Roanna, ja nog steeds druk!!
Goeiemorgen dames !
Beps is van haar pijnen verlost en mag vandaag naar huis. We hopen het voor jou hoor Beps ! :kus:
En Toos zal nu al wel met een cocktail in de hangmat bengelen met haar hubs ! Eindelijk dan toch vertrokken gisteren. Was even spannend. Eind goed, al goed ! GENIET ERVAN TOOS MET JE HUBS !
Gister de uislag van examen gekregen : 74/100. Viel nog mee ! Ben er heel blij om, heeft me genoeg zweet en tranen :crybaby: (jawel !) gekost !
En voel me sinds gistermiddag heel wat beter. Geen last meer gehad van zwarte vlekken en draaiierigheid. Maar hou me dit weekend echt wel kalm hoor ! ![]()
Nog vlug wat strijk wegwerken, wat eten klaarmaken (gewoon stukje vis) en deze middag fitnessen. En dan ga ik ECHT genieten van het weekend ! ![]()
Roanna…vanavond een feestje lekker er even uit.
Kaylo…gelukkig geen zwarte vlekken meer en een mooie score bij de les…goed gedaan hoor.
Cynnie druk???
wederom pc plat…virusje erin een trojan horse…hihihihi, maar hij is eruit…
viva : bedankt ! Was ook best tevreden !
Je pc laat je precies beetje in de steek hé de laatste tijd ?
Als hij bij ons thuis platvalt, ken ik er ook geen bal van hoor. Je bent dus niet alleen. Ik moet er steeds de zoon bijroepen ! :o
Kaylo: haha ik denk dat Toos in bed ligt… Het is daar nu namelijk rond half 6 s’morgens…
Viva: ja best wel!!! Al is het nu weer een beetje minder dan 2 weken geleden…
Hallo allemaal
Nog niet bijgelezen maar:
BEPS IS BACK IN DA HOUSE!!!
Bijna geen pijn meer, allerlei beurs aan voelende plekken, maar dat mag de pret van het thuiszijn niet drukken
Nu een uurtje slapen dus tot vanmiddag
:dag:
BEPPIE ! Hoe gaat het meid ? Blij dat je terug bent ! Rust maar eens goed uit ! We horen later wel hoe het was. Dikke knuf:kus:
Want deze zijn niet echt leuk hé ?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/ziekenhuizen/l46.gif
Dus, nu wat kalmer aan doen, OK ?
Ik ga me zo inschrijven voor studiereizen!!! Vertel later waar ik me op in geschreven heb!!!
x
cyn : ben benieuwd !
Is er dan zoveel tijdsverschil met Jamaïca ? Dus die liggen nu lekker te soezen of ze hangen nog steeds (of al weer) aan de bar ! :drugged:
Eentje voor beps :
En nu ga ik aan de kook !
Tot strakskes !
ola pauze
sms binnen, maar beps is al langsgeweest, dus iedereen is weer op de hoogte
owhhhh over een weekje zit ik in italia
kun je t voorstellen: 5 dagen pizza, lambrusco en italiaanse mannen ENNNNN: schaatsers en schaatsen… zucht how great is that!!!
Hallo dames,
Alles in sneltreinvaart doorgelezen, straks weer telefoondienst… sorry, ik verwaarloos jullie een beetje… Heb het gewoon zo giga druk!!
Toos, niet op tijd gevlogen (verre van dat)…
Beps, gelukkig weer thuis
Bloem, mocht van de buren niet slapen en heeft een bonkhoofd… Hoe gaat het nu met je vader?
Cyn, ingeschreven voor een studiereis??
Eten maken, strijken, soppen enzo… heb alles gelezen
Ikke ga nu weer verder :dag:
bloem : ben jaloersssssssssssssssss ! Italiaanse mannen !!! Was er bijna met eentje getrouwd, maar nu heb ik mijn ventje ! :wub:
Maar k vind ze nog steeds iets hebben ! :drugged:
damber (en viva) : hoe voelen jullie je nu na het overlijden van jullie hondje ? Al iets minder gehuild ? Het gemis blijft hé ? Sorry als deze vraag ongepast overkomt hoor, maar wou toch even vragen hoe het met jullie gaat. :kus:
me too ![]()
owhkey ikke weer aan t werk
:dag:
Hoe werkt een blog eigenlijk ? Zie dat sommigen er eentje hebben, en wou eigenlijk ook iets meer over mezelf kunnen vertellen. Je weet wel, verleden, heden en toekomst en zo ? Of is dat nou iets doms om dit op het net te gooien ? ![]()
Lief dat je ernaar vraagt…Het moet maar… het is stil, soms wil je hem roepen maar beseft dan dat er geen antwoord komt… en tja… het is erg stil…