@Cyn: Fijne avond en tot morgen
@Damber: Nog een nachtje slapen, wel spannend he
@roanna: ziet erg goed uit dat appartement!
@Linda: Had begrepen dan danny de munk griep heeft (gehad). Wij willen van het najaar, zoontje van een collega heeft Sip gespeeld en gaat misschien de rol van ciske overnemen
@Toos: Dat is maar te hopen dan. Mijn schoonzusje vertelde me gister ook nog zo’n verhaal uit haar verzorgingstehuis. Daar zit een oude man die al helemaal verkankerd is en ze had daar net schoongemaakt, toen ze even later de zuster naar binnen zag gaan. Had die stakker zijn eigen in z’n schone bed, helemaal onder gesch*ten en bloed overgegeven. Kon ze weer van voor af aan beginnen. Maar hele zielige verhalen heeft zij soms ook. Naar hoor!
Hopenlijk heb jij het wat rustiger vannacht. :o
@toos: heb je vanavond dat stukje gezien bij rtl boulevard, hebben met zijn moeder gebeld hij is niet ziek of overspannen, antwoord ligt bij stage had zijn moeder gezegd
@Cynthia: :dag: :kus: Fijne avond nog en wel thuis.
@Linda: Ja, ziet er best mooi uit he? Als ik ook ooit ga verhuizen wil ik in iets, waar ik zo in kan. Nouja een bietje schoonmaken wil ik nog wel, maar geen breekwerk meer. :biggrin:
@Toos: Oh, jij had ook al even gekeken? Staan er nog 2 daar, maar staan niet op Fund*, dus even morgen er langs wie die ene makelaar is. Van 1 ben ik al achter, maar die was nog duurder, dus nog even voor de andere zoeken.
Wat is er dan met die Danny de Munk? Ik hoorde wel dat er iets van bij boulevard zou komen, maar toen kreeg ik vistite, dus heb het niet gezien.
Ik heb boulevard ook niet gezien, weet alleen van mijn collega dat de sfeer onderling heel goed was en dat ze hel veel lol hadden onderling, ook met danny zelf
@Roanna: Dat zijn trieste dingen. Ik had van de week ook zoiets. Was iemand eten aan het geven en die begint over te geven, zat alles op te vangen met een grote servet. 2 collega’s dubbel van het lachen en niks doen.
@roanna/toos: schijnt trammelant te hebben met een of andere organisatie, stage of zoiets ze zeggen iedere keer daarom dat ie griep heeft maar schijnt helemaal niet zo te zijn eerste paar voorstellingen in enschede wel meegedaan daarna al een aantal niet waaronder gisteren zou echt balen als ie niet mee zou doen zondag
@Linda: O zo ja. Ik vind ook meestal de originele bezetting het fijnst. Dat heb je met Tarzan ook. Omdat wij bij een van de eerste voorstellingen waren, was er de originele cast, maar zo door het jaar, komen er dan vervangers en lijkt het mij dan al niet meer, terwijl ze misschien wel net zo goed of wel beter kunnen zijn. Maar toch! Het idee he! :o
@Toos: ja, dat zijn ook vaak trieste verhalen, maar wat jij zegt moet toch ook niet kunnen. Gaan ze staan lachen i.p.v een handje te helpen. :finger:
@Roanna: Ik had er misschien ook wel om gelachen, het was op zich ook wel komisch.
@roanna: ja idd maar als je naar ciske gaat vind ik gewoon dan moet je die met danny de munk zien
@toos; dat doen collega’s dan meestal he
@Linda: Dat is ook zo, maar je weet ook dat het kan gebeuren dat er vervangers zijn. Het is jammer, maar het hoeft er niet minder leuk om te zijn
@Toos: Ach welja. Soms moet je er ook maar wat van maken he!
@roanna: ga er gewoon vanuit dat ie zondag niet meedoet valt t altijfd nog mee als ie er wel is
goede avond…
ikke net terug vant werk…nog n uur blijven hangen…!!
@raak…weet niet of je het nog leest…maar wens je een hele fijne vakantie…!!
voor de rest is niet veel blijven hangen…solly
@linda…morgen jou laatste werk dag ![]()
iedereen een fijne avond nog…en voor straks…slaap lkkr!!