TTT deeltje 78

Dank je Marion
:ninja:

Zo ik geef mezelf even schop onder mijn kont, om wat te gaan doen, ik kom straks wel weer even langswaaien…

@Bloem
Misschien heeft ie het idd gehad met ons, en dan is het niet anders, maar zou het wel jammer vinden.
Een andere plek om te overnachten? Ben benieuwd want zo te lezen is het iets heel bijzonders. Je blijft ons ook verrassen he :wink:

Cyn,een geslaagde dag dus voor je gister.
Bloem,hebben ze helemaal geen molletjes op het werk liggen ook niet in de verbanddoos???
Viva,een lazy day?
Kimbo,gaan jullie naar Ankara voor mvv aanvraag?

Zoo wat een vertraging voor Toos balen zeg geen leuk begin van de vakantie.
Brenniej,ook al een tijd niet meer gezien,zal ook wel druk zijn met de voorbereidingen.

@Roanna
Dat is knap balen voor Toos :thumbsdown:
Hopen maar dat ze om 16.00 uur wel vertrekken, 3 uurtjes is nog te overzien. Maar dat ze naar een hotel gebracht worden staat me niet zo aan. Is normaal gesproken toch ook niet als je 3 uur vertraging hebt. Zouden ze meer verwachten dan?

Tlr…ik keek ook al op schiphol voor Toos tot 16.00 uur vertraging tot nu toe…

leve Arkefl*…ze staan er om bekend nietwaar…maar balen dat is het wel.

Lijkt mij ook vreemd om naar een hotel gebracht te worden.Toen ik aantal jaar geleden 10 uur vertraging had deden ze dat niet eens,maar ja wij vlogen toen met trnsvi*,misschien heeft elke maatschappij zijn eigen beleid…

TRL: nee hij werkt momenteel in Ankara in een bedrijf. Als ik kom gaan we 2 weken vakantie vieren, waar weten we nog niet en het is voor mij het goedkoopste om naar Ankara te vliegen!
Voor het MVV moet hij eerst nederlands leren en examen doen en dan kan ik pas advies inwinnen en dan kan hij pas iets gaan aanvragen, dat duurt dus nog wel even hoor…

so ff molletjes gehaald
t straalt helemaal door naar mn arm, heb nog nooit zulke hoofdpijn gehad… :tssk: lekker dan…

Marion…ik ben nog nooit naar een hotel gebracht bij vertraging, ik heb wel eens 10 uur vertraging gehad, het enige wat je krijgt is een bekertje limonade en een etensbon…

Bloemmie…rustig aan misschien stress hoofdpijn…een beetje te druk gemaakt, misschien wel van de schrik van gisteren van je vader???

owh das balen voor toos, in een hotel… beetje inzuipen enzo

@ marion met mij dus nie zo lekker allemaal, maar met mn pa is alles okey, had hem vanochtend gebeld en nergens last van… dus is weer een meevaller…

Bloem,beterschap zal vast wel door de spanning komen,je hebt aardig wat te verduren gehad eerst je paps en daarna Beps…:kus:

Kimbo,dan duurt het zeker nog wel even.Mijn vriend gaat ook beginnen met Nederlandse les eerst een zelfstudie en daarna misschien nog op school.

Roanna, is het niet morgen 16.00 vertrek? Heb net met mijn collega overlegd, en zij zegt ook dat het niet normaals is dat ze naar een hotel wordt gebracht!!

Mijn broer ging namelijk ook een dag later en kreeg toen wel een hotel, maar voor 3 uur doen ze dat nooit!

x

en hotel is idd vrij relaxed allemaal… tis zeg maar HET hotel in baselga en dan weet je het wel :wink: hahahaa
zou wel errug cool zijn als t lukt, maar vrees dat t vol zit, maar we proberen t gewoon

Bloem,Als ze maar niet te veel indrinkt,anders mag ze het vliegtuig niet meer in…
Cyn,als het pas morgen om 4 uur kan ze beter naar huis gaan toch…

Bloem,hoop voor jullie dat het hotel gaat lukken.

12:55 OR 0343 Montego Bay Delayed 16:00 DetailsSMS, email 12:55 OR 0343 Punta Cana Delayed 16:00 DetailsSMS, email

staat niets bij dat het morgen zou worden…

Nee dat zag ik ook… maar voor 3 uur wordt je echt nooit naar een hotel gebracht!! Dus ik denk dat ze zeggen 16.00 uur, maar dat het nog weleens later zal worden!