Miere en mar een hele fijne tijd in Marmaris.Leuk dat je nog ff langskomt hier Miere.Jammer dat het thuis nog niet lekker loopt,in Marmaris een luchtje scheppen dan kan je er daarna weer tegen aan-
@mar en mierre: veel plezier in turkije!
hihi
boer zoekt vrouw, echt mooi om te zien als mensen elkaar leuk vinden
maar bij sommigen gaat het er toch wel erg stram en stroef aan toe… poehee
en die henk… juk eerst vond ik die de leukste, maar wat een aso en corpsbal is dat zeg en die vrienden van hem OMG!!
hihi
@ miere, enjoy en die vluchtwijziging is toch wel erg rottig, misschien toch nog maar iemand charteren om jullie op te halen??
@ roanna, ja duH! ik ga voor het schaatsen maar ben niet blind voor wat er om me heen gebeurd… ben nergens naar op zoek, maar wat flirtactie op zn tijd, al was t alleen voor de fun ![]()
@Miere: He dat is ook weer k*t dan van die vluchtwijziging. Er is ook altijd wel wat he? ![]()
Toos d’r reis was wel goed gepland, maar hadden een vertraging (Ark*fly) van 7 1/2 uur hier op Schiphol en zijn daarna nog gestrand geweest op de Dom. Republiek, terwijl hun naar Jamaica moesten. Zijn daar uiteindelijk goed aangekomen en de rum en de zon maakten weer veel goed.
Nou Miere en Mar, hoe dan ook, ga in ieder geval even lekker genieten daar met z’n beiden en laat de zorgen maar weer even hier.
PS. Nee, hoef vanavond geen bloesjes en sloven te strijken, want heb lekker 2 dagen vrij. :lol:
@roanna: lekker zeg twee dagen vrij!
@Crazy en Miere
HOOP DAT IK NOG OP TIJD BEN ![]()
Wens jullie beiden in ieder geval een hele fijne vakantie toe in Marmaris!!
En voor zover ik jullie ken gaat dat vast wel lukken.
Heel veel plezier
in Marmaris
@Roanna
Dochter vast met de trein door een seinstoring. Hier ook van alles aan de hand in de buurt. Op 1 plaats 2 ambulances en de traumaheli, op de andere een ongeluk en weer op een andere plek is de straat afgezet door de politie en wordt alles gecontroleerd. Bij de regionale omroep nog niets erover gezien dus ben benieuwd wat er allemaal aan de hand was.
@Miere
Wat vervelend dat het wat moeizaam verloopt thuis, de 1e berichten waren zo positief. Nu even ertussen uit, even in de relaxmode en dat zal je vast goed doen! En dan … met frisse moed er weer tegenaan.
@Bloem
Wilde plannen voor Italië zie ik :p:unibrow::wub:
alweer bijna een bevalling…sorry heb niet echt tijd gehad om bij te lezen…
hoop dat alles goed is met iedereen…
maar wil mar en mierre…een hele fijne vakant wensen…xx
@Marion: Dochter inmiddels al gesmst, dat ze weer thuis is met veel vertraging. Ze mocht als goedmakertje wel verder 1e klas reizen, dus.
Ze had wel gehoord, dat er tussen Amersfoort en Zwolle nog problemen waren.
Dat lijkt mij dan ook vrij ernstig , wat daar bij jullie aan de hand is. Ben wel benieuwd dan.
@ marion, neu hoor, geen wilde plannen… nix nieuws, net zoals altijd
hahaha… oepss…
@bloem: wanneer vertrek je precies naar Italie?
de 31e
das donderdag
we vliegen om 12.20 vanaf E’hovuh
en komen om 14.15 aan in bergamo/ milaan
en dan is er za en zo schaatsen en we vliegen maandag min of meer zelfde tijd weer terug
heb dinsdag nog vrij genomen
om alle verhalen en foto’s te verwerken enzo hihi
zucht, zin an!
Marion,ff via google naar p2000 is een soort scanner
Zo meisjes… ik kom even zeggen, dat ik het voor gezien houd vandaag. Ben best een bietje moe nu, na deze drukke dag.
Jullie bevallen maar even zonder mij en anders wachten we tot morgen. Toch? Heb er nu even de moed niet meer voor! ![]()
Weltrusten iedereen en tot morgen weer. Ben dus 2 dagen vrij, maar heb daar dinsdag een reden voor. Ff met manneke mee op controle bij de cardioloog.
Truste :kus: :dag:
Ik duik ook me bedje in,weltrusten allemaal
@Roanna-TRL
Truste meiden en tot morgen :kus::dag:
@roanna en tkl: weltrusten en tot morgen
Ikke ook naar bedje… hier de kachel al wat lager…
Wie doet de :idea: uit???
@beps: truste en tot morgen
@marion: doe jij het licht uit?
Weltrusten allemaal en tot morgen