Oh, dus jij geeft geen workshops of zoiets, zoals bij ons op het werk wel wordt gegeven met hoe en wat schoon te maken.
Dat dacht ik! ![]()
Oh, dus jij geeft geen workshops of zoiets, zoals bij ons op het werk wel wordt gegeven met hoe en wat schoon te maken.
Dat dacht ik! ![]()
Ik ga ff koppie koffie drinken en het wereldnieuws uit nederland bekijken
Tot morgen allemaal, fijne avond
@Linda: Gelijk heb je. :biggrin:
Roanna : nee hoor gelukkig niet, verkoop alleen alles in het groot, liefst per volle vrachtwagen dus een aantal pannetjes kunnen nog wel aanbakken hoor !
Schaal is mooi schoon geworden en kan ik nog wel gebruiken hahaha
Bloem,mooie fotoās en filmpjes hoor.
Ga nu even bankhangen fijne avond allemaal
@tkl: vervelende collega heb je zeg!
Zo Bepsā¦dag weer overleefd
Bloemmie, jammer van het gevoel, en ik zag zwart met blauw/groenachtigā¦was een flitsā¦
toch nog een domper op het leuke weekendā¦ach meis, nu volop aan het huisklussen en inrichten denkenā¦en de fotoās en het filmpje zijn leukā¦precies voor je neus kramer bijna achterover de auto uit.
Tlrā¦toch de schaal weer schoon gekregen, hoeft
Raak geen sponsjes te sturen.
Linda nog 3 dagen werken, en dan heel wat andersā¦
Roanna, knap balen zeg, zou nog heel even wachten en ze dan echt de wind van voren geven.
en toen wist ik het niet meerā¦
O ja Kaylo geen hongerā¦vreemd heb jij toch nooit last vanā¦
Good evening :dag:
Bloem, balen dat je (ookal was het hotel luxe, het schaatsen super) er zoān rotgevoel bij hebt⦠knuf voor jou
Beps, druk geweest op het werk⦠32 uur ingepland en nu op cursus met rolmopsjeā¦
Zus, balen dat je er zoān collega bij hebt⦠is niet leuk
Roanna, weer voor niets zitten wachten
Toos, ben benieuwd wat eruit te slepen is⦠1,5 dag is iets⦠maar zeker niet voldoendeā¦
Linda, nog ffies en dan kun je aan iets nieuws gaan beginnenā¦
Kaylo, geen honger⦠soms kun je van die dagen hebben⦠maar als ik zo de verhalen hoor⦠droom je volgens mij van eten ![]()
Filiz vandaag niet gezienā¦
Jill ook niet gezien
MK voorbij zien komenā¦
Cyn, hele dikke knuf voor jou⦠Weet precies hoe je je voelt⦠Toen mān broer in Irak zat, vraten wij onszelf ook helemaal op⦠Over 14 dagen weerā¦
Euhm⦠verder alzdingesā¦
@damber: hoop dat t snel vrijdag is voor jou en mij, jou voor jessy en mij voor mijn laatste werkdag
hihi nog 4 nachtjes slapen
![]()
Nou dames, ik ga nog even bankhangen⦠Fijne avond en voor straks alvast⦠slaap lekker!!
@damber: jep nog 4 nachtjes!
@damber: fijne avond nog en alvast weltrusten
me at home, maar doodmoeā¦
Nieuw plan, zondag met de fokker mee naar een show in groningenā¦leuk!!
Nou tot morgen
Me is moe!
@beps: zondag mee naar de show, gaaf zeg! Truste en tot morgen
slaap lekker allemaal!!
ik ga ook slapen morgen vroeg op auto moet morgen tussen 8 en 9 uur bij de garage zijn voor de reparatie duurt min 4 dagen krijg gelukkig wel vervangend vervoer ben bang m wel iets langer kwijt te zijn want t tanken wil ook niet of nauwelijks weer dop wil r daar met hele grote moeite en veel geduld nog net uit dacht vrijdag echt even niet te kunnen tanken, maar samen met man van tankstation tankdop en er met moeite uit kunnen krijgen en later er weerop
tot morgen allemaal
:idea:
goedemorgen
Zo nu heb ik eens als echte vroege vogel het lampje aangedaan.
normaal zet ik ech mijn klapdoos nog niet aan hoor maar dacht vandaag eens een uitzondering te moeten maken.
damber nu nog maar 3 nachtjes he
linda succes met de auto, hoeft niet veel meer te werken bij .cc
beps leuk zondag naar de show
trl pan zelf schoon gekregen
en rest nog niet doorgedrongen
nu ff de krant met de ochtendellende
werkse allemaal en de rest ook fijne dag
Mooi, ik net 5 min te laat, maar dan is tenminste de koffie al klaar,ā¦
@Raak, mag ik het stukje krant dat je uit hebt?
Niets bijzā¦tot straks!
:dag: