TTT deeltje 78

iedereen naar bedje toe?
ikke nog steeds/ alweer druk met de site

leuk filmpje ge-upload van de 1000 meter…:smiley: goedddd wel met noors commentaar maar ach… who cares

zat net nog ff mn log door te lezen, met name het schaatsdeel… echt lachen om te lezen dat ik 2 jr geleden voor het eerst denny ā€˜ontmoette’ en toen al zei: let op, hou em in de gaten etc… en nu :wub: :redface: hihi… dingen kunnen raar lopen, maar tis wel super leuk he?

@Bloem
Is zekers leuk :smiley:

En nu duik ik ook het bed in! Bloem doe jij de lamp uit? Ennuh … truste voor straks :kus:

Goedemorgen,

Weer een nieuwe week,heerlijk geslapen.Iedereen nog op 1 oor hier denk.

Allemaal een fijne dag.

Miere en Mar nog even bovenaan…

:turkey:Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:

Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

ikke was al weg
maar goeie morgen!!

ietsje later als normaal, bedacht me vrijdagavond ineens dat maandag de normale mensen die om 8h komen niet komen, dus heb geen zin een half uur voor de deur te wachten, dus maar hopen dat er iemand anders om half9 komt!!

zag gisteren een foto van gumbet en kreeg ineens vreselijk last van gumbetites… jaikss… zag er wel errug pretty uit…

Zo ook ik wakker, jullie hebben nachtzicht denk ik, dus

:idea: :idea: :idea:

Zo ik zie ook wat :lol:

Zo mn rijbewijs ophalen, en dan weer in de ruststand. Minder pijn vandaag. Dus ook rustig houden…

Goeiemorgen allemaal !

Ben misschien al te laat maar toch nog :

MIERE EN MAR ! EEN HEEL FIJNE REIS GEWENST ! GENIET ERVAN ! :vak02:

beps : je voelt je iets beter precies ? Toch nog maar rustig aan doen hƩ ?

Mar en Miere, heel veel plezier in Marmaris. De een niet lekker in haar vel en bij de ander loopt het wat stroefjes thuis. Ik hoop dat dit weekje jullie beiden goed doet. Wel balen dat de jullie nu een late vlucht hebben. Ik hoop dat de 1e bus richting Marmaris vroeg vertrekt.

GENIET MET Z’N TWEEEN!

Goede morgen …

@TRL
Goed geslapen vannacht, ik ook beter dan de afgelopen nachten maar heb me een partij gedroomd.

@Bloem
Last van Gumbetitus? Is dat net zo hardnekkig als de Turkeyfever?

@Beps
Weer in de relaxstand nadat je het rijbewijs op hebt gehaald. Nog een dikke week en dan komt **AIJI **:wub: !!! Dan is het even gedaan met de rust.

@Kaylo
Hoe is het met jou, nog last gehad? Wanneer moet je naar de oogarts?

@MK
Hey meissie hoe is tie? Alles goed?

marion : dit weekend geen last van gehad. Heb adres gekregen voor de oogarts, er is een nieuwe gekomen dicht bij ons. Ga morgen bellen voor een afspraak. Hoop dat het zo vlug mogelijk kan.

beps : ziet er een ondeugend sloebertje uit hoor, jouw Aiji ! Pretoogjes !

bloem : gumbetitis ! Vervelende ziekte hƩ ? :lol:

goedemorgen allen…

Mar en Mar…heeel veeeel plezier in Marmaris, jammer van de andere vluchttijden, helaas dat gebeurt altijd als het je niet uitkomt.

Roanna lekker vrij, de boel weer glad na de verjaardag enne dinsdag met hubs mee naar het ziekenhuis.

Tlr…lekker geslapen…en weer fris en fruitig de nieuwe week tegemoet.

Beps…wat een ondeugd zo te zien…de ondeugd straal uit haar oogjes…hihhih, daar krijg je je handjes nog vol aan.
doe zelf ff lekker rustig aan meis…zo te lezen neem je al weer te veel hooi op je vork.

Mk…hoe gaat ie meisje…trek je het allemaal nog een beetje.

Ikke 5 kwartier in de file gestaan…ongeluk gebeurt op de A 12 naar Den Haag toe…dus A 12 dicht…iedereen omrijden richting A 13…lekker dan, Damber belde al dat ik binnen door moest gaan, dat deed ik dan dus ook, maar dat werkte ook voor geen meter…ben net binnen, pfffff.

Goeiemorgen,

iedereen weer bedankt voor de hartelijke vakantiewensen! We hebben er zin an en gaan er een lekker weekje van maken.
Bloem: heel veel plezier van de week bij de schaatswedstrijden, ga er van genieten meis
Iedereen een fijne week toegewenst en tot kijk maar weer.

viva : een slechte start op een maandag ! :frowning:

@Kaylo
Zijn de wachttijden in Belgiƫ ook zo lang of kan je meestal vrij snel terecht?

@Viva
Geen goed begin van de werkweek voor jou. Is me nogal een tijd 5 kwartier. Hoeft maar iets te gebeuren in de spits en het staat meteen potdicht.

@Crazy
Me jalours … wil ook wel een weekje weg. Maar ja … wie niet?

En nu even de reparatiedienst bellen voor de tv. Eens kijken wanneer ze kunnen komen.

marion : de wachttijden hier zijn niet zo lang hoor. Is te zien voor wat natuurlijk. Maar als het dringend is, kan je meestal heel vlug terecht. Ging nu bellen, maar heb de tel.nr. vergeten thuis. Als ik morgen bel, kan ik woensdag of donderdag misschien al gaan.

Dat is snel Kaylo, hier duurt het meestal langer of het moet spoed zijn.