Marion,ik was het helaas niet zo snel vergeten,doordat ik op de grond had geslapen had ik 3 dagen last van me heupen en de vrienden waar ik mee ging hadden ook een paar dagen nodig om bij te komen,doordat we een nacht hadden overgeslagen,maar gelukkig heeft het niet onze hele vakantie bedorven en hebben we toch ook nog wel kunnen genieten van Rhodos
goede middag…alweer een nieuw deel!! gefeliciteerd…
ben eigenlijk van niks meer op de hoogte…schaamschaamschaamschaam*
iemand een kleine update…?
iedereen een fijn weekend gewenst iig…xx
@Filiz: Kleine up date
@Bloem: Zit in Heerenveen bij het schaatsen, had een huisje toegewezen gekregen maar was 3 keer niks
@Beps: Flink verkouden deze week, was lid van de fanfare omdat ze hachee heeft gegeten
@Marion: Heeft nog last van haar elleboog
@Roanna: Geen eerste geworden in de wedstrijd beste bedrijfsrestaurant, wel een lintje gekregen van Marion
@Viva: Heeft een supersonisch strijkijzer, strijk is zo gebeurd. Heeft 4 verjaardagen dit weekend en soms even haar dag niet omdat ze haar hondje in heeft moeten laten slapen
@Damber: Moeilijk met het verlies van hun hondje, gaat iets beter. Is trouwens bijna jarig, net als Roanna trouwens
@Linda: Gaat naar CP en als ze haar vakantie krijgt naar rhodos
@MK; Vakantie naar Side geboekt, hele volksverhuizing want ze gaan met zn dertienen
@Trl: Wezen shoppen, niks gekocht. Wat ze leuk vond was net een maatje te klein. Askim was weer in een eigenwijze bui
@Cyn: Druk, druk, druk met werk, uit eten gaan en 2 vrienden waar ze niet uit kan kiezen E1 en E2
Hoop dat ik niemand ben vergeten. Met mij gaat het goed, dit weekend nog crocken en heb dan vakantie
Goedemiddag inmiddels.
Wat een rust hier. Ach ja, iedereen zeker op pad met dit mooie (k*t) weer!
Wij zijn vanmorgen de rommelkamer aan het uitmesten geweest. Men, men, wat een zooi en zijn nog niet klaar. Maargoed, het blijft toch zulk weer, dus straks maar weer verder.
@Toos: Hele goede update. ![]()
Had je er wel bij gezegt, dat jij met vakantie gaat ergens volgende week?
Heb je avond of nachtdienst met crocken?
Ik heb het weekend avonddienst, vanavond een luxe dienst van 4 tot 8 daarna een etentje.
Dat is waar, nog vergeten. Ga op vakantie naar japan op de 22 ste. Zou met het vliegtuig gaan, maar mag niet roken onderweg dus nu maar met de bus want die stopt om de 2 uur of zo.
Is wel eens nuttig om te ruimen, wat kan een mens toch veel zooi verzamelen
Oh, dat is niet verkeerd Toos. Eventjes werken en dan een etentje.
Ja, volgens mij hadden we het daar aleens over gehad he, dat onze hubsen alles bewaren en alles kunnen gebruiken, voor het geval dàt.:biggrin: Altijd handig :mad:
Ik ga even een broodje eten. Toos, mocht ik je niet meer spreken vandaag, crockse straks en veel plezier met het etentje. Kijk je wel uit dat je niet teveel eet, anders pas je niet meer in die vliegtuigstoel.!!!
:dag: :kus:
Dank je wel, komt goed. Zal niet teveel eten, kan beter aan de rum gaan. Vast in training voor volgende week. Succes op opruimen verder
Ik ga ook verder, heb de buffetkast leeggeruimd want Hub is de andere aan het ophalen. Nog booschappen doen en even rondcrocken. Fijne zaterdag, tot vanavond of anders tot morgen:kus:
:dag::dag:
goedemiidag!
@ marion- dat is echt super balen voor N dat ze zoveel eerder moest vertrekken
@ toos - haartjes weer netjes, vandaag nieuwe buffetkast en de 1na laatste x crocken voor dat jer vertrekt naar…uhm waar ging je heen?
en veel plezier met het etentje vanavond
voor de rest ging het over schiphol, bonnen , vertragingen en vervroegingen
Zo, broodje op en ga ff verder weer met opruimen.
@WR: Weekend vrij? Niets te doen dit weekend in GD?
roanna- nee moet vanavond werken bij wedstrijd in gd, voor de rest wel vrij, morgen leren:)
@toos…bedankt voor de update:D
@beps…beterschap…hoop dat het alweer wat beter gaat
@viva&damber…zeker een gemis nu!! (K)…wel fijn van het nieuwe strijkijzer:D
@bloem…jammer dat het huisje niks was…nu lkkr genieten van het schaatsen!!
@marion…sterkte met je elleboog…wat rot dat je er nog steeds last van hebt
@roanna…jmmr dat jullie geen eerste zijn geworden…maar ach…een lintje is ook mooi;)
@mk…wanneer ga je naar side? wel een kop koffie komen drinken hoor!!
@trl…askim weer in een koppigebui…hopelijk draait hij snel bij
@linda…leuk vooruitzicht voor jou:D
@cyn…druk met het werk!! succes met het maken van een keuze…
@toos…voor jou schier het idd lekker op:D koffer al gepakt?
oke…:Dikke weer helemaal bij…thanx
@Filiz: Ikke ben ondertussen wel weer aardig opgeknapt. Nog wat snotterig en hoesterig…maar het is echt niet meer te vergelijken!!
Zo allemaal we zijn weer thuis.
Nu maar eens ff tv kijken… (zit al ruim 2 uur aan de tv, schaatsen te kijken!)
:dag:
bloem al gezien beps…?
Nee, ikke ben vast blind… Maar goed Mr Denny heeft het ook niet naar verwacht gedaan… Morgen weer een kans!!!
Nee hoor Beps, je bent niet blind. Ik heb toch ook best een tijdje zitten kijken en al helemaal toen Denny moest schaatsen, maar ik heb ook niks gezien. :paranoid:
Morgen weer nieuwe rondes, nieuwe kansen. :dag:
Wij hebben trouwens de voorbereidingen voorgezet voor als Aiji komt…
Vandaag het nodige gekocht en in huis vast aangepast(logje!)
Nou het koken gaat beginnen
@Beps: Ik heb net even weer gekeken op je site en het ziet er echt zo schattig uit! Zo te lezen, zal dit hondje het goed gaan krijgen. Vind het ook zo leuk voor jullie.
Nou, eet smakelijk zo. Ik heb 't al op. Rijst met roerbakgroente.
:dag:
De planning was rollade met aardappels en spruitjes…MAAR… we hebben vanmiddag aan de kibbeling gezeten. Was heerlijk, maar wel veel. Dus we hebben geen honger nu! Misschien een soepje, of een sigara boregi ofzo…
Blijft derest staan voor morgen hihi!
@filiz
10 juni gaan we naar Side.