TTT deeltje 78

Ik zou ook net afsluiten. Zat weer een tijd op youtube en dacht nog ff lezen hier en…schrikken… Beps in het ziekenhuis. Toch fijn hoor Bloem dat je het ons ook even laat weten.

Nouja, je moet maar zo denken, ze ligt in goede handen daar, want thuis met pijn en je weet niet waar het vandaan komt is ook niks, kan er beter even goed naar gekeken worden. Mocht je haar spreken Bloem ( ik neem aan via haar hub of sms) wil je haar ook beterschap wensen namens mij.

En jij zelf ook sterkte ermee. Jij ook nog het bericht over jou vader en zijn auto. Maar gelukkig , je vader dus niks. Wat een dag dan weer he!

Nou lieve mensen , we moeten toch maar gaan slapen en hopen dat het allemaal weer goed komt.

Truste allemaal :kus: :tear:

ik ga ook afsluiten weltrusten allemaal tot morgen

ja had er gebeld, want zag hier iets voorbij komen en ze lag te huilen van de pijn en overwoog toch te gaan, ze had morgen om 9h een afspraak, maar met een half uur ofzo kreeg ik al sms dat ze opgenomen is
telefoon staat nu uit, dus ik ga maar duimen dat ze niet te veel pijn heeft…

ikke duik mn bed in, kom maar niet vroeg naar bed…
tot morgen allemaal

mornink

Daar schrik ik ook van Beps,in het ziekenhuis,Bloem,mocht je haar spreken wens haar dan heel veel sterkte en beterschap.
Bloem,wel een beetje geslapen vannacht?Voor jullie beide en natuurlijk ook voor de hubs van Beps eem dikke :kus:

:turkey:Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:

Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

ola op t werk
beps had goed geslapen, ze krijgt dus strax die echo en dan kijken wat daaruit komt…

ik heb wel redelijk geslapen, want ben echt hardstikke moe, maar t 1e waar ik aan dacht vanochtend was wel meteen,hoe is t met iedereen

met mn pa is t gelukkig ook goed, tis nu vooral de vraag hoe hij zsm aan een nieuwe/ andere auto komt… had foto’s genomen van t wrak… best heftig…

Morgen …
Het goede laat ik er even af vandaag.

@Beps
In het ziekenhuis, schrok me rot. Hopelijk vinden ze vandaag waaraan het ligt zodat er snel iets aan de pijn gedaan kan worden. Je leest het wel niet nu meissie maar hou je taai en we denken hier aan je. En voor jou nu die speciale knuffel :kus: op strak.

@Bloem
Wat een rotdag voor jou gisteren. De schrik nog in de benen van je vader en dan hoor je dat je vriendinnetje in het ziekenhuis opgenomen is. Ook een knuffel :kus: op strak.

Geen hulpje vandaag dus moet nu zelf aan het werk achter, geen zin maar ja … , tot straks.

@ marion werk ze

ik heb echt vreselijke hoofdpijn…
alsof ik een kater heb
maar weet wel hoe t komt… zitten dommelen in de bus en dan dorst en :retard:

goedemorgen :dag:

Beps opgenomen!!! Hopen dat ze zich snel weer beter voelt… knuffel

Bloem; thanks voor het delen…

Toos; ik ben bang dat ik te laat ben… maar een fijne vakantie toegewenst!!

Ikke weer druk op het werk… stapels werk en telefoondienst…

Goedemorgen,

Jeetje Beps in het ziekenhuis, hopenlijk komen ze erachter waar de pijn vandaan komt en kunnen ze er snel wat aan doen. Ook van mij natuurlijk heel veel sterkte!

Ik wil ook graag weer in het lijstje: 25 april Anakara

Zo nu weer op :ninja:

goede morgen…

jeetje beps in het ziekenhuis!! hopelijk komt alles goed…ik duim iig mee

alle andere een fijne dag gewenst,ik ga te werk…

xx

Morgen allen…

Beps meissie toch…VAN HARTE BETERSCHAP
Bloemmie…dikke knuffel, wat een schrik zeg, eerst je vader en daarna Beps…tja en galblaas aanvallen zijn verschrikkelijk pijnlijk…lief dat je ons op de hoogte houd van het wel en wee van Beps…
Marion geen hulp vandaag…en geen zin, nou ja zin maken en anders rustig aan.
Ik kater kwijt hoor, maar dat was gistermiddag al het geval…maar ben wel duf van het lange slapen, maar heb ook geen zin om iets te doen, …dus zit al 2 uur in mijn pon op de bank. Ga zo maar eens beginnen de boel glad te trekken.

Jeetje… ik was net nog even aan het teruglezen… En Beps opgenomen? Jeetje dat is niet niks!!! Weet ook wel dat je het niet leest, maar toch sterkte!!! :kus:

Bloem: :kus: komt allemaal wel weer goed meis!!

Toos: Jamaica!!! Lees het ook niet meer, maar fijne vakantie!!!

Zo… en dan nu… Ikke moe… Moe van gister… Arnhem was top!! Erg leuk, mooi onderhouden… en s’avonds uit eten bij de Griek… erg jammie!!! Verder dinsdag naar Az… wat een lol haha… In de laatste 5 minuten toch nog verliezen!! Heerlijk!!!

Verder niet zoveel te melden!

x

@Bloem
Blijft malen in je hoofd he? Helpt een molletje niet?

@Damber
Ook weer druk aan het werk! De schade aan het inhalen van de storing van deze week?

@Kimbo
:ninja::dag:

@Filiz
Werk ze! Heb je de kids weer een beetje onder controle (voor zover dat mogelijk is dan ;))?

@Kaylo
Met jou ook alles oke? Normaal gesproken ben je al lang even hier geweest :confused:

@Antonie
Hij heeft het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk geloof ik. Jammer … hoop dat ie snel weer wat meer tijd heeft.

@ MARION ik denk dat antonie exit is, hoop t niet, maar tja… denk dat ie andere dingen aan zn hoofd heeft enzo, moeten we ook maar respecteren denk ik

ikke echt hoofdpijn… pfff geen molletjes voor handen hiero
dan maar weer bezig met t schaatsen
nog een week en we zijn op t vliegveld!! whihheeee jippppieeee
we gaan misschien van hostel veranderen naar hotel en nie zomaar hotel! :smiley: maar eerst ff afwachten of t doorgaat…!

@Viva
Och het is alleen het beginnen, heb altijd opstartproblemen 's morgens. Eenmaal bezig vind ik het niet erg. En … mag blij zijn DAT ik kan werken toch?
Maar ben niet de enige, zelfs jij hebt er deze morgen ook al last van :wink:

@Cyn
Genoten in de dierentuin en het verlies van AZ :lol:

Het lijstje … je staat erin Kimbo!

:turkey:**Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:

**Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Marion idd het is er aan beginnen he…

Ook een goede (nouja) morgen.

@Bloem: Heel fijn dat jij ons op deze manier toch een beetje op de hoogte houd. Verder alles goed met jou ook Bloem? Nog wat van je vader verder gehoord?

Ik kreeg net een sms terug van Toos. Ik had op TT gezien dat haar vlucht vertraagd was. Haar vlucht is uitgesteld (ja, ja, het begin is er) van 12.55 uur naar 16.00 uur. Ze worden nu naar een hotel gebracht en horen daar verder, hoe en wat. Ze zei, ga ik daar maar alvast aan de rum.:lol:

Meisjes ik ga nu werken en jullie ook werkse allemaal.

Doegggggg :dag: