Ikke ingeschreven!!! Bulgarije en de Antillen…
:biggrin:
oeps helemaal Toos vergeten??? stom stom stom.
Nou bloem: voor jouw alvast geniet van Itlaie, mannen, het eten en drinken en de SCHAATSER/STERS!!!
volgende week zit ik voor de buis!
Iedereen een heel fijn weekend!!!
Groetjes Jac
Bloem,lekker nog een weekje en dan zit je lekker in Italie.
Cyn,Gave studiereisjes in het vooruitzicht…Wanneer hoor je of je mee mag?
Ikke thuis met de oppaskids…
Kaylo…idd zoals Damber al zei, het is stil in huis…maar het went vanzelf wel weer.
Tlr…weer aan de oppas
Beps meissie lekker thuis…enne beterschap.
Bloemmie droomt al een weekendje verder Italie
Cynnie…studiereis, vervelend zo eind weg…hihihih
TRL: Geen idee
haha van Antillen hoor ik pas als ik in Maleisie zit… en Bulgarije weet ik niet…
zo boodschappen weer in huis…pfff kan je maar weer gehad hebben…
kom nog ff snel langswaaien, zo aan het werk weer tot laat
beppie- lekker weer thuis en je eigen bed, fijna dat de pijn een stuk minder is, heel veel beterschap en doe lekker rustig aan
bloem- nog steeds hoofdpijn, maar wel lekker over een weekje naar Italie
cyn- studiereizen opgegeven, leuk!
filiz- vakantie geboekt voor april, lekker!
rest ben ik kwijt, sorry
wens jullie allen een goed weekend en tot maandag!
Viva,alles aan kant en nu lekker op de bank.of ben je nog niet helemaal klaar.
WR,het hele weekend aan het werk?
nou Tlr valt wel mee heb niet zo heel veel gedaan, morgen nog maar weer wat…ben de hele week al gammel van een verwaarloosde voorhoofdsholte ontsteking…dus ik heb wel het een en ander gedaan, maar niet volop alles…ach moet kunnen, morgen weer een dag…
Viva,gelijk heb je morgen weer een dag en een keer rustig aan moet ook kunnen natuurlijk
Goede middag!
@Cyn
Ben je er nu wel helemaal?
Ingeschreven voor studiereisjes, Bulgarije trekt me niet zo maar ja … voor niets, je kan het maar gezien hebben he! De Antillen … super dus hoop dat je daar heen mag.
@Roanna
Veel plezier vanavond op het feest!
@Viva
Niet op ww kunnen is echt een ramp. Gelukkig heb je het zelf weer snel opgelost!!
@Kaylo
Een mooi punt toch!! Voor niets in de stress gezeten!!
@Beps
Gelukkkig ben je weer thuis! Nu moeten de laatste pijntjes ook nog snel verdwijnen. Rust maar lekker uit en hopelijk ben je snel weer de oude :kus:
@bloem
That’s very great!! Ben er alleen nog niet uit wat ik het mooiste vind. De italiaanse mannen of het schaatsen.
@WR
Jij ook een heel fijn weekend! Nog wilde plannen?
Marion: tsja Bulgarije is ook niet mijn favo… maar juist omdat het een bestemming is die ik niet voor vakantie zou kiezen is dat mooi… ![]()
zo ik ga stoppen nog even het een en ander doen, en dan vanavond visite…morgen bowlen en uit eten, en dan zondag ff niet…meiden fijn weekend allemaal
Viva: :dag: fijn weekend!!!
Zo he he… het is hier echt megadruk… word gek van de telefoon… nu e4ven rust… maar denk dat ik nu de goden ga verzoeken
Zo meiden, ik heb geslapen, boodschapjes met hubbie gedaan. Pijn zit er nog wel maar neem ik rust dan zakt het meteen naar minder dan de helft!!! Dus pas op de plaats en niets doen.
Ben verder een zeef, niets blijft hangen…
Italië en mooie mannen, ja daar weet ik verder niets vanaf.
En verder…![]()
Tot vanaaf ofzo
:dag:
Hallo allemaal! Is hier iemand die het TV programma Wie is de Mol volgt? We hebben een peiling aangemaakt om te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat hij/zij de mol is. Als je ook wilt stemmen, dan kan dat op www.wereldwijzer.nl/wieisdemol
Bedankt!
Even rustig aan doen inderdaad Beps
Ik zo naar huis!! Tot morgen!!!
:dag:
Tot morgen, maar dan ga ik naar AIJI!!!