op het eind verstaan we elkaar toch wel hé ?
Precies…
Ik had lekker een tosti ham/salami(croc monsieur)
Kaylo
Dit is lachen, verwacht je een of ander culinair hoogstandje en dan blijkt het een pasteitje te zijn. En laat ik daar nou net heeeeeeeeeeeeeeeeel gek op zijn.
marion : klinkt wel chique hé : Koninginnehapje ?
hahahahah ik had hetzelfde Marion hahahahahah
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kaylo: douglas is een parfumerie…
En pasteitjes… jammie!!!
Waren lekkere pasteitjes, maar liggen wat zwaar op de maag …
Maar ja, die zakken wel later ![]()
Kaylo zoals je ziet zijn wij allemaal gek op videekes en in Gent zit volgens mij ook Douglas hoor.
Mijn oudste dochter is aan de Overpoort op kot geweest, zo dames uit Nl. wat is dit nu weer he haha
Op kot aan de Overpoort ! Een droom voor elke student ! Hihihi !
Douglas moet misschien wel bestaan in Gent, maar ga altijd shoppen (of toch meestal) in Brussel. En voor de parfums ga ik naar Paris-XL
Nou taalles alom hierzo…
op kot, als ik dat zou moeten vertalen zeg ik ze is op stal, of in de cel geweest…hihhihih, maar dat zal wel niet goed zijn…
enne pasteitje lekker hoor, vind het alleen geen koninginnehapje, dat ding is met goed fatsoen niet te eten, valt helemaal uit elkaar, of je kleddert alles onder,…hihihihiihi
dat vind ik hetzelfde als een moorkop, die is ook niet normaal te eten.
Op kot = op kamers…
jaja ikke is niet simpel he…
maaar wel lekker hoor…zo zonnetje komt hier er doorheen.
Beps…we hebben voor Jessy een kong gekocht, het beste speeltje voor honden, een soort van rubberen speeltje, die moet je vullen met speciale koekjes of een pasta (verkrijgbaar in 3 smaken)…uren speelplezier voor als ze alleen moeten zijn.
niemand zegt dat jij simpel bent, verre van dat:thumbsup: …maar heb jij vlaamse les gehad…
viva : op kamers zitten
Beps…jij bent goeeeeeeddddd…
viva : is heel leuk voor de honden zo’n kong. Hebben wij ook gehad (weet alleen niet meer hoe wij dat hier noemen … hahahaha !)
hihihi…volgens mij heetten die dingen overal hetzelfde…komen uit engeland ofzo.