oejj…viva lees het nu pas…sterkte voor jullie allemaal…!! (K)(K)(K)
meiden ik ga zo!!! :dag:
ik denk tot straks!!!
Filiz geen probleem hoor, wij gaan vanavond gewoon bowlen en eten en Damber haar verjaardag vieren…het is mijn oom, vind het zielig voor mijn tante en mijn neef en nicht…en ik ga wel naar de begrafenis toe hoor, maar voor de rest…het hoort bij het leven nietwaar.
Hallo allemaal,
Hoop dat t met iedereen gaat zoals die hoopt dat t zou moeten gaan! Ik ben echt heel lang niet hier geweest en sorry daarvoor. Maar heb behoorlijk wat dingen aan mijn hoofd gehad en zit op moment ook iet helemaal goed in mijn velletje. Maar t komt vast allemaal wel weer goed.
Ik wil jullie in elk geval even laten weten dat ik heus waar veel aan jullie denk, jullie nog steeds allemaal even lief vind en dat ik jullie dus echt niet vergeten ben!
Maandag lekker een weekje weg met Mar, ik zie er reuze naar uit en ben ook wel toe aan een weekje Turkije.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en hoop van harte dat jullie t me niet kwalijk nemen dat ik hier zo weinig ben!
Dat iedereen met liefdesproblemen er maar gauw uit mag komen…
Dat iedereen met vakantieplannen er maar veel mag van genieten…
Dat iedereen maar gezond en wel in haar velletje zit…
Dat iedereen maar zonder griep e.d. de winter door mag komen…
Dat iedereen die van carnaval houdt maar een superleuke tijd tegemoet gaat…
Dat iedereen maar lekker happy is…
doei, dikke kus, Marjan
hihi couldn’t agree more
@ mar en miere, veel plezier in marmaris!!!
geniet enneuhm doe vooral rustig aan en laat je niet gek maken!
Goeieavond !
kom héél vlug even binnenwippen !
Beps : naar Sliedrecht ? Daar wonen heel goeie vrienden van ons ! Wijnand en Hetty, schatten van mensen die we leerden kennen in Side ! Nu aan het knuffelen met Aiji. geef je haar een kusje van me ?
viva : sorry van je oom. Sterkte ermee hoor !
bloem : hoofdpijn blijft hardnekkig !
Verder ging iemand verjaardag vieren, er is iemand gaan zwemmen … Sorry ! Wat een zeef heb ik in mijn hoofd momenteel !
Deze morgen lange lokken flink laten inkorten ! Wel een raar gevoel, maar is stukken beter ! Ventje was er weg van ! hihihi ! :wub:
Rustig weekendje nu, morgen wel visite. Doe ik gewoon een kaasschotel, met een lekker wijntje en wat notenbrood en ciabatta. Kan ook lekker zijn. Heb gewoon geen zin om weer te staan koken !
Iedereen nog een heel fijne zaterdagavond gewenst, en geniet ervan ! :kus:
Ik ook weer thuis…
Even lekker muziekjes downloaden en luisteren… en lekker meebleren… ben toch alleen vanavond… Kan ook E1 wel ff uitnodigen :biggrin:
Crazy en Miere heel veel plezier in Marmaris.
Kaylo,een keer geen zin om te koken maar morgen toch wat lekkers te smikkelen.
Viva, :kus:
Cyn,Wat houdt je tegen om dat niet te doen dan?
dat ie aan het werk is ![]()
Oww dat is jammer dan,anders had je samen gezellig een filmje kunnen kijken ![]()
juist
een heeeeeeele saaie film haha:tongue:
Je kan het hem altijd vragen komt tie misschien na werktijd nog wel even langs of moet hij tot heel laat werken,anders een andere keer maar
tot 23 uur en dan nog douchen en dan nog hierheen… haha nou dan pit ik al hoor ![]()
We zijn weer terug…
En het is een poeppie!!! Druk, eigen willetje, maar een heerlijk kroelkontje
Ze loopt in het rond of de hele wereld van haar is, daagt de groten uit, en valt dan heerlijk in slaap! We zijn er ruim 2 uur geweest, en geen plas in huis. Wel 3 keer naar buiten maar dat is niet erg
Hier zat ze Hubs z’n veter te slopen, maar duidelijk aan het wachten tot ze tot orde geroepen werd
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/P1010036K.jpg
Zo nu ff sociaal:
@Cyn: neem je tijd, jouw tijd…
@Viva(en Damber) : :kus: Ja misschien wel beter, maar te snel voor de mensen om hem heen…
@Mar&Mar: VEEL PLEZIER!!!
@llen: Geen idee meer :kus:
owwwhwhh ijsje is liefff :wub:
ikke een beetje in mineur… 0.08 seconden en 1 mispeer… das t verschil tussen goud of brons… sukkel!! ![]()
nu lekker 13 gigabytes aan t luisteren die ik gisteren van broer geript heb!! wahhahahaa
zin om te dansen!! ID &T 500 en alle sensationsssssss whiheee
ikke verveeld… ga ff verder met blog!!!
:dag:
Een goede avond … ben ook weer even van de partij. Hebben de sportdag er weer op zitten, boodschappen binnen en ben helemaal gammel van het staan, sjouwen en hangen vandaag. Straks lekker de bank op als Paultje komt.
@Viva
Sterkte :kus:
@Filiz
Jammer dat het zwemmen niets uitgehaald heeft maar voor een etentje bij de Mac zijn de kinderen vast ook wel in.
@Crazy
Hoop dat je velletje heel snel weer lekker zit :kus:
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met Miere in Marmaris!!
@Kaylo
Nog niet helemaal in orde? Is namelijk niets voor jou dat je geen zin hebt om in de keuken te gaan staan.
In ieder geval heb je hubs vandaag weer blij gemaakt met je nieuwe kapsel ![]()
@Cyn
Jammer dat E1 moet werken vanavond! Ennuh …E2 is die niet vrij dan?
@Beps
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat is ze lief :wub::wub::wub:
En zo te lezen past ze perfect bij jullie!!!
@Bloem
Doe lekker met je mee, ben ook niet bepaald in een jubelstemming want mijn koppijn blijft ook vervelen.
Marion: mmzzz E2… ook werken… haha lekker he!! Neuh vermaak me wel met mijn log :biggrin:
Goedenavond dames.
Ook nog even voor Paultje… me eigen even laten zien.
@Beps: Ohhhhh…wat is ze lieffffffffffff. :nod:
Verder wel bijgelezen, weet alleen niet meer wat! J. verloren, maar wel weer gescoord.
@Mar en Miere een hele fijne vakantie gewenst en Mar, hopelijk kom je weer gauw in je normale doen. Sterkte ermee en ga lekker genieten met de ander Mar.
@Hier is net mijn dochter weer vertrokken met haar kids. Was weer ff gezellig!
Kreeg net een smsje terug van Toos. Ze zitten sinds gisteravond pas op Jamaica. Waren eerst op de Dominicaanse Rep. gestrand. Hun hotel op Jamaica was erg mooi en de rum is heerlijk zei ze. Jullie krijgen ook allemaal de groetjes van haar. :vak02: