TTT deeltje 78

Nou, ben weer helemaal bij met alles. Bedankt weer. :dag: Ja, ik blijf zwaaien. :lol:

Blijven :dag:.:kus:

Ik ga er nog even van tussen, aanhang van de meiden komen even aanwaaien. Tot laterssss

Ik zal je missen hier, maarja deze vakantie gun ik jullie zo van harte, dat ik de week wel door kom.

Ik ga hier nu maar afsluiten. Kan jij alles nog ff nalopen of je echt niets vergeten bent. Kijk ik wel ff verder, of er voor mij nog een leuke vakantie in het vat zit. :vak02: Groetjes ook aan je hubs en see joe leter.

Good evening … even kijken hier!!

@Marifran
Wat leuk dat je even tijd voor ons maakt daar in Guatamala. Wat een belevenis daar bij die vulkaan zeg!!

@Beps
O nee toch een maagzweer!!! Wat ben je toch een pechvogel. En nu, medicijnen? Pas goed op jezelf he, dikke :kus:!!

@Viva
De gemiste slaap een beetje inhalen vanavond? En verder … is het katergevoel verdwenen?

@Linda
Tussen de bedrijven door ook nog even op gesprek geweest. Hoop echt dat je het gaat worden meissie!!

@Kaylo
Je bent me er eentje he! Moet je het rustig aan doen en dan gaat ze naar de fitness.
Komt het niet door de pil? Werd daar op een gegeven moment ook niet goed van, duizelig en voelde me echt niet goed. Opvallende was dat het 1x per maand was. Ben gestopt en toen werd het langzaam minder. Nu is er niets meer aan de hand.

@Toos
Was niet de bedoeling dat je er kippenvel van zou krijgen. Kijk maar uit straks komen er ook nog veren en dan staat je bikini niet zo mooi :p.
Fijn dat het strijkijzer zo goed bevalt. Is in ieder geval die vakantiewas zo weg gewerkt. Maar daar nog niet aan denken. Eerst ga jij GENIETEN!

ik ben doodop, maar wel bijgelezen, niet echt puf om te reageren alleen even dit:

toos- na een moeilijke, zware en emotionele periode is het nu zo ver dat jullie even heerlijk kunnen genieten en aan jullie zelf kunnen denken, een hele goede reis en superrelaxte vakantie toegewenst, jullie hebben het zo verdient!:kus::dag:

beppie- wat naar zeg een maagzweer, ook nog eens de middag in het ziekenhuis doorgebracht, heel veel beterschap, doe rustig aan denk goed aan jezelf en pak je rust, sterkte:kus:

voor jullie allen; hele fijne avond en slaap lekker voor later, tot morgen en een dikke :kus:

allo allo
nie bijgelezen maar wilde toos ff een hele fijne vakantie wensen!!

heel veeeeel plezier!! geniet en kom gezond en wel weer terug!!

ikke bij mn ouders geweest
mn pa heeft de auto bij de A arena in de prak gereden, zelf had ie nix, maar de auto totall los en mn ma natuurlijk in alle staten, en ikke ook wel een beetje,… echt gruwelijk heftig, maar hij heeft gelukkig nix…

ik ga eens ff wat bellen…

Bedankt voor de goeie wensen, ook namens Hubs:kus:
@Roanna: Ga je ook missen hoor, maar ze slepen je wel de week door hier hoor
@Bloem: Gelukkig heeft je vader niks, auto total loss, het is zonde maar het is maar blik

@WR
Jij ook een fijne avond, truste voor straks en morgenvroeg gezond weer op :kus:

@Bloem
Dat is schrikken zeg!!! Maar gelukkig is je pa ongedeerd. Nog steeds druk met de sites?

Ook ik ga mijn bed opzoeken. Zie jullie morgen weer!!

@toos
HEEL VEEL PLEZIER!!!

@beps
Een maagzweer, daar ben je lekker mee, beterschap!

@Toos
Weet niet of ik je morgen nog zie hier maar anders …

***geniet ***
***in ***
Jamaica

:jamaica:Toos : 24 januari - JAMAICA**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

:jamaica:**

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Kan het niet laten, komt het lijstje nog een keer :vak02:

@Mk en Marion: Dank je wel, komt helemaal goed. We gaan genieten van de :zon02:, de rum en reggae

Ik ga nog even genieten van een neut en dan naar mn mandje. We vertrekken morgen ongeveer half 8 naar schiphol, dus kom niet meer langs.
@Roanna: :kus:
@Beps: Heel veel beterschap
@Kaylo: Hou je rustig
@Bloem: Veel plezier in italie bij het schaatsen
@Marion: Rustig aan met je elleboog
Voor alle kwakkelaars onder ons, beterschap, werk ze de komende 9 dagen, geniet van de vrije dagen
:vak01::vak01:

Hallo,ook weer thuis cluppie gewonnen en nog redelijk voetbal ook…

Beps,dat is niet mis een maagzweer,beterschap:kus:
Bloem,dat is wel schrikken zeg,maar gelukkig heeft je vader niks.
Toos,mocht je morgenvroeg nog langs komen een hele fijne vakantie.
Kaylo,lekker gesport en ook niet zo lekker hoop dat je snel weer opknapt.
Viva,vroeg naar bed,de kater wegslapen.

owhkey dames
beps is opgenomen in t ziekenhuis, misschien de galblaas… hopelijk weten ze morgen meer…
bah wat een rotdag is dit zeg :frowning:

kon niet slapen en dat is even schrikken hier

beppie in het ziekenhuis…jeetje wat verschrikkelijk naar, heb geen verstand van galblaas, dus weet niet wat ze eraan kunnen doen, maar hoop dat ze snel weer naar huis kan, heel veel beterschap en sterkte

bloem - voor jou dus echt een rot dag eerst de schrik van je vader, gelukkig is hij ongedeerd en dan nu je vriendinnetje in het ziekenhuis,sterkte meid

jeetje net thuis effe bijlezen en dan slapen was de bedoeling lees ik het nieuws van beps

ik weet t
t spijt me… maar wilde t toch ff delen zeg maar…

ik ga nu wel naar bed, denk ik…

@bloem: hoezo sorry vind t juist fijn dat je het ons laten weten schrok alleen dat ze nu in ziekenhuis is opgenomen