TTT deeltje 78

Cynnie, ik heb gekeken op schiphol bij aankomende vluchten de vlucht die dus vanuit jamaica aan moest komen rond 10.00 uur daarbij staat het volgende…O ik ga duimen voor Toos dit ziet er niet goed uit…

indefinite delay. Voor de niet-reizigers onder u: dat betekent weinig goeds. Dat betekent dat het zo erg is, dat men geen idee heeft wanneer je weg kan, dat het zelfs onzeker is of je überhaupt nog wel vertrekt. Dat betekent dat de moed je in de schoenen zakt en over de grond weg rolt. Dat betekent dat je beter in je bed had kunnen blijven. Het wordt niets meer vandaag.

of tis 16 uur vertraging, ipv tot 16.00 uur vertraging…??

Viva,dat klinkt inderdaad niet goed

en ze ging ‘maar’ 9 dg…
daar moet heel wat rum in om dat een beetje goed te maken…

@Bloem

en ze ging ‘maar’ 9 dg…

Daar dacht ik dus ook al aan. Is echt vet balen, is echt al erg krap voor zo’n reis en dan ook dit nog.

als ze echt pech heeft komt ze zaterdag pas aan…

Moet je toch niet aan denken, is er al een heel stuk van je vakantie voorbij en bij de terugreis zal er echt niets veranderen. Dat geluk heb je dan meestal niet.

@bloem
Dat was ff schrikken voor je vader, gelukkig maar dat hij zelf nergens last van heeft. Nu dus met spoed op zoek naar een andere auto.

Dat is balen voor Toos, ziet er idd niet zo best uit allemaal. En vreselijk die onzekerheid.

nou we houden het maar in de gaten, als ze dan echt zoveel vertraging heeft kunnen we hier haar allemaal opvangen als ze weer terug komt…

Als die vlucht nog niet eens bekend is hoelaat deze land… dan is het ook nog niet duidelijk hoelaat Toos kan vertrekken. Snap niet dat ze dan 16.00 uur aangeven. Wellicht misschien dat zij een ander toestel gaan inzetten, van partners… JetAir etc…

Hoorde ook van de week dat ArkeFly 60% van de vluchten vertraging heeft…

terrible!!
toen ik op GC werkte had de arkes altijd vertraging, omdat die uit mexico kwam, naar a’dam en dan van a’dam naar gran can
elke keer, gelukkig hadden wij geen A-fly!! :smiley: hihihi…

slechte zaak verleden jaar had afly 36 uur vertraging vanuit Heraklion…

Ja een kennis van mij had 36 uur vanaf Rhodos… en daar kregen ze niks… Hebben met een kind van 2 op de luchthaven moeten slapen…Werd niks geregeld!! Slechte zaak!

Ikke zo even een vissie eten :biggrin:

cyn eetse…

tja…het vliegtuig van Toos had om 10.30 uur moeten landen vanuit Polamar…maar helaas…onbekend wanneer deze komt…heb nog op een ander forum gelezen, dat dit heel vaak voorkomt met vertragingen tot 32 uur…

Helaas klopt dat!!! En als er een vlucht kapot is op Porlamar… dan baal je ook flink!! Is een luchthaven die niet zoveel wordt aangevlogen… :thumbsdown:

:tssk: jammer, we houden t bij t hostel in trento… nie erg…

ppfff is de dag al voorbij?? jeetje he.,…

Ik heb vandaag ook zo’n klote gevoel… Bah… geen zin!

Mams heeft wel net gebeld… krijg nieuwe gordijnen… Knalroze met zwarte barok!!! :biggrin:

Cyn wauwwww hefig knal roze…

Bloemmie al wat gehoord van Beps??