mrnink
Beps : ja hoor, is toch niet veel nieuws vandaag, ik heb hem al uit
was al lekker warm ook he?
Ga nu maar ff douchen, tot strakkies vanuit Belgie
Bloem : dat klinkt nog niet goed he
Goedemorgen,
Beps,zondag naar groningen gezellig.Weer veel info gekregen gisteravond met de cursus?
Zussie,lekker aftellen nog een paar daagjes.
Raak,ook voor jouw nog een paar daagjes al aan het pakken?
Bloem,nog steeds geen goed gevoel?
Straks om half 9 overleg,ben benieuwd wat ons afdelingshoofd gaat zeggen,zal wel zoiets zijn als volgende keer moeten we goed met elkaar overleggen…Nou dat schiet niet op dus want degene die dat niet doet is er dus niet bij…
Fijne dag allemaal
http://files.dogster.com/images/common/emoticons/puppy.gif
**Damber:29 februari - Jessy komt!!!
http://www.getsmile.com/catsanddogs/dog33.gif
**
Raak:29 februari - Sharm el Sheik ![]()
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen
:NETHERLAN
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goeiemorgen vanuit den Bruxelles !
Valt niet veel bij te lezen geloof ik.
TRL : succes bij je overleg straks ! ![]()
Beps, zondag met de fokker mee naar Groningen… SPANNEND!!! Hoe ging de cursus??
Linda, auto naar de garage maar gelukkig vervangend vervoer
Raak, al vroeg de klepdoos opgegegooid
Zus, ik ga voor je duimen dat de afdelingshoofd is beter gaat optreden dan alleen zeggen ‘goed overleggen met elkaar’. Ik zou ook gewoon een face-to-face gesprek aangaan… Van je hart geen moordkuil maken ![]()
Ik alweer op het werk en… stapels… kom zo nu en dan ff
(vandaag geen foondienst…)
Goedemorgen…
Linda, we duimen voor je auto…
Raak, al in vakantiesferen of nog niet
Beps…leuk naar de show a.s. weekend…wel druk allemaal hele week werken, en dan het weekend ook nog naar groningen…
Ikke al weer vroeg wakker, als ik moet werken kom ik mijn bedje niet uit, en nu weer veel
te vroeg naar mijn zin…lekker weertje ook trouwens buiten…bleh.
Goede morgen!
Bijgelezen, eindelijk, een bakkie erbij…
Raak
Koffers pakken op het allerlaatste moment, ik ben er ook zo eentje. Neem me iedere keer weer voor om er eerder mee te beginnen maar het lukt me maar niet.
TRL
De muts weer in actie, ben je echt klaar mee met zo’n collega.
Beps
Weer meteen vol aan de bak en mist pupsel maar mag zondag naar de show.
Cyn
Zorgen om askim … dikke :kus:
Bloem
Een naar gevoel over gehouden aan het weekend. Ook voor jou een :kus:
Viva&Damber
Ook voor jullie een hele dikke :kus::kus:, begint echt al flink af te tellen
Linda
Met de auto naar de garage vandaag, laat ze daar maar lekker klussen dan loopt die dop weer soepel als je de volgende keer gaat tanken.
Kaylo
Nog druk op zoek naar de foto.
Toos
Slim bekeken dat je de ramenlapper geregeld hebt, ga ook voor geen goud de trap op.
Roanna
Weer extra ingepland maar daar heb je mooi een stokje voor gestoken.
En toen was het empty in mijn bovenkamer.
Mijn bakkie is leeg, nu maar even mijn eigen toonbaar gaan maken want heb met vriendin afgesproken te gaan sporten. Heb niet zoveel zin maar heb het al zo vaak af laten weten de laatste tijd dat we maar zin maken. Tot straks!!
Overleg gehad,en wat ik al dacht,volgende keer moeten we het dus betere afspraken maken,ja duhhh ik had gezegd dat ik 7 maart ga.Als het dan niet tot haar doordringt,morgen wordt ze nog wel even apart genomen…Heb ook gezegd dat ik het vreemd vond dat ze vrij neemt,terwijl ze weet dat we overleg hebben vandaag.
Nu over tot de orde van de dag.Het regent hier bah…
Marion,lekker sporten maar niet zo veel zin,maar als je er eenmaal bent gaat het vanzelf.
Viva,vrij vandaag,jammer dat je er geen mooi weer bij heb.
Ik ben er ook weer… maar ik voel me zo ellendig… :crybaby:
sorry…
Tlr…dus een overleg wat nergens op slaat…de boosdoender er niet bij, wat een doos.
Marion hoe is het gisteren gegaan in het R*db**t???
Trl : goed zo meissie ![]()
Cynthia ::kus:
Cynnie kop op meis…het komt allemaal wel goed, het gevoel blijft, maar maak je geen zorgen, dat moet je pas doen als de tijd daar is…dat is mijn motto.
Natuurlijk voel je je sh*t…maar wat je ook doet, het veranderd niets aan het feit…
Voorlopig zal askim heus nog niet naar irak moeten, hij moet eerst leren hoe en wat in het leger. Dat is overal hetzelfde hoor, eerst militaire training zal een mooie boel zijn, als hij zijn uniform aan trekt een wapen krijgt en dan gelijk naar irak om te vechten, echt niet, als ze dat doen, dan gebeuren er alleen maar ongelukken.
Viva,ja heb het werk van haar wat net is binnengekomen op de schap gelegd hier,geen zin om dat nu over te nemen,dat doet ze morgen maar lekker zelf.
In Turkije hebben ze vaak maar een maand training…
Cyn,nog steeds een K** gevoel.Een dikke :kus:voor jouw.
Tlr…hier in nederland 6 weken dat is de amo…algemene militaire opleiding…
Viva: ik weet wel dat ik me niet druk moet maken… Maar het gaat automatisch!!! En dan droom ik s’nachts ook alleen maar over oorlog enzo… Nou ja dat gaat vanzelf wel over…
Het motto van mijn zoon is, ik kan hier ook wat krijgen…in een disco een mes tussen mijn ribben, of ze rijden me aan gort, of ik val van de trap en breek mijn nek…
gelijk heeft hij…maar ja je gevoel he…oorlog en dan weten dat ze er heen moeten…
we maken onszelf gek.
dat is ook zo… En ik moet er ook mee ophouden… Dus… Over op iets anders ![]()
Vandaag weer werken, vanavond naar een collega van mijn moeder (zij is als een soort zus voor me) en zij is 7 maanden zwanger… en nu heb ik een luiertaart gemaakt… dus die ga ik brengen… Ik weet dat het eigenlijk pas bij de geboorte hoort, maar zolang kan ik niet wachten, en als zij uitgerekend is zitten we in Maleisie… ![]()
x
Viva,denk dat ze er zo ook over moeten denken,anders is het geen doen,maar voor de familie is het natuurlijk extra moeilijk.ook voor jullie :kus: