helaas…dan ben ik er niet…
volgend jaar beter;)
Goede avond!!!
Ben ook weer thuis aanbeland. Vanmiddag nog even geshopt, had een nieuwe muis nodig voor de laptop. Nog wat tijd over voordat N. thuis zou komen, nog maar verder het dorp in. En wat zie ik daar … verbouwingsuitverkoop bij de lederwinkel, even snel naar binnen en met een nieuwe tas weer naar buiten. En toen op naar N. en met een bakje appelthee gezellig bijgekletst. Ze heeft een supervakantie gehad. Daarna met J. naar het zwemmen. Moeder was in een goede bui dus maar eens een keer gegeten bij de gele M, is onze vent ook weer voor een poos tevreden.
hallo, allemaal. kom nog even gedag zeggen.
Huis is aan kant en de koffers gepakt, maar 15 kg pp voor 31 dagen is niet veel! Morgen om 9.15 met de trein en om 13.40 de lucht in, via Houston naar Antigua, Guatamala voor 1 week, dan Honduras 1 week, Nicaragua 1 week en als laatste Costa Rica 1 week.
De meesten van jullie wisten het al, hebben we in december al overgehad en de laatste weken staat het in mijn handtekening.
De reden dat ik het niet in het lijstje heb gezet is simpel, dan moest ik boven Toos haar Rastabanaan gaan staan, vond ik te opdringerig!
Wens jullie het beste en tot eind februari!
@Roanna - @Damber - fijne verjaardag over 3 dagen.
@ Roanna maak er een extra feest van vanwege het kroonjaar. Nu nog plannetjes maken voor Maleisie of een cruise. Moeilijke keuze, zou zeggen doe het gewoon allebei als je de kans hebt! (Doelen zonder aktie blijven dromen!)
@Bloem - Veel plezier met het schaatsen en succes met de voorbereidingen van je volgende grote reis.
@Beps - Helemaal in de Gloria en in afwachting van het ondeugende fotomodel Aiji!
@Toos - dit weekend nog even crocken , dan is het bijna zover. Heel veel plezier en laat de cocktails je lekker smaken!
@Cyn - Is al bijna zeker dat Maleisie doorgaat, al 9 deelnemers. Gaat helemaal goed komen! Website ziet er toppie uit!
@Linda - Al bijna 2x in het lijstje. Gaat de goede kant op met :wub::wub: Zou ik hartstikke leuk voor je vinden! Succes met je wedstrijden en wie weet nog een nieuw record.
@Filiz - Stage en studeren en veel gezelligheid en pret met vrienden in het bruisende M**stricht.
@Viva - Wat een hilarische verhalen over een stomme strijkbout. Je had me bijna om, ik haat strijken en deze doet het bijna vanzelf. Toch even onthouden!
@Marion - Jij hebt een super druk leven, wel afwisselend, maar altijd bezig met mensen en beestjes helpen. Kun je nog wat ontspanning voor jezelf regelen of er een weekendje uitpiepen met je gezinnetje! heb je best verdiend! Hoewel…een tas en een muis…ook niet mis!!
@MK - Steeds vaker op de thee, volgens mij heb je al aardig evenwicht gevonden tussen gezin en werk. Met z’n 13en naar Side, dolle boel!
@Trl - Moet nog wel lang wachten hè , tot je eindelijk weer naar je Askim kan. Gelukkig veel afleiding door vrienden en je cluppie!
@WR - Gezellig dat je er wat vaker bent. Afleiding heb je genoeg met al dat werken en verder…Laat je niet gek maken!
@Kaylo - Lekker examen achter de rug. Laat die arrogante betweters maar lachen, je maakt het gewoon met je vriendin gezellig. Je doet het toch voor je plezier en niet voor de ping-ping!
Succes met de foto’s!!
Groetjes , Marina
Meid toch! Je gaat morgen al weg? Dan wil ik jullie een hele goede reis wensen en heel veel plezier en dat jullie maar weer veel mogen zien en beleven. Geniet ervan!
Wie weet, ga ik het ook wel allebei doen. Hi, hi. :unibrow:
Prettige vakantie. :vak01::vak01:En kom gezond weer terug. :wereld:
@Marifran(en partner) FIJNE TIJD!!! GENIET!!!
goede… DOOOOOODDDD
5 uur wekker, kwart over 6 auto
9 uur thialf
tot half 12 onder plastic gestaan, wel gezellie
daarna om het stadion heen rennen, duwen trekken, slaan schoppen…
daarna nog een uur in de stromende regen op de trap gestaan
daarna rennen en duwen en trekken en dringen en wringen en slaan naar beneden
plekje aan de boarding, spandoek opgehangen,
wel lachen, moet je voorstellen dat je in de ijshal staat en ineens alle deuren open gaan en je een hele horde fans naar beneden ziet galloperen… meteen in de juiste hoek, meteen zwaai actie nadat ik aan t frutten was met mn spandoek
ga nog ff de foto’s bekijken, t duurde allemaal wel lang, t was te druk te snel, leuke gesprekken gehad maar ben t dood, ga meteen slapen en zie nu al op tegen morgen ![]()
owh en 1e handtekening op mn spandoek
er liep de hele dag maar 1 schaatser voorbij, die niet mocht schaatsen maar die heeft wel mn spandoek gesigneerd… heb dus de handtekening van erben op mn spandoek… wel lachen
Arme jij!!!
Maar een krabbel van Erben is altijd leuk!
erben IS leuk!!
@Bloem: Dat noem ik nou een echte “FAN”. Trekken, duwen, schoppen en slaan om toch je favo te kunnen zien.
Nu morgen nog even. Ook dan weer veel plezier!
:dag: Slaap lekker zo :slapen:
Erben IS ZEKER LEUK!!! HEEEL leuk :hihi:
en wotherspoon oook!
en weet je wie ook leuk is: JAN BOS!! mennnn wat was ie weer lekker bezig zeg!!
hahahhaa
@ roanna, nou ja, echte fan, ik vond het wel echt te veel van het goede en twijfel een beetje aan t nut van zoveel ellende enzo… deuren bleven te lang dicht, regen viel te hard enzo…
maar ja, nu online met een canadees… en tja… hhihihi… maakt toch wel weer wat goed!
@marifan…fijne vakantie!! geniet ervan
@bloem…terug…een handtekening op je spandoek…en morgen weer een dag voor de boeg…veel plezier!!
zucht… hihi… zucht
:wub:
:idea:
Goedenmorgen…op deez druilerige dag… erg derpimerend moet ik zeggen!!
Wel niets bijzonders, weer druk aan de gang in huis.
Volgend weekend weer knuppelen!
Meld me weer
@Marifran
Hoop dat je het nog leest voordat je vertekt!!!
Heel veel plezier in Zuid-Amerika!!
http://www.moplants.com/blog/wp-content/uploads/2006/10/guatamala%20peppers.JPG
Geniet van al dat moois daar!!
Goede morgen allen … straks meer want moet nu aan het werk.
Dank je wel Marion, Roanna, Filiz, Beppie, stekker gaat eruit, we gaan niet met de trein maar met de auto.
DOEIII :dag::dag:
Marifran,ben waarschijnlijk te laat,maar wens je toch een hele fijne tijd toe.
Goedemorgen allemaal,
Vroep op straks naar Nijmegen,cluppie voetbald daar om half 1.
Bloem,mooi een handtekening gescoord,vandaag de rest.
Allemaal een fijne zondag.Zie dat ik overde 5000 post ben:dope: