TTT deeltje 79

ja overal hetzelfde probleem Raak…alles is even duur en kost veel geld, fijn is het dan als je voor een paar centen, met tassen vol binnenkomt zetten.

mijn dochter is nu shoppen met de 2 kids, zijn 6 en 9 en groeien als kool en
kinderkleding is vaak nog duurder als voor ons, zeker schoenen
dus die probeert ook altijd flink te scoren tijdens de laatste dagen
zelf was ze al in Parijs geweest toen we er op zakenreis waren
dat was pas duur haha

hihihi…ja dat kan ik me nog wel herinneren met 2 kleine kinderen … daar loop je echt op leeg. Mijn zoon presteerde het om in 1 maand 2 maten te groeien…in alles dan he, dus broeken, truien en schoenen hij is dan ook geeindigd met maat 49 schoen. Bij een lengte van 1.95

Goedemiddag meisjes.

Hier ben ik ook weer even. Moest weer eens voor mijn werk een of ander formulier op de computer invullen. Iets met United Talent. Ze verzinnen steeds wat anders daar op het werk. Pfffffffff. :hihi:

Shoppen? Oh, dat is mijn grootste hobby als ik er tijd en geld voor heb. Ha, ha. Ook in Parijs als ik daar ben, maar dat is al weer een tijdje geleden helaas.

@Viva: De belasting al ingevuld? Ik heb nog lang niet alles binnen om in te vullen. Je bent er wel lekker op tijd mee zo. :nod:

ja Roanna, kreeg net het laatste binnen, dus dan maar gelijk wegsturen die hap…ik had trouwens van de week hem al ingevuld, met de gegevens die ik al had, maar dat was een beetje gissen, dus hoefde hem alleen maar aan te passen…ik had het een en ander zelf uitgerekend, maar je moet toch wachten tot je de exacte bedragen hebt…het scheelde 1 euro…afrond probleempje dus…

is toch altijd lekker als het weer uitbetaald word van de belastingdienst…niet dat je er nu een pet van tegen de zolder kunt gooien, maar iedere euro is er een nietwaar.

Roanna hi ik heb ook nog niet alles binnen hoor dus kan ook nog niet invullen en in Belgie moet ik altijd betalen dus hoeft niet zo snel
Viva dat is wel lang hoor en grote voet
Mijn zoon en een van mijn dochters zijn 1.80 en dat is bij ons al lang in de familie hoor, indo’s he

ja dat is zeker lang voor ïndo’s"
ik ben zelf een onderdeurtje met een boerenachterdeur hihihih 1.67
hubs is 1.90
zoon dus 1.95
dochter 1.73

dus allemaal best wel lengte, ach ik zeg altijd maar zo wat hun in de lengte hebben heb ik in de breedte…hihihi

en belasting betalen is niet fijn, dan kun je maar idd beter wachten tot het einde van de inschrijftijd…maar goed betalen moet je toch, daar helpt geen lieve vader of moeder aan.

ik ben ook bij ons thuis de kleinste de dikste en de witste, denken dus dat ik het hardwerkende vrouwtje ben hihi

Nou, daar zijn wij dwergen bij. Ha, ha.

Ikke 1.58 en manneke 1.60 ook Indisch he, dochter net als ik 1.58 en de zoon het langst…1.70 dus…:lol:

Ik laat de belasting al jaren invullen door een consulent en heb ieder jaar nog terug gekregen omdat we ook een eigen huis hebben enzo. Maarja, in feite zijn het je eigen centen, alleen worden ze ff opgespaard bij de belasting. :frowning:

ik ben niet indisch maar ook maar 1.65, ik ben een jeneverneus haha

Wie is er dan Indo bij jou Raak? Je man?

Ikke ook niet Indisch maar een hollandse deerne uut Zutphen :lol: en wonend nu al jaren in A’doorn.

mijn man is geboren in Surabaja en woonde daarna in Vlaardingen.
Ik kom uit Schiedam en via omzwervingen van Brabant en Belgie woon
ik nu al 17 jaar in Tilburg

Nou ik ben geboren en getogen in Den Haag, mijn ouders komen van de veluwe vaassen/emst mijn hubbie is geboren in wolvega maar was 3 maanden toen zijn ouders
naar den haag verhuisden.

Raak toch maar niet in Belgie gaan wonen??? Volgens mij is het daar beter gesteld of heb ik het mis???

Zo ff heerlijk een cd gedownload met turkse muziek…hihihih om alvast in de stemming te komen.

wij hebben 11 jaar in belgie gewoond (Kaylo is vrij he haha) maar we woonden toch weer liever in Nederland en de kinderen ook alle 3, vandaar weer terug verhuisd in 1991
oudste dochter zelfs bij Kaylo in Gent gewoond toen ze op de universiteit zat
Maar ik ben elke dag in Belgie om te werken, al 28 jaar !!

als ik heimwee heb kijk ik altijd een stukje Asmali Konak, wil ook de vervolgfilm eigenlijk zien maar is nergens te downloaden. Echte Hollander he, wil er niet voor betalen hihi