@Beps: Dus toch een goede nachtrust gehad en vandaag dus weer lekker knuffelen met haar hondje. Doe je het wel een beetje rustig aan Bep en niet alleen voor zezelf, maar ook voor dat arme beesie. Dat je haar niet doodknuffeld. In ieder geval heel veel plezier vanmiddag. :kus:
@Marion: Weer lekker vroeg eruit om met J, naar voetbal te gaan. Het zal weer even wennen zijn om weer in het ritme te komen zeker? Succes J.
@Trl: Ook al weer op tijd eruit. En nog leuke plannen voor vandaag?
@Bloem: Was nog laat hier en zal nu nog wel liggen te pitten. Lekker weer snelle internetverbinding, dankzij broer.
En de rest hebben allmaal weekend, want die heb ik nog niet gezien.
Ga vandaag samen met kokkie nog ff wat boodschappen doen en dan ff koken voor morgen, omdat dan de familie nog komt, voor mijn verjaardag. Dit keer niet zoveel (gelukkig). Zijn er een paar weekend Disney doen en zoon gaat morgen weg voor zijn studiereis naar de Bahama’s enz. Heb het dus een keer lekker rustig!
Mochten julie in de buurt zijn, kom gerust aan, lekker Indisch mee eten. :lol:
Zus naar vrienden geweest
Cyn had nergens zin in
Bloem hoofdpijn (nu weer over??), thuisgebracht door broer en sneller internet YEAH
Beps, heerlijk geslapen en vanavond weer lekker knuffelen… Dekentje gaat weer mee terug naar huis toch?? of blijft die nog even bij Aiji liggen? Ben benieuwd hoe de katten op het dekentje reageren
Marion slecht geslapen…
Filiz gaat zwemmen met de kids
Ikke ga nu weer afsluiten, lekker even knolhobbelen en vanavond met papa, Viva, broer en schoonzus eten en bowlen…
@Damber: We gaan ZO AL!!! En ja, dekentje mee terug. De bench staat er nu al, dus daar lopen ze al omheen te draaien. Af en toe, onder toezicht mogen ze er ook in.
Ja ik doe rustig aan. Wilde vanmorgen het huis saampjes met hubbie doen, maar dat was geen goed plan. Pfff buikkie(maag) was het er niet mee eens!!
Nu ff brunchen(ikke had al wat op) en dan onderweg naar Sliedrecht!
Tot vanaaf!
Beps,veel plezier en knuffel ze.
Zussie,lekker aan het knolhobbelen en vanavond gezellige avond,natuurlijk veel plezier…
Roanna,lekker indisch koken helaas kom in niet je hometown vandaag anders was ik wel op de geur afkomen
@Cyn: Ja halooowww!! Natuurlijk doet het je wat. Als jij er slecht uit ziet dan doet me dat ook wat…zelfs als een lama er niet uitziet…nou ja das gewoon :lol:!!!
Ja dat bedacht ik me ook… Hij zei ook dat het hem pijn deed dat ik zo twijfel… en ik kon hem ook niet beloven dat ik 15 maanden kan wachten… en dat begreep hij ook wel…
Hebben ook gesproken over hoe nu verder na dienst… hij zei mij toen dat we elke minuut samen kunnen zijn… dat hij stopt met zijn werk in de toerisme… dat ik dan veel makkelijker kan komen en hem dan veel meer kan zien… Hij gaat dan bij zijn oom werken…
Maar hij stelde ook al voor dat ik nu nog een weekje zou komen… dan konden we als ik dat zou willen trouwen… dus heb hem uitgelegd dat trouwen de problemen van mijn kant niet zou oplossen enzo…
Maar hij was heel begrijpend en lief voor me… dus wel weer een positief lichtje…
Cyn,hijis in ieder geval serieus over de toekomst aan het denken.Weet nog wel dat mijn askim mij ook vroeg om te trouwen voordat hij het leger in ging,is toch een zekerheidje wat ze willen hebben.Wie weet kan je als hij met verlof is een weekje gaan…
@Cyn: Zet je eigen gevoel eerst op een rijtje. Ik zeg niet dat je niet moet gaan, ik zeg niet dat je wel moet gaan, maar dat je eerst moet kijken wat JIJ wilt!! Welke toekomst jij wel of niet ziet!!! En dan kan je pas beslissen!!!
mornink!!
ikke voor het eerst sinds weken uitgeslapen wel lekker maar nog steeds hoofdpijn…
wat lees ik nu allemaal
@ cyn vraag me af of ‘askim’ je begrijpt, als hij toch voorstelt te gaan trouwen… lijkt niet echt alsof hij t dan begrijpt!
succes met de keuze, ik zou t wel weten, maar tja… ieder mens is anders. denk idd gewoon aan jezelf!!
Trl: ja wie weet… maar goed we zien het echt wel allemaal… Laat het voorlopig even rusten… Weet het niet… aan de ene kant voelt het niet echt goed meer… maar aan de andere kant geef ik echt om hem!!! Zoals hij gister was, lief, begrijpend, ja gewoon weer zoals hij altijd was…
Beps+Bloem: ik weet inderdaad dat ik moet doen wat IK wil… en dat ga ik ook zeker doen… Echter ik weet gewoon nog niet helemaal zeker wat IK wil… Snappie?
Terug van het veld en wat een wedstrijd zeg. Mooi gespeeld maar wat was de scheidsrechter partijdig. En wel voor zijn eigen team. Werd op een gegeven moment ontzettend irritant maar we hebben ons netjes gedragen, de scheids heeft immers altijd gelijk, zegt men. Verloren dus met 3-2. Maar de 1e goal was voor J, wel een goed begin van het seizoen voor hem.
Beps lekker naar rolmopsje toe en haar knuffelen…doe rustig aan meis, luister naar je lijf
Bloemmie uitgeslapen…maar nog steeds hoofdpijn
Marion al vroeg op het veld met een partijdige scheids…maar J. toch maar ff gescoord…goed gedaan man…
Cynnie…dilemma’s tja…laat het rusten…veel succes met je beslissing
Roanna vanavond verjaardag, en kokkie is al druk in de weer voor het eten
Ikke vanochtend mijn bedje uitgebeld door mams, 3 maanden geleden heb ik hier verteld over mijn oom, ziekte van Kohler…is vanochtend om kwart voor 7 overleden…dus dat wordt van de week naar gelderland voor een begrafenis…pffff…nou ja misschien maar beter voor hem dan een lange lijdensweg maar toch…het is de eerste van de broers en zusters van mijn ouders, de laatste was mijn opa…en dat is 23 jaar geleden…dus de volgende generatie is aan de beurt.