TTT deeltje 78

Roanna, jeetje wat een gedoe!!! Als ze terug is moet ze echt gaan claimen bij H*lland Int!

ja idd… zo blijft er weinig van over!!

Goede avond :dag:

Toos pas sinds gisteravond in Jamaica!!! Jeetje… dat schiet niet op… als ze nou op de terugweg net zo’n vertraging hebben… is ze wel de geplande tijd in Jamaica…

Beps; niet poetsen… gewoon niet doen… je hebt rust nodig en je moet natuurlijk hersteld zijn als Aiji komt… Wat een snoepie :wub: en wat een ondeugende oogjes :wub:

Bloem; muziek aan het luisteren

Cyn; weer gewerkt en bezig met de blog

Crazy; knuffel voor jou… hoop dat je je snel weer beter voelt… Veel plezier in Marmaris met Mar!!

Kaylo; niet koken… je hoeft natuurlijk niet altijd te koken he… brood is ook lekker :wink:

@llen een dikke kus die ik ben vergeten…

Nou net terug van eten/ bowlen… het eten was heerlijk (eigenlijk iets te veel gegeten) en het bowlen was super… heb maar liefst 4x verloren hahahah
Vanmiddag lekker knolgehobbeld… heb haar eerst laten lopen door de eigenaresse van mijn andere verzorgpony, om te kijken hoe ze was… ben blij dat ik dat heb gedaaan… madammeke had namelijk nogal wat energie :smiley: :smiley: Heb mijn nieuwe laarzen dus even uitgeprobeerd en moet zeggen… op het paard zitten ze heerlijk… alleen niet te lang mee lopen hahaha

tis wel kinderbedtijd, of nie??
igg wel bloembeddentijd…
:dag:

ook ik duik m’n bed in, verwarming laag en lampje op spaarstand

:idea: en de verwarmingen weer op 19(ietsminder.nl :hihi:)

Goedenmorgen allen
Heerlijk geslapen, gedroomd over hondjes en de raarste dromen moet ik zeggen! Niet alleen over Aiji, maar ook over alle andere 4 bij de fokker… was wel lekker :hihi: :wub:

Vandaag maar niets doen, hubbie vannacht dienst, ikke een btje pijn, dus niet naar de kerk, kan niet 90 min in 1 houding zitten…
Vanmiddag een verjaardag dus…
:dag:

Goedemorgen allen.

Ik zet 'm wel een bietje hoger hoor Bep. 19 graden, dan heb ik het nog koud! :hihi: Zet 'm ietsje hoger en dan vanmiddag wel weer wat lager, want dan heb ik hier de visite zitten, nog voor mijn verjaardag. Kokkie is met laatste kokkerellen bezig (groente) en dan ga ik hier zo ff de boel een bietje strak strekken.

Zoon midden in de nacht ook nog gesmt, dat ie goed en wel is aangekomen in Miami en op dat moment bij de douane stond om de USA binnnen gelaten te mogen worden. Die bofkont! :slight_smile:

Nou meisjes, wat jullie ook gaan doen, of waar ook gaan, ik wens jullie weer een hele fijne zondag en tot vanavond misschien. Beps, wel een beetje rustig aan doen nog he! :kus:

Daagggggggg :dag::dag:

Goede morgen …
Wat een pech voor onze Toos en hubs!!! Natuurlijk kan je claimen maar wat je terug krijgt is meestal een schijntje vergeleken bij wat je hebt gemist.

@Damber
Iets te veel gegeten en verloren met bowlen, in ieder geval een fijne avond gehad en daar gaat het om.

@Bloem
Lig je nog lekker in je Bloembedje?

@Roanna
Weer visite vanmiddag, je bent er maar druk mee. Of kokkie? Veel plezier.
Zoon ook goed aangekomen in Miami, hij heeft gelukkig niet zo’n pech gehad als Toos. Gaat ie nu dat mooie schip op richting de Bahama’s? Het is echt een bofkont zeg!

@Beps
Ook een verjaardag vanmiddag, doe het kalmpjes aan he!

Meiden ik doe rustig hoor… maar gewoon, ff eruit!!
Dagen lang hebben mn longen ‘klem’ gezeten tussen de met lucht opgezette organen, en nu zijn ze een btje ‘gekneust’… En dat doet auwwie!

@Roanna: (hier ook op ong 20 gr hoor) fijne middag, en helaas, kom niet in de buurt…(en mag het eten nu ook niet ivm de maag) maar ik lust het ERRUG graag :hihi:
Zoon op naar het genieten!!

Nu eens ff onderuit voor de tv… heb donderdag house gemist…maar…hubbie heeft m opgenomen!!!

Mooi zo Beps, lekker in DE stoel, genieten van House :slight_smile:

Goedemorgen allemaal,

Veel te lang geslapen net pas wakker,was al eerder wakker maar weer in slaap gevallen.Vandaag helaas niet naar Arnhem om me cluppie aan te moedigen degene waar we kaarten van zouden krijgen had ze niet:angry:,als die dat nou eerder in de week had gezegd had ik nog kaarten via me cluppie kaarten kunnen kopen,maar helaas nu maar voor de buis kijken.

Beps,weer een leuke foto van Aiji.Nog 10 dagen en dan mag hij eindelijk met jullie mee.
Damber,niet gewonnen met bowlen,maar wel een leuke avond gehad.
Roanna,zoon veilig door de duane gekomen?
Marion,veel plezier op de verjaardag.
BLoem,hoorde gister van een vriend van mij dat Baselga fantastisch is,hij is er een paar jaar geleden geweest met schaatsen.

Iedereen een fijne zondag

:turkey:Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:

Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

@TRL
Dat is stom dat die niet eerder gepraat heeft. Nu moeten jullie het met de tv doen.
Verjaardag??? Heb er vandaag geen hoor :wink:

Marion,owww dacht dat jij een verjaardag had hahaha verkeerd dan…Ja idd stom,maar ja dan maar voor de buis.

@TRL: Het is een ZIJ!!! En ik heb een verjaardag…:hihi:

Heb mn rondje punten weer gehad… nog ff en ik kan zelfs mn vriendinnetje weer een dikke kusss en knufff geven :hihi:

Sorry Beps :redface:,voor jullie dan veel plezier op de verjaardag

Ik ook even :dag: zeggen… Vriendinnetje komt zo hier… Ik beetje chago dat ajax al achter staat… :thumbsdown:

mornink!!

mooie winnaar in Melbourne
@ roanna, veel plezier!! en smakelijk en hopelijk kan je zoon overal lekker van genieten!!
@ trl das is echt balen, die persoon heeft denk ik de wind van voren gekregen of niet??
en baselga: i Know!! hahaha :wink: nog 3 daagjessssssss whiheeee

uhm… de rest… luff joe alll
het-ik-moet-nog-wakker-worden-syndroom… solly!

WHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
winst op de 1.000 m joepiieee alleeeee oleeee oleeeee olleeeeeeeeeeeeeeeeee

goedemiddag allen :dag:

Kom eigenlijk alleen even :dag: want veel gekletst is er niet :smiley:

Ga strakkies naar een vriendin van een vriendin (snappen jullie het nog)… Was 12 januari op de verjaardag van die vriendin en toen werd ik uitgenodigd door haar vriendin om vandaag te komen gourmetten… Dit omdat ik vrijgezel ben… Heel verhaal:

midden in een gesprek zegt ze: He Daan, jij bent single… dus jij komt 27 januari bij mij eten… er zijn namelijk 3 stelletjes en 1 jongen… daar moet nog een leuke meid bij… dus jij komt eten…
Dus ik: Ohw… dus omdat ik single ben… en niet omdat ik zo leuk, lief, aardig, spontaan ben enzo mag ik bij jou komen eten…
Zij: jaahaa!!
Ik: al je een vent was geweest had ik je bovenop je ***** geslagen…

Zij wacht ff… kom er zo op terug…

Na een half uur: Hey Daan!! Kom je 27 januari ook bij mij eten?? DIt omdat je zo lief, leuk, aardig en spontaan bent hahahah

Intussen hadden we foto’s van oudjaarsavond bij haar thuis bekeken en ik zag daar een chocoladefontein staan… Dus ik zei; alleen als die fontein er dan ook staat kom ik wel eten… Dat was dus een deal…
Nu ga ik me dus aankleden, heb om 16:00 uur afgesproken

NOu ja… fijne zondag en jullie horen morgen wel hoe of wat hihi