoor!
![]()
Ik zie nu dat er op TT staat dat er om 19.30 een vliegtuig met dat nummer vertrekt naar Varadero. Komt ze straks ook nog in een heel ander hotel zeker. Niet te hopen voor haar hoor.
Nouja, ze gaat eindelijk en dat is het belangrijkste. ![]()
Dat is CUBA… ohhh wat een puinhoop maatschappij!!!
Oh, is dat zo? Och ja, nu je het zegt. Niet te geloven.
Cancun, 19:43 uur vertrokken!!!
Pffff ‘maar’ 7 uur vertraging…
morninkkkkk
ff een dutje gedaan… doet een mens goed…
dus cyn is weg… gelukkig maar… ik zou echt pislink zijn!! zijn ze waarschijnlijk ook
uhm wilde nog van alles reageren maar ben nog niet wakker
ga maar eerst ff wat eten ofzo…
Ohhhh wat treft Cyn het niet, weer arkefly. Het is toch vreselijk. Ik hoorde een paar weken geleden dat ze van het reisbureau ook een studiereis hadden met arkefly en natuurlijk ook big problem. Liggen ze niet wakker van, ze hebben een claim ingediend en krijgen een knullig antwoord. Standaard bij arkefly.
@Beps: Denk dat ze een tussenlanding hebben op Cuba. Bij ons stond Punta Cana en Montego Bay onder hetzelfde vluchtnummer
Ach pislink zijn, waren wij ook. Je bereikt er alleen geen bal mee. Ze hebben standaard antwoorden, zijn ze volgens mij op getraind. We weten niks, u hoort straks meer, we komen om … terug enz enz enz
Volgens de schipholsite wel ja. Laten we hopen dat dit het juiste bericht is, maar dan nog!
:finger:
Bij Arkefly kun je alles verwachten, wie weet staat ze over een uur weer op schiphol. Zijn lekker opgeschoten :unibrow:
Toos, dit noemen ze de goden verzoeken!!!
Hele dag gewerkt was best wel druk vergeleken met de laatste weken, maar ben nu echt moe!
Tsjonge jonge wat heeft cyn pech he, maarre het kan ook bijna niet anders, was weer Arkefly, boycotten die hap:mad:Ze zal best via Varadero vliegen naar Cancun, ik vloog vorig jaar via Cancun naar Cuba.Dat was dan dag 1 en ze heeft er al zo weinig, echt niet leuk dus
WR : welkom thuis en wat een spannende beslissing zeg, wil gauw horen wat je gaat doen
Linda : druk aan het werk geweest, kan me voorstellen dat je moe bent, was gisteren ook erg laat, maar wel heeeel leuk heb ik begrepen
MK : lekker kleurtje gekregen? jammer dat het niet het echte zonnetje was
Toos : had je al gemist, compu’s zijn leuk als ze het doen he
Bloem : stress in de stad en daarna lekker tukkie doen, ben je nu weer fit ?
Roanna : geen oudere jongere meer, kom op hadden ze geen wii fit :slywink:
@Linda: Dat kan ik me best voorstellen. Laat naar bed en weer vroeg eruit.
Maar…het was de moeite waard, of niet dan? :dag:
@Raak: Nee, die hebben ze dacht ik niet. Maar dan nog, laat hun maar lekker gaan, mij te druk en ik was gister al lekker uitgeweest, dus heb het wel weer voor even gehad,… zei het olde mens. :biggrin:
@roanna: zeker weten, moest net effe lachen toen ik alles terug las en je wat zei over een sober ontbijt, at t gewoon mijn dagelijkse ontbijt hoor hahaha, nog gefeliciteerd met je zoon!
@Roanna
Gefeliciteerd met je zoon … hoe oud is ie geworden vandaag?
@WR
De kogel is door de kerk. Je gaat aan het werk in Turkije. Kan je daarna terug komen op Schiphol?
@Toos
De router minder streng beveiligd, nu kan je weer mooi mee kletsen.
@MK
Heerlijk he, de zonnehemel. Was er gisteravond ook nog even onder, mp3 op en even wegdromen.
@Cyn
Heeft wel erg veel pech, 7 uur vertraging … hadden al halverwege kunnen zijn. En ze hadden al zo weinig tijd.
@Bloem
Snel de boodschappen gedaan in de drukte en daarna genoten van Kootje en Kaatje. Had Kaatje gewonnen?
@TRL
Ging wel goed met neefje, hij had alleen nu ook overal spierpijn maar dat was te verwachten.
ach ja… laten we maar hopen dat cyn goed onderweg is en kan genieten van cuba…ehmm … mexico ![]()
wat zijn jullie plannen voor vanaaf? ikke ga lekker misdaadseries kijken vanaaf…
owh ja en moet de konijntjes nog een schone bak geven
Marion : lekker ff tijd voor jezelf, ligt J. al op bed?