dat zegt mij niets Asmali Konak???
Is dat niet een tv serie ooit hier uitgezonden geweest? Verder zegt het mij ook niets.
als je van familie kronieken en turkije hou is dit echt een prachtige serie door de nps of zo iets 2/3 jaar geleden iedere zaterdagmiddag een uur uitgezonden. In december hebben ze alles herhaald, midden in de nacht !! maar ik had alles op dvd opgenomen, 55 uitzendingen van een uur. genieten!! helaas per ongeluk een keer gewist. er is echter een speelfilm als vervolg en daar ben ik nu naar op zoek, maar de serie is best wel tranentrekker
oke, en ook niet te vinden via torrent???
nee, helaas niet en wij downloaden echt veel, mijn hubs echte filmfreek, maar wel ander soort films als waar ik van hou zoals no country for old men, was ie helemaaaaal weg van
zou linda meteen begonnen zijn bij dr nieuwe baas??
raak ik denk het ook, nee ik vermoed dat ze vanaaf wel even komt vertellen hoe en wat, ze zal wel gelijk door moeten naar haar werk.
Asmali Konak heb ik een paar keer gekeken toen het nog op nederland 3 zaterdag werd uitgezonden.
Ik vond het een leuke soap. hahahha.
Groet
hi Jac goedemiddag
Raak ik heb er de ballen verstand niet van maar kijk hier even…
raak ff doorklikken op dat forum…
Je kunt het bestellen of er meer info over krijgen door mij te mailen: [EMAIL=“ullisys@msn.com”]ullisys@msn.com
DVD van Hayat bestaat uit 2 stuks, dus totaal 10,- voor de DVD’s.
dank je wel viva deze site ken ik, maar zoals gezegd : ben een echte hollander he en ze vragen € 50,- voor de dvd wat ik een belachelijk bedrag vind voor een copie versie
Hallo!!! :dag:
Ikke kom alleen even kijken of er al nieuws van Linda is… Helaas nog niet dus!!
Ik aan het internetbankieren… Wat een uitkomst! Haha mag wel uitkijken dat ik nu niet teveel ga kopen!!!
:dag: ga weer… vanavond voor de verandering weer een keer uit eten
Je moet wat he met je geld hahaha
ben ik weer te snel geweest he zal daar strakkies thuis dan naar kijken, voor die prijs wil ik wel kopen ik vind het de moeite, bedankt voor de tip
Ik ga nu beetje opruimen en naar het beloofde land terug rijden haha. hier staat nog een zonnetje maar als ik het weerbericht hoor niet lang meer he en het weekend met de carnaval ook dikke kleding aan bah maar heb net met turkije gesproken, troost je daar is het ook verschikkelijk weer in istanbul en antalya superkoud
Hi en doei cynthia : eet smakelijk en iedereen prettige avond
Hoi allemaal,
Ik ben niet zoveel meer actief aanwezig, maar ik volg jullie nog wel hoor en ik ben jullie ook nog niet vergeten. Het lijkt er wel niet meer van te komen om actief mee te doen. Het is vreselijk druk op het werk en ook thuis is er van alles te doen.
@bloem
Veel plezier in Italië!
@beps
Nog een paar dagen en dan komt ze eindelijk…
Een maagonderzoek, bah heb ik ruim 10 jaar geleden ook gehad, maar ik vond het vreselijk.
Grote pillen doorslikken vind ik ook geen probleem, maar die gaan wel en die slang blijft in de keel zitten. Sterkte hoor!
@viva
Een begrafenis, nooit leuk en ook nog zo’n eind weg.
@cyn
Reis staat definitief, heerlijk hoor.
@linda
Hoe is het gesprek gegaan???
@kaylo
Kan lekker snel bij de oogarts terecht, ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
@marifran
Al een paar keer op bezoek geweest vanaf het vakantie-adres, ik ga binnenkort eens lezen op jullie site.
@trl
Wat een toestand met die amputatie, dat was wel schrikken.
Veel plezier vanavond bij je cluppie.
@roanna
Hubs moet behandeld worden, ik hoop dat jullie snel bericht krijgen en dat het allemaal nog voor de vakantie geregeld kan worden.
@marion
Wat een ellende met de moeder van N. het houdt niet op! En ook een tegenvaller voor N. dat ze weer volledig aan het werk moet. Ik hoop dat ze een leuke baan vind en dat het allemaal een beetje mee gaat vallen. Sterkte voor haar en haar moeder!
@cyn
Mag dat allemaal wel van Sonja ![]()
Mk: haha :finger: voor Sonja…
Nou meiden ik ben weg!!!
:dag:
@Raak: Wel thuis! Doe voorzichtig!
@Cynthia: Bofkont. Alweer lekker uit eten! Nou, gelijk heb je!
Trouwens dat internetbankieren doe ik al jaren. :idea: Heel fijn is dat he? Altijd overzicht over je bankdinges.
@MK: Leuk je weer hier eens te zien. Bij jou verder ook alles goed met de kids enzo?
Als alles een beetje meezit met mien manneke, kan hij voor de vakantie al klaar zijn met alles, als er niks bijzonders bij, of tussen komt.
@Viva: Ook nog on board? :lol: