TTT deeltje 78

zo terug van de kapper en maar meteen door naar huis gegaan, dus lekker vroeg thuis voor een keertje.
Beps gaat echt niet goed he
Linda hoop dat je gesprek goed verloopt
Toos zal nu ongeveer wel klaarzitten denk ik
Kaylo middagje kapper kun je soms echt van opknappen, bij mij zijn
alle zorgen weer weg, oftewel de grijze haren haha.
Damber ook nog een beetje watten in dr hoofd
Ga nu lekker luieren en kijken of ik een sh…soapje mee kan pikken
Tot strakjes :dag:

Enneh… Beps. Hoe is die nou en heb je al wat gehoort van je arts?

@Toos: Ik zie dat je ook nog online bent. Alles klaar voor de start van morgen? Ja, morgen toch he? :vak01: En… hoe is de strijkbout bevallen? Aan te bevelen dus? Niet in je koffer doen he!!! :lol: Camera ook al in de tas? Wel je tas meenemen dan he. Misschien was het aleens gevraagd, maar hoelaat ga je vliegen morgen?

@Linda: Hoe is jou gesprek gegaan? Is het wat, of wordt het wat?

@roanna: ja gesprek ging goed lijkt me een leuke functie, goede werktijden ma t/m do tot 17 uur vrij tot 14 uur, hoor eind volgende week meer

@toos: zal je wss niet meer spreken dus wil je bij deze heel veel plezier wensen op Jamaica, geniet ervan

@Linda: Oh, hopenlijk nemen ze jou. Wij gaan weer duimen met z’n allen hoor! Spannend weer dan!

Linda,spannend hoor,zal ook voor je duimen dat jij het wordt.

ik ga de laatste spullen pakken en dan naar de atletiekbaan toen om te trainen en daarna lekker te gaaneten heel mss tot vanavond en anders morgen na de koopavond

@Linda: Heel veel plezier daar Linda. :slight_smile:

Ik ben er ook vandoor op weg naar Amsterdam.Tot morgen:dag:

Sorry, dat ik even geen tijd heb om bij te lezen, hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Heb net de eerste verhalen op de wiki gezet voor de familie thuis en voor degenen die het leuk vinden om te lezen.

Groetjes

Toos, GOEIE REIS !!!

DOEI !!!

Hallo allemaal
Ikke ben weer thuis
Vanmiddag kwam de HA, en die heeft ons meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis/

Gelukkig is het niet zo erg als hij verwachte maar het lijkt op een maagzweer… Stress om jullie daar komt het van :hihi:

Nou ik ga nu mn bedje in

@Toos: GENIET!!!
:dag:

Jeetje Bep. Da’s nie mis dan. Wel ff schrikken weer. Heb je nu medicijnen gekregen?

Ja, komt allemaal door die lui hier. :lol:

Doe dus nu maar eens een beetje rustig aan. Beterschap ermee hoor. :kus:

Beps rustig aan…beterschap…
Linda we gaan duimen voor je…
Toos…meissie een hele fijne vakantie…
marifran…geniet nog ff
Ikke vroeg naar bed vanavond…ben helemaal brak.

@Toos: Ik weet niet of je nog online komt.

Zowel…een hele fijne vakantie gewenst, heel veel plezier en genieten met z’n beidjes van alles en van elkaar. Ook een hele goed reis met Ark*fly :lol:, maar dat zal wel lukken. Hi, hi. Niet teveel rumbonen eten he!:vak02: Word je zo bruin van.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg :kus: :vak01::vak01::vak01::kus:

@Viva: Jij ook lekker op tijd naar bed en eens lekker goed uitrusten. Truste :kus: :slapen:

Goeieavond iedereen !

Kom ook nog vlug even binnenwippen !

Beps : maagzweer ? Klinkt niet zo goed. Te veel zenuwen gehad ? Is wel héél pijnlijk he ?
Linda : iets te laat, maar duim toch voor die job !
damber : toch nog leuke verjaardag gehad ?
viva : katertje al weg ?

Enne TOOS : als je nog online komt :

EEN HEEL LEUKE VAKANTIE GEWENST VOOR JOU EN JE HUBS ! GENIET ERVAN MET Z’N TWEETJES !

En hoe is het met jou nu dan Kaylo? Nog last gehad vandaag?

En ikke ook weer vroeg naar bedje toe. Morgen werken, maar heb vrijdag wel vrij genomen. Ga voor één keertje toch eens naar de dokter luisteren :so:
Is pas 19u30, maar zou zo naar mijn bed toe kunnen, ben hondsmoe !
En slimme ik is deze namiddag naar de fitness geweest :redface:
Wil nu echt wel eens die overtollige kilootjes kwijt. De eerste 3,6 zijn eraf. Nog 9,4 :biggrin: