Mk,ja erg he ,zelf ben ik meestal te vroeg…Maar ja zal wel in haar gene zitten is van surinaamse komaf die nemen de tijd he:D
Denk dat ik in mijn pyjamaatje ga kruipen :slapen:
Ben moe van NIETS te doen ! Heb ik nog niet veel gehad. :frown:
Kom morgen wel weer langs ! :dag:
@kaylo: weltrusten en tot morgen!
Net thuis, heerlijk genoten op het strand…
Zo maar naar bedje want ik moet morgen al om 7.30 de deur uit om te werken, na 5 weken thuis…
Tot morgen
:dag:
Goedeavond allen.
Ikke ook weer thuis. Was ook gezelli vandaag bij onze oude vakantievrienden. Wij kennen die mensen al vanaf 1992. Ooit ontmoet op een busreis naar Zuid-Franrijk en zijn daarna jaren met elkaar en nog meerdere familileden van ons naar Spanje geweest. Alleen de laatste jaren kwam het er door allerlei omstandigheden niet meer van, maar hebben toch altijd kontakt gehouden. Zij woonden in Utrecht en sinds Juni vorig jaar dus in Nw-gein en zijn vandaag met mijn nicht en man, bij hun op visite geweest. Ze bewonen nu een heel mooi appartement daar.
@Toos: Op de knieen gelegen dit weekend? Tja, moest toch een keer gebeuren he? :teeth:
@Beps: Lekker gebabbelt
vanmorgen en ook op visite geweest. Morgen dus weer arbeiden. Poeh… dat zal weer ff wennen zijn. Succes Beps. ![]()
@Jill: Eh… schuivelen is elkaar lekker vasthouden en dan maar schuivelen he. Voetje voor voetje. Dusseh…![]()
@WR: Ook nog even op bezoek geweest hier. Jij ook succes met alles hoor!
@Marion: Ik denk, nog steeds druk doende?
@TKL: Dus het was de moeite waard vandaag!! Heerlijk dat je genoten hebt, alleen jammer dat je eerst achter moest staan.
@Viva: Niet gezien wat je had willen zien op tv. Was er dan geen schaatsen op tv, of als wel, heel weinig dan?
@Linda: Ook weer lekker hard gelopen.
@Kaylo: Zit nu lekker in de pyama te bankhangen, denk ik. :redface: Oh, moe van niets doen? Dat is knap!!!
Toen wist ik het niet meer!
Oh meisjes…ik zie nu pas, dat het eigenlijk al best laat is, dus iedereen…weltrusten, slaap lekker en tot morgen. Voor de werkenden…werkse weer morgen. :dag:
Truste :dag:
@roanna: slaap lekker en tot morgen
Nou dan doe ik het lampje maar uit…was vandaag dus rustig.
Kaylo verveeld
Roanna gezellig in nieuwegein geweest
Tlr…voor herhaling vatbaar dus het schaatsen
Linda wil ook nog
WR…we snappen het wel
Beps voor dag en dauw er weer uit…
voor iedereen welterusten en morgen gezond weer op.
Goedemorgen,
Heerlijk geslapen…
Beps,sterkte vandaag met werken,zal niet meevallen na al die tijd.Moet je gelijk de hele dag?
Roanna,ook een gezellige dag gehad gister.Stonden maar even achteraan,was ook wel onze eigen schuld waren te laat gegaan.
Linda,laatste weekje bij B*C voor je.Krijg je ook nog een afscheid?
Viva,het lampje uitgedaan,ik zal hem snel weer aan doen anders is het zo donker
:idea:
Goedenmorgen,
Niet meer bijgelezen, zo nog wel ff het logje van een goede vriendin :hihi:
Probeer vandaag nog langs te komen, maar denk dat dat niet zal lukken
Vanaaf weer hondentraining, tot ong 21 uur, dus…
Tot latersss/morgen
:dag:
http://files.dogster.com/images/common/emoticons/puppy.gif
**Damber:29 februari - Jessy komt!!!
http://www.getsmile.com/catsanddogs/dog33.gif
**
Raak:29 februari - Sharm el Sheik ![]()
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen
:NETHERLAN
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goedemorgen :dag:
Jullie zijn niet heel druk geweest, had dus niet zo heel veel om bij te lezen.
