Beps,welkom thuis en natuurlijk rustig aan doen he,morgen lekker naar Aiji kijken.
Cyn,wel thuis.
Kids zijn ook weer naar huis,denk dat ik vanavond maar eens lekker onderuit op de bank ga…
Beps,welkom thuis en natuurlijk rustig aan doen he,morgen lekker naar Aiji kijken.
Cyn,wel thuis.
Kids zijn ook weer naar huis,denk dat ik vanavond maar eens lekker onderuit op de bank ga…
ikke thuis, bij broer, zitten tegenover mekaar een beetje te klikken en te doen en ondertussen de live stream om t schaatsen te volgen…
owhhh en beps ik gaan 9 mei naar bloffffffff jippie
ff mn handtekening aanpassen ![]()
Ikke weer thuis… Mams werken… pa kijkt voetbal dus ik maar online… ofzo… Weet het niet… Heb weer eens nergens zin in :biggrin: haha
klinkt bekend
zit al aan molletje 6 van vandaag niet! poehee en het helpt geen ene **********
pfff en dat komt Y*sar ook nog online…
@Bloemmie: Mag je ook iets van Naproxen, of ibuprofen?? Want dat schrijven ze tegenwoordig voor, als combi… En ik kan je garanderen DAT WERKT…(zoveel pijn als ik had, als ik die combi nam was ik 2 uur pijnvrij!)
Wel ikke ga ff liggen, btje pijn op het moment
nee die mag ik dus niet
daarom neem ik ook liever geen molletjes, want t helpt gewoon geen ene moeer
zou er nu nog 2 moeten nemen en dan met een uurtje nog 2 misschien dat dat helpt
maar mag dus niet zoveel op 1 dag :retard:
beps weer thuis…gelukkig
kaylo…een 7.4 voor de toets…mooi hoor!!
ikek net terug vant werk…en nu moe…!!
beps : ik neem ook ibuprofen 400 en help me er heel goed mee hoor ! Doe je het verder nog wat rustig aan ?
marion en filiz : bedankt ! Vond die punten ook niet slecht voor een “jongedame” met een geheugen als een zeef ! :lol:
bloem : tegen héééééééééééél erge hoofdpijn krijg ik MIGPRIV voorgeschreven van de dokter. Niet goedkoop en zitten maar 6 zakjes in een doosje maar het helpt ECHT hoor ! Moet je misschien eens proberen ? Wel enkel op doktersvoorschrift
cynnie : nergens zin in ? Lekker ontspannen in een warm badje, met kaarsjes om je heen. Romantisch (of spannend) boek erbij en een glaasje. En genieten maar !
En verder niemand on line ? Ga dus lekker in pyamaatje in de zetel hangen !
TOOS !!! JIJ HANGT ZEKER IN DIE HANGMAT NU MET EEN COCKTAIL ? (Weet bijgot niet hoe laat het daar nu is, maar zal alleszins beter zijn dan hier !)
Fijne avond nog voor idereen en tot morgen eens !!!
Morgenvroeg naar de kapper nieuw kopje halen ! :dag:
Ohhh ik zit te genieten: Guido Weijers op SBS!!! Heerlijke show, wij hebben m al in het theater gezien, maar ik GENIET!!!
rustig hiero!
doe maar meteen t licht uit
owh broertje, lieffie, heeft me thuisgebracht en had nog een kabeltje liggen
kabeltje in t modem
kabeltje in laptop
en ik kan internetten!! howly coooowwww snel!! goed en zonder onderbrekingen!! beteeerrrrrr
:idea:
Goedenmorgen
Gisteravond na Guido lekker naar bed gegan. Geslapen tot net, dus een uurtje of 8 ruim!! Heerlijk. Na de morfine-injecties van deze week is dat iets wat probleemloos gaat: :slapen: !!!
Straks als het niet te druk is mn rijbewijs ophalen, en dan vanmiddag naar AIJI!!!
Meld me weer
:dag:
Goede morgen!
Beps heeft heerlijk geslapen, en das maar goed ook, slaap geneest zeggen ze toch? Nu maar rustig aan want straks mag je naar Aiji!!! Het telt al lekker af he?
Mijn nacht … heb echt superslecht geslapen, was om de paar uur wakker. Heb dus weer koppijn nu, een soort van kater en heb geen slok gehad. Even afwachten of het zakt en anders maar wat molletjes erin.
De competitie begint weer vandaag dus om 10.00 verzamelen en dan het veld. Ze moeten spelen tegen DE club hier uit de buurt. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Gelukkig de 1e keer wat later dan kunnen we wat wennen. Zijn ook clubs bij waar je om 8.30 al moet verzamelen.
goede morgen all…
@bloem…weer beschikking over internet…!! das beter:D en ook ng eens super snel
@beppie…jij lekker geslapen…
veel plezier vandaag weer met aiji…knuffel maar goed ![]()
@marion…jij niet lkkr geslapen…das minder…hopelijk gaat de hoofdpijn snel over…
ikke te kort geslapen!! bah…gister gezellie naar de cafe geweest…en dadelijk weer werken…maar ga zwemmen met de kids…dus daar wordt je wel wakker van haha
iedereen een fijne zaterdag…xx
Goedemorgen,
Beps,lekker naar Aiji vandaag knuffelen…
Bloem,lief van je broer dat hij je naar huis heeft gebracht en nu ook nog snelle internet,jij helemaal gelukkig…
Marion,weer naar het voetbal,had J er ook weer zin in?
Filiz,veel plezier met zwemmen.
Gisteravond toch niet op de bank gehangen,maar naar vrienden geweest was weer gezellig…
Fijne dag allemaal