Cynnie, ik heb gekeken op schiphol bij aankomende vluchten de vlucht die dus vanuit jamaica aan moest komen rond 10.00 uur daarbij staat het volgende…O ik ga duimen voor Toos dit ziet er niet goed uit…
indefinite delay. Voor de niet-reizigers onder u: dat betekent weinig goeds. Dat betekent dat het zo erg is, dat men geen idee heeft wanneer je weg kan, dat het zelfs onzeker is of je überhaupt nog wel vertrekt. Dat betekent dat de moed je in de schoenen zakt en over de grond weg rolt. Dat betekent dat je beter in je bed had kunnen blijven. Het wordt niets meer vandaag.
Moet je toch niet aan denken, is er al een heel stuk van je vakantie voorbij en bij de terugreis zal er echt niets veranderen. Dat geluk heb je dan meestal niet.
Als die vlucht nog niet eens bekend is hoelaat deze land… dan is het ook nog niet duidelijk hoelaat Toos kan vertrekken. Snap niet dat ze dan 16.00 uur aangeven. Wellicht misschien dat zij een ander toestel gaan inzetten, van partners… JetAir etc…
Hoorde ook van de week dat ArkeFly 60% van de vluchten vertraging heeft…
terrible!!
toen ik op GC werkte had de arkes altijd vertraging, omdat die uit mexico kwam, naar a’dam en dan van a’dam naar gran can
elke keer, gelukkig hadden wij geen A-fly!! hihihi…
Ja een kennis van mij had 36 uur vanaf Rhodos… en daar kregen ze niks… Hebben met een kind van 2 op de luchthaven moeten slapen…Werd niks geregeld!! Slechte zaak!
tja…het vliegtuig van Toos had om 10.30 uur moeten landen vanuit Polamar…maar helaas…onbekend wanneer deze komt…heb nog op een ander forum gelezen, dat dit heel vaak voorkomt met vertragingen tot 32 uur…