TTT deeltje 78

Ja echt knal!! Zal er dan wel een foto van maken… Maar duurt nog 3 weken… En dan ook nog kijken voor een zwart rolgordijn…

@ viva, neuhj tis stil
denk dat ze zelf ook nix weet…
zucht lekker dan allemaal…

Goeiemiddag allemaal !

Kom ook vlug even binnenwippen voor ik in de zetel of bed induik. Terug van Brussel. Voelde me zo slecht, ben gewoon terug naar huis gegaan. Had de pc nog niet aan, en begon al. Wilden ze ook even een ambulance bellen op het werk ! Ja, halloooooooooo !
Heb mooi de trein genomen, en veilig en wel thuis geraakt. Wou graag naar school vanavond. Nu ja, ik zie nog wel.
Even bijgelezen : niet echt veel goed nieuws hier ?

Beps : in het ziekenhuis voor de galblaas. Is enorm pijnlijk die aanvallen. Zal wel liggen kronkelen.
bloem : als je haar hoort of ziet, wens ze heel veel sterkte en een dikke knufkus voor mij :kus: Veel beterschap meid !

bloem : ook even schrikken van je papa. en nu bonkende hoofdpijn, zal wel wat de schrik zijn misschien ?

toos : ocharme meid ! Jullie hadden je er zo op verheugd en nu dit ! Is echt kl*te ! Hoop toch dat jullie alsnog kunnen vertrekken vandaag ! Denk aan jullie hoor ! En :thumbsup: voor jullie !

cyn : in “blijde” verwachting van gordijnen !!! :lol:

Iedereen die ik vergeten ben, sorry hoor ! :kus:

Kaylo…je voelt je zo rot en dan toch naar school, ik zou maar even rustig aan doen.

viva : k weet het, maar ben zo nieuwsgierig naar mijn resultaten van het examen. En mis niet echt graag een les. Niks dommer dan een mens hé ? Daarom zeggen ze ook het “mensDOM” en het “dierenRIJK” ?

En als het niet gaat op school, kom ik gewoon terug. :nod:
Ga nu wel eventjes op de bank liggen en ik zie later wel.

Spring nog wel even binnen vanavond ! :dag:

kaylo,beterschap,kan je niet bellen naar de school voor de uitslag?
Cyn,nieuwe gordijnen knalroze,mooi hoor wel een foto he als ze hangen

bericht van beps
t zijn geen galstenen, wat dan wel… nog steeds afwachten
ze heeft igg geen pijn meer en das ook wat waard natuurlijk

pppppffff

@Kaylo
Pas goed op jezelf he!! Ook een dikke knuffel :kus: voor jou.

@Cyn
Wow nieuwe gordijnen!! Het is niet echt mijn kleur maar vind het bij anderen wel leuk staan.

@Bloem
Geen galstenen, afwachten wat het dan wel is. Gelukkig geen pijn meer nu. Heeft ze medicatie of is de pijn vanzelf weer weg gegaan?

Vaag…moet ze nu nog in het ziekenhuis blijven of sturen ze haar weer naar huis.

Dat de pijn weg is, is goed… Maar lijkt me nog niet geruststellend zolang je niet weet wat het is…

Oei, oei, de vlucht uit polamar van a fly wordt om 01.15 uur vannacht verwacht…

Jeetje… dat zou betekenen dat hij morgenochtend vroeg pas door kan vliegen… dus vandaar die overnachting… Nou ja ik hoop gewoon dat ze om 4 uur al gaan!

Nou weet Beps nog niks, maar gelukkig heeft ze al geen pijn meer dat is ook al wat waard.
jeetje het zit niet mee met die vlucht.

ik weet t ook niet dames
heb haar terug ge-smst maar kreeg vaag bericht tussen, snap er nu nix meer van, maar goed
ze is nog in het zh en tis weer afwachten, uitslag, doktoren enzo…

toos behoorlijk in de ratzz dus
zal d’r eens sms-en
zo…

Viva: ik zeg altijd maar zo… Als het ff kan dan vlieg ik en mijn klanten niet met a…fly

bericht van toos
ze zit in t hotel en weet NIX
16h gaan ze igg niet redden
voel me niet geroepen om terug te smsen dat de aankomende vlucht om 1.15 uur binnen gaat komen (verwacht)
of wel??

Bloem: Ik zou gewoon eerlijk zijn… Maar we weten natuurlijk niet of ze met dat toestel gaat!

Hoop dat ze snel weten wat de oorzaak is bij Beps.Zo in onzekerheid zitten en niet weten waar het precies vandaan komt is ook niks.

Owww hoop echt dat Toos wel snel kan vertrekken hoor,anders wordt het wel een hele korte vakantie