TTT deeltje 78

ben helemaal bijgelezen…is niet veel om op te reageren…dus wens ik iedereen een fijne zondag. Damber heeft al verteld dat gisteravond leuk en gezellig was…

a.s. donderdag crematie in Zwolle…

@Bloem
Je bent wakker zo te zien :smiley:

@Damber
Veel plezier vanmiddag. Hoop dat het wel een leuke vrijgezel is.

@Viva
Jij ook een fijne zondag! Hoe gaat ie nu?

@ marion ben cker wakker
schreeuwde hier heel t huis bijmekaar, zapte per ongeluk weg naar de verkeerde zender… ben nu druk op zoek naar podium foto’s maar helaas :frowning: da ga nie sow snelllllllll

maar ben echt blij blij blij blij :smiley:
ff voor de goeie orde, hij heeft nog maar 2x eerder gewonnen, allebei de keren in calgary, zn home-ijs, in HvN reedt echt nie goed, en nu dus weer wel… ladiedeeeeladiedaaaaaa

@ damber, veel plaisier met goormetselen!

Bloem,dat had ik wel gedaan,maar hij vertelde het aan me pa,heb hem zelf niet gesproken helaas…Was wel een mooie wedstrijd,mar gelijk gespeeld helaas…

Damber,veel plezier misschien is er wel een klik.

Ikke nu ff filmpje kijken no reservations.tot later

@Bloem
En dan ben jij er niet bij … jammer!!!

@TRL
Gelijk spel … in ieder geval niet verloren toch? Veel plezier met de film

@ Marion, I KNOW baal baal baal… nou ja, als ie maar wint he?

Marion…hier rustig aan…voor de rest wel goed hoor.

Goedenavond allen.

Lekker rustig geweest hier. Nou, hier bij mij ook gelukkig. Zo’n 10 man te eten gehad en zijn allemaal weer op tijd vertrokken. Ik heb meteen de hut even weer glad getrokken en de kakdoos schoongemaakt. Moet alleen nog ff zuigen, maar kokkie wou eerst even voetbal op tv kijken. Dit hebben we voorlopig weer gehad.

@Viva: Zwolle? Lekker eindje weg dan! :hihi: Maarja, ze wonen ook niet allemaal en altijd naast je deur he! Soms moet je er even wat voor over hebben.

Club van Linda verloren en Ajax schoot ook niet op vandaag. Oke, niet verloren, maar toch.

Dochter smste een uurtje geleden, dat ze vast stond met de trein ergens in of nabij Hoogeveen en of ik ff wou kijken op het net, wat er aan de hand was. Bleek een seinstoring te zijn, maar inmiddels rijd het weer.

Nou, dat was het wel zo’n beetje. Jullie allemaal een rustige dag gehad?

Groetjes :kus:

Zo ikke er ook weer…
Vanmiddag lekker eigenwijs ff weg geweest met hubbie(ff naar Almere shoppen voor iets) daarna verjaardag, en toen… :frowning:
Nu ff niets gedaan, en dan … boer zoekt vrouw…

Dus…
:dag:

oh ja:
@Bloemmie: Dus hij kan :nod: schaatsen :lol:. Gefeliciteerd hoor!!

@Viva: Das een eindje weg, maar goed, je kan niet kiezen

@Damber: Hoop dat je lol gehad hebt

@Roanna: Was dus gezelli…

:slapen: lekker

@Beps: Daar kreeg ik net nog een mail over, van boer zoekt vrouw, maar is een beetje te schunnig, zeg maar. :lol:

Ach, moet ook wel kunne toch even een paar uurtjes weggaan. Als je maar naar je lichaam luisterd, maar ik had het idee dat toen je thuis kwam, toch weer een beetje… :frowning: had.

@Bloem: Jij je lekker vermaakt met schaatsen en volgende week mag jij weer. :nod: Fijn vooruitzicht weer hoor!

@roanna: ben wel benieuwd naar die mail over broer zoekt vrouw haha

@Linda: Oh wel jammer dan, want ik had hem al verwijderd. Heb nog ff gekeken of ik het nog ergens kon terug vinden, maar niet dus. Mocht ik 'm weer krijgen, zal ik aan je denken. :slight_smile:

@roanna: haha jammer maar geeft niet hoor

owh boer zoekt vrouw
goed plan!!

ik heb idd giga veel zin in baselga. gewoon de ultieme trip, ben ook wel weer toe aan ff andere omgeving enzo, zonder stress en alles meer
lekker beetje schaatsen kijken, pizza eten en wijntjes drinken, beetje flirten met de lokale bevolking uhuhuhuh :biggrin: ik heb er zin an! cker en vast

hier gaat ook boer zoekt vrouw erop

Nou hier nie. Ik ga stofzuigen. :lol:

@Bloem: Gelijk heb je. Het werd weer eens tijd voor een leuk uitje. :lol: En wie weet, wat voor moois daar nog rond loopt. O nee, je gaat voor het schaatsen he!!! Genieten meis.

O ja. Kreeg net een sms van de zoon uit een zonnig FortLauderdale. Miami was ook super, zei hij. Oh, dat heb ik ook zo nodig he!!! Zucht!!! :redface:

Ha lieverds, ik kom even gedag zeggen, hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. Morgen eindelijk weer een weekje naar Turkije. Alleen balen van die vluchtwijziging, i.p.v. 6.30 vliegen we om 18.45. En dat zou nog niet zo erg zijn als we niet nog met de bus van Antalya naar Marmaris moesten. Dat gaat dus niet lukken in de nacht. Waarschijnlijk wordt het dus overnachten op het busstation van Antalya, en hopen dat de eerste bus naar Marmaris een beetje vroeg gaat dinsdagochtend. Avontuur!
*We zijn er hard aan toe, Mar en Mar, een weekje ertussenuit. *
Hier thuis gaat het moeizaam, dus wat ruimte is wel goed.
*@ Bloemmie, heel veel plezier bij het schaatsen, zal aan je denken. *
**
Wat is er eigenlijk met Toos d’r reis gebeurd, lees hier dat het niet zo goed is gegaan, maar heb ff gemist hoe of wat?
XX

Het lijstje nog een keer

:turkey:Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:

Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet