TTT deeltje 78

Weet trouwens ook niet of ze voor die gemiste dag nog een vergoeding kunnen krijgen. Bij vertraging wel maar weet niet hoe het bij ‘vervroeging’ werkt.

Afgelopen zomer zou mn broer met mart*nair naar bodrum vliegen, die hadden ook de nodige vertraging. Ze gingen uiteindelijk met arke en ze waren tevreden over de vlucht

Volgens mij zou ze het bij haar annuleringsverzekering kunnen proberen, denk dat corndn weinig zal toegeven

Ga trouwens mijn bed opzoeken. Nog een beetje tv kijken of lezen.
Jullie voor straks ook welterusten meiden :kus:!!!

of reisverzekering

Ze had C***dn al gebeld, ze konden niets voor haar doen.

Ben trouwens begonnen in een boek, geschreven door een meisje uit mijn geboortedorp. Ze is als 7-jarig meisje misbruikt door een vriend van haar ouders. Is zo raar om te lezen, dat zoiets zich heeft afgespeeld bij mensen die je vaag kent en daar nooit iets van hebt geweten.

Is een strak plan. Ik ga ook mn mandje opzoeken:slapen:. Zal vast het :idea: uitdoen en een spaar:idea: aan voor Beps morgenochtend want die zal wel de eerste zijn. Verwarming staat laag.
@Beps: Val niet over de drempel
Welterusten en tot morgen:kus:
:dag::dag:

Volgens mij niet Marion. Ze beroepen zich gewoon dat de terugdatum klopt! Niet eerlijk, maar het is altijd onder voorbehoud als je met een charter vliegt.

Enneh…Toos. Je hebt gelijk hoor. Mart**air kan er ook wat van. De vorige werkgever van mijn zoon, had voor 2 tot 4 x per week een toestel naar Isla en Brazilie vliegen. Huurde hij op jaarcontract in. Wil je niet weten wat een ellende ze ook soms hadden hoor! En nu nog zo af en toe. En nu heeft hij voor Brazilie Arkfl vliegen en hebben ook eerlijk gezegd niks dan ellende. Heel veel lange vertragingen.

Maargoed, ik ga naar mijn zakje. Ik zeg vast weltrusten en tot morgen weer. :kus::dag: Ik vlieg hopenlijk zonder vertraging naar mijn hemelbedje. :dag:

Wij zijn ook ooit eens met corend*n weggeweest, vreselijk hotel. Ze konden niks doen, toen we echt boos werden ineens wel. Gingen naar een ander hotel, was ook een ramp. We hebben toen een claim neergelegd, we konden 125 euro terug krijgen. Zijn niet accoord gegaan en hun bod werd verdubbeld. Maaaaaarrrr voordat we dat terug hadden, heeft weken geduurd, tig keer gebeld en steeds weer andere smoezen. Uiteindelijk een mailtje met klacht naar trosradar gestuurd en datzelfde mailtje naar hun. Binnen een uur hadden we het geld op d rekening en een berichtje dat ze dat niet zo leuk vonden

Ark*fly heeft nieuwe vliegtuigen heb ik begrepen. Misschien dat het daarom nu beter gaat. Ach we zien het vanzelf.
Maar ik ga nou ook echt, ben benieuwd hoe ons mandje slaapt.
Truste:vak01:

Ach wel ja. We zien het wel. Jullie gaan en dat is het belangrijkste.

O ja vanavond je bedje inwijden he? Doe je wel voorzichtig met je hubs?

Truste :dag: :kus:

gooooooooooooooooooooddddd mornink!!

@ linda, ja denny M zal er ook zijn, tis hem geraden!! hiihi ik en mn spandoek zijn er klaar voor…
denk dat ie wel een medaille kan pakken op de 1000…

whahahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
stuiter stuiter stuiter
zo’n zin an!!! ik ga zo weg… jippppieeeee tot 12 h in de regen staan…!! kan nie wachten!! hahahaaaa

:idea:

@Bloemmie: VEEL PLEZIER(wel zwaaien naar ons he!!)

@Vluchten: Je kan er NIETS aan doen! Wij zijn ooit opgebeld, 36 uur voor vertrek, dat we een dag later gingen, vergoeding 3 x €15 (kosten voor het app voor 1 nacht, we gingen met 3 fam) peanuts dus… En die samenvoegingen die zijn moordend, maar ja vliegen in een vliegtuig met 20 passagiers is natuurlijk TE duur!!!

Nou wij gaan vandaag lantefanteren…bakkie bij de ouders dus(:retard:) en dan ff nog shoppen in een giga tuincentrum, en dan schaatsen ed…
Hachee heeft zn werk tot nu toe prima gedaan :thumbsup:
Tot vanmiddag ofzo
:dag:

was da bakkie koffie om 7 uur ofzo??

nee gewoon wakker… nu maar ff een spelletje…en een bakkie zoethoutthee,…

Goedemorgen,

Bloem,lekker op weg naar Heerenveen.
Marion,balen zeg voor N,maar denk niet dat ze geld terug kan krijgen,ze vertrekt op dezelfde dag tijden zijn onder voorbehoud,maar niet geschoten is altijd mis,dus ze kan het altijd proberen toch.

Ik heb een keer 9 uur vertraging gehad op schiphol toen ik naar Rhodos ging,kregen toen 100 gulden terug omdat we een dag kwijt waren…Met Crnd*n nooit geen problemen gehad,hadden een keer hotel geboekt wat ons niet beviel na een dag konden we naar een ander hotel wat we al kenden,was zo geregeld.

:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia

Goede morgen!

@Bloem
Op naar het Th*alf vandaag. Hoef het eigenlijk niet te zeggen maar … laat ze horen dat je er bent he!

@Beps
Een bakkie bij paps en mams en dan naar het tuincentrum. Een geluk voor hubs dat de kerstspullen weg zijn, of hebben ze nu leuke andere dingen in de aanbieding?

@TRL
Hebben nog nooit (zal het maar afkloppen) zoveel vertraging gehad dat we geld terug kregen. Een keer kregen we een vergoeding voor iets te eten/drinken.

Marion,wij kregen bonnen om eten te kopen op schiphol,heb daar op de grond geslapen,want op een gegeven moment wordt je het wel zat.Hoop dat niet nog een keer mee te maken.

@TRL
Wij kregen toen ook bonnen nu je het zegt. Is idd niet leuk dan, vooral niet als er nergens een plek is om te zitten, soms moet je er heel wat voor over hebben om ergens te komen. Maar eenmaal op weg ben je dat gelukkig weer snel vergeten.