ziet er wel raar uit op het plaatje…
viva : hihihi ! Die is alvast niet geïnteresseerd !
ja of uitgeput…van het spelen.
Kaylo jij werkt toch ook op school, wat doe je daar precies, ben je docent.???
Ikke ? Neen hoor, ben ambtenaartje bij Federale Overheidsdiensten Financiën (belastingen zeg maar - dienst examens)
Maar ga wel naar school (avondschool Turks)
oke, verkeerd begrepen dus…belasting dienst, tja hier kennen we ze ook met de slogun…
leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker.
Nou ik ben benieuwd, ik wordt morgen gebeld betreffende de sollicitatie,…spannend allemaal…maar ik zal het wel niet worden
viva : afwachten zou ik zeggen. Ikke duim in elk geval voor je hoor !
![]()
Verdorie, die nieuwe is keigoed in foto’s raden ! :frown:
hierzo nog even een foto van baardagaam van mijn zoon…jullie weten wel…dat kriebelding.
http://85.17.225.55/175450001-175500000/175458801-175458900/175458873_5_mhyN.jpeg
hihihi…concurentie dus voor de puntjes…hhihiihihihih
mooie kleuren heeft “dat ding” ! Veranderd die met ouder worden of zo ? (zoals wij ? …)
ja hij is nu oranje, maar was bruinachtig toen hij klein was, nu is hij volwassen, mooi beest daar niet van maar niet zo’n hoge aaibaarheidsfactor zeg maar, hij voelt rubberachtig aan, met scherpe stekeltjes, en dan een heel zacht en warm buikje…
Kijkt niet al te vriendelijk precies ? :unibrow:
gedverderrie Viva, dat is niks voor mij zo’n beest in huis. We hebben ze wel gegeten in Curacao, goed voor de potentie zeggen ze daar maar zal op onze leeftijd ook wel niet meer werken he hihi
Ik ga me voorbereiden op mijn reis, dwz ga hier in 't dorp ff zonnebankie pikken, thuis duurt veel te lang. tot zo
hij doet niets hoor
Raak zoon is getrouwd, dus beessie is gelukkig niet hier…
en bakse onder de lampjes.
Goedemiddag allen.
Zo, heb even bijgelezen en het ging het meest over eten en dan met name over dat pasteitje. Ziet er best lekker uit, maar ik lust het niet. :tssk:
@Viva: Brrrrrrrrr…ook niet mijn ding dat beest hoor en al helemaal niet om te eten. :unibrow:
Ik ga zo even mijn belastingspullen bij elkaar rapen, want moet morgenmiddag naar de belastingconsulent. Dus even alles bij elkaar doen, zijn we zo klaar.
Mijn hotmail doet het momenteel niet. Lastig is dat. :finger:
@Raak: Even alvast een beetje voorkleuren? :zon: