Nee zeker weten doen we het niet, maar ark.fly heeft in totaal 5 vliegtuigen…en die andere zijn allemaal weg…deze zou dan terug moeten komen,de rest zit in verweggiestan…
kun je toch aan de vluchtnummers zien?
die zijn nagenoeg gelijk
vluchtnummer 116 van A naar B komt binnen en wordt 117 van B naar A
nou ja
zal wel ff sms-en
owh hahahaa
zit dr net te smsen en krijg bericht van haar, dat ze om 20h vliegen
Ik hoop dat ze dat gaat halen!
me tooo!!
O ik hoop het zo voor haar, voor hetzelfde geld is het een zoethoudertje…waarom anders hotel…
Bloemmie, de vlucht die terug zou komen, komt morgen pas 9 dagen he…
ik hoop het ook voor haar, blijf voor haar duimen.
![]()
Ik hoop het ook voor hun…
Zo nog een half uurtje en dan mag ik weer naar huis.
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Crazy en Miere ook al een tijd niet gezien hier.Zullen beide wel druk zijn.
Goedenmiddag dames.
Nou heb alles zo’n bietje bijgelezen Beps weet nog steeds niks, maar ben wel blij te lezen, dat ze die pijnen kwijt is. Maarja, dan wil je toch weten wat het dan wel was, of is. Hopenlijk komen ze daar wel achter.
En dan die Toos he!! :hihi: Is toch wat. Ik heb haar ook net nog maar weer ff een smsje gestuurd om haar moed in te spreken. Als ze die al nodig heeft! Vind het wel schandalig hoor. Kijk, het kan altijd gebeuren zoiets, maar Ark*fly maakt er echt wel een potje van hoor.
Oh, krijg net een sms terug, dat ze om 20.00 vliegen met een grote Boeing en krijgen allemaal comfortclass aangeboden. Ze zitten nu nog in een hotel op Schiphol aan de borrel met z’n allen en vermaakten zich wel.
Bloem knallende hoofdpijn en Kaylo nog steeds niet in orde. Meiden toch! Sterkte en beterschap.
nou ja dat scheelt dan al weer comfortclass, zit toch wel prettig op zo’n lange vlucht…
By the way: Iemand zei hier dat ze Antonie al zo’n tijd niet meer hier hadden gezien, maar van Hans zie je of lees je ook bijna niks meer.
Maargoed, zullen allemaal wel hun reden hebben. ![]()
Roanna: allemaal comfort class?? Sorry wil niet lullig doen… maar 200 man comfort class dat zit in geen enkel vliegtuig haha… Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen
Al zitten de toestellen van KLM etc… al een stuk ruimer dan die van a.fly… en dus lijkt het net comfort class!!! ![]()
@Cynthia: Ja daar had ik ook wel aan zitten denken, maar misschien zijn ze niet met zovelen. Heb ik verder ook niet gevraagd. Misschien gaan ze wel met een VIP bus. :lol:
allemaal de groetjes van toos
ik ben naar huis gegaan, zag echt scheel van de hoofdpijn
ben nu thuis, en wilde naar bed, maar huisgenoot heeft 3 man/ jochies op bezoek en die hebben muziek aan en zitten gezellig te kletsen in de keuken… heb ik weer :crybaby:
Nou fijn weekend allemaal, hoop dat het voor iedereen beter word.
Ik ga lekker naar huis, even eten, poetsen en dan slapen, morgen klantendag en dan lekker weekend.
Roanna: mm denk wel dat het een vol toestel zal zijn… omdat het een combi met Mexico is… dus denk wel dat ie vol zit! Nou goed… we gaan duimen!!!
Bloemmie: mm dat schiet ook niet op!
Bloemmie beterschap…zet een koptelefoon op met zachte sluimermuziek…een paar molletjes en dan lekker in slaap vallen.