@marion
Druk programma dus deze week, spannend weer voor J.
Balen dat het niet goed gaat met je schoonzus, wel heel goed dat ze zelf aan de bel heeft getrokken.
MK
Fijn dat jullie een 2e auto hebben gekocht! Zal een heel stuk prettiger lopen dan allemaal. Weet je al wanneer ie komt?
@marion
Afgelopen dinsdag hebben we hem opgehaald ![]()
Marion…idd een heel druk programma, voor jullie maar ook voor J. we gaan duimen, dat hij er baat bij heeft, en ook al weer druk met de lammetjes…
Mk…wat voor een auto heb je erbij…beter hoor met die 2 kleintjes en het heen en terug brengen…het is toch altijd een heel gesleep, en zo lekker weer is het hier niet altijd…
goede morgen…!!
iedereen een fijn weekend gehad zo te lezen…op kaylo haar verveel-dagje na dan ![]()
nu weer iedereen weer te werk…beps na 5 weken weer aan de slag, en viva vandaag lkkr vrij…
ikke vandaag n 1-9…
iedereen een fijne dag…xx
Is nu wel héél kalmpkes hier hé ?
@viva
Een V* G*olf, nu hebben we er 2, 1x diesel en 1x benzine.
Zo ff snel, klein btje bijgelezen!
@Marion: Jammer voor je schoonzus, goed dat ze het aangeeft! En duimduim voor J
@MK: Nogmaals, lekker hoor een 2de karretje…
Hier druk, alles loopt mis, maar ik red me!
Tot straks
Goeiemoggel,
Kom even aanwippen. Heb de update van Marion gezien, dus helemaal bij.
@Marion: Gelukkig dat je schoonzus het zelf inzag en aan de bel trok. Drukke dagen voor jou. Duim voor je dat J. geen placebo krijgt en de medicijnen gaan werken.
@MK: Tweede autootje erbij, is beter he, je hoeft je minder te haasten
@Trl: Leuk gehad in Heeenveen
@Viva: Is vrij, wanneer hoor je wat van je sollicitatie?
@Kaylo: Weer naar het werk gespoort en beroerd geslapen
@Beps:Succes vandaag
Gisteravond onverwachts wezen uit eten, broer belde, ze hadden een bon van een merk tandpasta, ieder 2de menu gratis. Hadden een menu met halve kreeft, een gepeuter maar echt lekker en betaalbaar
Zie net dat er bij de buren een glazenwasser komt, de man even aan zn jasje getrokken en gevraagd of hij ook niet even bij mij langs kan komen voor de bovenboel. Voor 10 euri’s zeemt hij de ramen boven, daar ga ik zelf de ladder niet voor op
Hallo, ik heb helaas het weekend weer eens geen tijd gehad, sorry dames
Nu alles bijgelezen hoor.
Damber : voor allebei deze week leuke vooruitzichten he.Maarre ik ga niet op een kameel hoor, zou dierenmishandeling zijn:wink:
Kaylo : vandaag 2e verveeldag?
Trl. : leuke dag gehad gisteren he, volgende keer 3 dagen misschien ?
Beps : weer aan het werken, lukt niet helemaal he ? sterkte ermee hoor
Viva : lekker daagje vrij en toch al vroeg op, je lijkt mij wel
Filiz : moet zo ook weer gaan werken
Mk : heeft eigen wagentje, fijn he om te gaan en staan wanneer je maar wil
Marion : succes met alle onderzoeken he
Toos en Roanna : ook gezellige feestjes/bezoekjes gehad zo te lezen, maar wel vermoeiend he de volgende dag;)
Linda : heeft weer goed haar best gedaan en is nu aan de laatste dagen loop begonnen, succes !
Bloem : ??? nog aan het nagenieten van dr fantastische hotelkamer
Sorry als ik iemand vergeten ben en voor Jill : Hi ik ben Marian uit Tilburg, ben 56 en heb 3 kinderen en een bedrijf in Belgie.En ben uiteraard verslaafd aan Turkije
Toos, woensdag wordt ik gebeld door de directeur van de academie…betreffende mijn sollicitatie???
Raak al aan het koffers pakken???
@Viva: Spannend!!
Viva : vlieg vrijdag om 5.20 nee niet met .rkefly maar met nog zo een andere gigant tr.ns.via en ik ben er een die dan rond middernacht pakt en om 02.00 ga rijden naar a’dam en alles wat ik vergeet : jammer dan, pas, tickets en mc daar let ik op, rest echt niet:zon:
toos : lekker, kreeft ! En gelijk heb je, voor de ramen ! Mijn ventje doet die boven altijd, ik durf nie ! :redface:
Heb ook zin om de koffers te pakken :mad:
Kaylo, mijn hubs doet ze ook boven, ik ga voor geen goud op de ladder, die trek ik van de muur af, met als gevolg dan ik mijn nek dan breek…
Toos…ja afwachten, ik snap alleen niet waarom het altijd zo lang moet duren, maar goed…geduld is een schone zaak…ps al wat van de verzekering gehoord.
Kaylo…tja wie niet, ik wil ook wel, maar helaas nog ff wachten
O…ik ga zo eerst aan de gang…ff de bezem door het huis…het hele weekend binnen geweest, hubs was vrijdag door zijn rug gegaan, dus die heb ik maar laten zitten…maar er ligt behoorlijk wat rommel op de grond hierzo…dus ff de stofzuiger en dweil erdoor trekken.