Gisteren ben ik voor het eerst meegeweest op de kar, met 2 tuigers. Beide enorm energierijk en dus in volle vaart (in draf) over de weg. Was toch best wel een soort van spannend zeg maar…Op een ‘rustig’ stuk, kreeg ik de leidsels in mijn handen gedrukt… dus ik echt zo van ‘euh, hoe werkt dat’
![]()
. De eigenaar zei; je kan toch als je op een paard zit ook je paard een kant op sturen?? Succes… ikke… oké… Al dravend op een parallellweg van de A13 (snelweg)… De eigenaar zei op een gegeven moment… laat ze maar even stappen… succes!! Ik wederom… oké… gevolgd door HOHOOOOO, sloot mijn handen en haalde mijn handen naar me toe… gevolg: 2 stappende paarden voor me… heb een 10-tal bochten gemaakt en maar 1x een stoep geraakt hihi… Kreeg nog een compliment dat ik het zo goed deed voor de eerste keer. In het begin (toen ik dus net op de bok ging zitten) scheet ik wel 12 kleuren… maar eenmaal op weg vond ik het helemaal geweldig
![]()
Goeiemorgen ladies !
Damber : leuk op de bok en minstens 12 kleuren gescheten ! Hihihihi ! ![]()
Roanna : heb inderdaad je receptje gekregen hoor ! Bedankt ! Had er over gekeken. ![]()
hahaha ja echt!!! Ik ben alweer een tijdje op het werk… ik ga dus maar eens wat doen ![]()
goedemorgen meiden…
Ikke lekker vrij…en dan VROEG WAKKER grrrrr…
iedereen werkse…
viva : :dag:
Is inderdaad niet leuk, op je vrije dag !
Ik was wakker om 01 u, pffffffff… Heb elk uur zien passeren deze nacht.
En om 5 u zou ik natuurlijk terug kunnen slapen hebben !
Kaylo, dat is niet best… steeds wakker zijn…
Goede morgen meiden!
Ben er ook weer even. Zaterdagavond was gezellig, waren met zijn vieren (ook de moeder van N en J waren mee geweest). Was erg rustig in het begin dus konden nog even bijkletsen met de eigenaar, was al weer zo lang geleden dat we daar waren. Jammer genoeg was de nieuwe keuken nog niet klaar dus nog geen uitgebreide kaart maar Iskender kebab was er gelukkig wel. J was de show weer aan het stelen, hij gaat altijd mee aan het werk als we daar zijn, tot groot vermaak van een oudere turkse man die daar aan de koffie zat.
Gisteren eerst aan het werk, er zijn inderdaad weer lammetjes aan het komen. Maar een klein groepje nu maar ze moeten wel te drinken he. Daarna bezoek gehad van schoonzus met man en kids. Nog voor mijn verjaardag. De kids naar buiten want het was mooi weer. Kwam goed uit want het ging weer niet zo goed met schoonzus. Konden de volwassenen tenminste even rustig praten. Ze had nu de medicijnen helemaal afgebouwd en was ook weer 2 halve dagen op therapeutische basis aan het werk. Waarschijnlijk is het te snel gegaan allemaal, ook de nazorg was niet helemaal wat ze er van verwacht had. Gelukkig zag ze nu zelf in dat het weer de verkeerde kant op ging en heeft aan de bel getrokken. Het werk nu maar gestopt voorlopig en nu maar hopen dat ze snel weer wat beter in haar velletje komt te zitten.
En dan vandaag … zit zo ongeveer de halve tijd in het R*dbd. Moet straks eerst met J er heen voor de 1e lichamelijke onderzoeken en hij moet een aantal testjes maken. Dan J naar school brengen, hub ophalen en dan terug voor de ouderbegeleiding. Ook woensdag ben ik de hele morgen daar voor een diagnostisch intervieuw. En 12 maart gaan de 1e 8 weken van het onderzoek beginnen. Hij krijgt dan de medicijnen of de placebo. De 1e medicijnen zijn nu afgebouwd, hij gebruikt alleen nog maar R***n nu, en het valt allemaal reuze mee. Zien eigenlijk weinig verschil.
En nu jullie voor zover ik het allemaal heb onthouden.
TRL
Laat op weg naar Heerenveen maar toch een gezellige dag gehad. Was voor herhaling vatbaar.
Bloem
Stond vooraan en heeft zeker weten ook genoten.
Damber
Gisteren niet op het paard maar op de kar. Voor de 1e keer sturen en maar 1 keer de stoep geraakt.
Kaylo
Ventje werken gisteren dus een rustige dag.
Filiz
Verloren met voetbal … volgende keer beter he!
Beps
Weer aan het werk vandaag
Toos
Te veel Samos gehad bij broer
Roanna
Geen geswing deze keer op de indische avond maar een keertje schuifelen is ook wel een leuk toch?
Linda
Een goede wedstrijd gelopen en de laatste dagen werken bij de oude baas.