TTT deeltje 78

roanna : vandaag 1 keertje last gehad, toen ik aan het fitnessen was. Is natuurlijk niet zo slim hé ?

Ga morgen bellen voor een afspraak bij de oogarts. Zien wat dat opbrengt.
De arts denkt dat mijn dubbel zicht en zwarte vlekken meer te maken zouden kunnen hebben met migraine. Heb wel hoofdpijn, maar toch niet in die mate. Nu ja, we zien wel.
Onkruid vergaat niet hé ?

Nee, lijkt mij ook niet goed, maarja je voelt meestal zelf wel, wat je wel of niet aan kunt. Maar zou toch een beetje voorzichtig zijn en inderdaad luisteren naar je dokter. Jij ook beterschap ermee en ook maar lekker op tijd erin. :kus: Truste ook. :dag:

Enneh… die overgangs leeftijd is niet precies vastgesteld naar leeftijd, maar het kunnen wel symptomen ervan zijn. Althans dat zei de arts tegen mijn schoonzusje toendertijd en zij had dezelfde leeftijd als jij nu.

Deze morgen bericht gekregen van de belastingdienst. Krijgen lekker veel terug !
Is voor één keertje ook eens goed nieuws !
Maar ja ! Ik zit natuurlijk aan de bron hé ? :lol:

roanna : maar ik neem de p*l. Zou dus normaliter niet kunnen. Om zeker te zijn zou ik enkele maanden moeten stoppen en dan bloedonderzoek moeten doen.

roanna : hoe is het nu met je schoonzusje ? heeft ze er nog last van, of is het beter ?

@Kaylo: Nou, ook toch nog wel leuke berichten hier. :lol:

Ja, mag wel eens hé ? :nod:

Nou ze heeft nog wel momenten dat ze er last van heeft, zoals met stress enzo. Het is diezelfde schoonzus, waar ik gister over schreef met die jeugproblemen. Zij heeft dan nog regelmatig die flitsen in haar ogen en wordt dan licht in het hoofd, maar in veel mindere mate. Zij is nu, ik dacht 52.

@Kaylo: Zij slikte ook gewoon de p*l en toch had ze die klachten. Na het stoppen werd het juist minder.

Maarja, denk jij nu maar even lekker aan die extra centjes, maakt ook veel weer goed.:vak02: Alhoewel… gezondheid is niet te koop.

Ik heb eigenlijk geen stress. Ben wel een zenuwachtig typetje, en beetje piekeraar.
Ach ja, we zien wel wat er komt. Is misschien wel van voorbijgaande aard. Zijn veel ergere dingen in het leven.

Lieve schatten hier allemaal (online en niet online :hihi: ) :

Ik ga lekker naar mijn bedje toe en proberen genieten van een lekkere nachtrust (met pilletje weliswaar :angry:).

Iederaan nog een leuke avond en morgen ben ik er weer ! :kus:

TOOS : GENIET ERVAN HE ??? :kus:

roanna : is juist. Je mag geld hebben zoveel je wil, gezondheid koop je inderdaad niet.

En nu naar bedje toe. :kus:

Goeiiiiieee avond,
Alles is klaar voor vertrek. Bedankt voor alle goeie vakantiewensen wat zijn jullie toch geweldige meiden!!!
@Marion: Bedankt voor je mooie foto en preek, kreeg er een beetje kippevel van
@Beps: Een maagzweer, daar ben je mooi mee. Doe rustig aan en wens je beterschap
@Kaylo: Migraine, zou kunnen, wie weet
@Marifran: Geniet van je reis
Strijkding is GEWELDIG. Prima tip Viva!! Hoe is het trouwens met je kater??

De strijk zit NIET in mn koffer deze keer en mn camera wel. Nu alleen koffer niet vergeten

Dan kan de reis beginnen. Vergeet ook je hubs niet mee te nemen :lol: en fly away.

Dus het is echt een wonderding dat strijkijzer? Je gaat vanaf nu zeker alles strijken?

Nou meid, heel veel plezier hoor. :kus:

Zou wat wezen als ik Hub zou vergeten:drugged:. Heb ik inder geval wel mn camera :vak02:

Ja , zou wat wezen. Sta je op Schiphol kom je er achter dat je toch wat vergeten bent. :lol: Maar nu weet ik nog niet hoelaat je vliegt.

Dat is waar, had je gevraagd. We vliegen om 12.55 met ark*fly naar Montego Bay

Oke, ik ga je volgen op tt voor zover mogelijk en anders zal ik aan jullie denken om die tijd op mijn werk. :dag:Ik kan maar geen afscheid nemen. :lol:

Maar ik kom weer terug hoor. O als je dat ook nog wil volgen, wil het eigenlijk nog niet weten. Maar we landen om 10.10 ook weer vanuit montego bay