@Cynthia: Huh? Welk mailtje? :unibrow:
Ik ga er weer vandoor,fijne avond allemaal en misschien nog tot later en anders tot morgen…
@Trl:Fijne avond ook nog en tot ziens. :dag:
roanna… haha een mailtje van een bepaalde jongen… nogal pikant zeg maar… ![]()
Zo meiden fijne avond ik ga bankhangen, koffie drinken en eten maken en dan vanaaf HOUSE yeahhhhhh
Wat een rust hier!!! Nog ruim een uur… (bijna nog 2… maar positief bekijken…
)
En nu nog maar 1.5…
En nog maar 1!
hier druk, ouders waren er net… maar alles is oke
Nu ff niets en ontspannen
Nog niet bijgelezen!
Goede avond :dag:
keurig bijgelezen en heb nog meer slippers gezien…
Cyn aan het aftellen… Hoe gaat het nu met je buik?
Roanna een ander leuk huisje gezien… en kokkie geopereerd… als ze twijfels hebben of er iets ernstig was… had hij echt niet naar huis gemogen hoor… dus maak je maar geen zorgen… komt helemaal goed…
zus bij vrienden wezen eten…
Toos aan de nachtcrock… euh… kaboutervoetjes ![]()
Beps viezwiete gehad… nu ff lekker niets
Linda nog 1 daggie werken…
Raak… EEN SUPER FIJNE VAKANTIE!!
Kaylo geen wekker morgen, heerlijk vrij
Verder is het inderdaad niet heel druk geweest hier…
Morgen… morgen… morgen om 15:00 uur gaan we mijn meissie halen. Vandaag heeft ze zich keurig gedragen bij de dierenarts… en ze is helemaal gezond!!! Morgen dus tot 13:00 uur werken… Heb een aantal keer ingelogd op de telefoon voor mijn collega… die collega is in haar pauze even naar de dierenwinkel gegaan om snoepjes en een flostouw voor Jessy te kopen… Lief he!!!
Goedenavond allen.
@Damber: Oei…spannend hoor! Nog maar 1 nachtje. :wub:
@Cynthia: Het is toch wat als de tijd zo kruipt he? Nou, bijna tijd hoor! :unibrow:
@Beps: Ook weer thuis en ook visite gehad en zo zeker da house he? Of niet? Hier staat weer voetbal op, dus weet niet eens of er vanavond house is. :unibrow:
Mijn koffievisite is ook net weg. Ga nu ook ff lekker ontspannen.
@Toos: :dag: Crockse straks hoor! :dag:
@Roanna: Dank je, heb er echt zin in:finger:. Begreep vandaag dat er 2 bewoners niet zo best zijn, dus maar duimen dat ze het nog even blijven doen
Toos: crockse!
Roanna: jaaaaa nog 5 minuten en 54 seconden!!! HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAA!!
tot morgen meiden!!
:dag:
@Cyn: Nog effies, hoe is het met je buik??
@toos: hoop voor je dat de nacht een beetje rustig verloopt!
@roanna: succes woensdag
@bloem: is alles goed met je?
@damber: morgen is het dan zover, spannend hoor
@cyn: tot morgen
@Roanna: Heb even op funda gekeken. Apartement ziet er mooi en ruim uit
Hmm baal wel een beetje mams en ik gaan zondag naar ciske de raat schijnt dat danny de munk niet veel of geen voorstelling speelt momenteel ivm wss problemen met e.e.a. balen had dat liedje van krijg toch… had ik graag van hem zelf willen horen