@Kimbo: Jij ook een heel fijn weekend en tot ziens :dag:
Zo, en ik ga me ff met eten bereiden bezig houden, alhoewelā¦weinig werk.
Lekker boerenkool ⦠nee niet met worst, maar met iets halal. :lol:
@Bloem: Als je nog wat van Beps hoort, lezen wij het ook wel he, als je tenminste zelf nog in staat bent om te funtioneren met je knallende koppijn. Doe kallum an hoor!
goedemiddag
Geen goed nieuws voor Toos heb ik gelezen en Beps ook nog ff afwachten.
Bloem ook al niet lekker en Kaylo nog steeds niet ok.
Nou nou dit zijn volgens de statistieken de troubledagen maar hier klopt
het wel een beetje he.
Hoop dat dit allemaal snel verandert naar positievere berichten.
Ik ga zo naar huis en eten voorbereiden,Dochter en 2 kleinzoons komen
mee dus zal wel frietjes stoofvlees worden denk ik:lol:
Blijf tussendoor wel volgen hoor:ninja:
Fijne avond allemaal
beps belde net
ze heeft dus toch ergens een steentje in dār gal gehad, en die heeft ze er, gelukkig pijnvrij (thanks to morfine) uitgewerkt
nu alles weer enigszins okey
lekker warm gegeten, veel geslapen
morgen mag ze naar huis, rustig aandoen, tabletten en al niet meer maar gaat stukken beter dus!
@Bloem: Bedankt weer voor je berichtgeving omtrend Beps. Gelukkig valt het allemaal achteraf weer mee, maarja die pijnen waren natuurlijk niet normaal. Fijn dat ze morgen weer naar huis mag. Mocht je haar nog sprekenā¦wil je haar dan even groeten van mij?
En hoe is het met jou hoofdpijn? Al een bietje gezakt?
@Bloem
Gelukkig een beter bericht over Beps. Nu moet jou hoofdpijn nog even verdwijnen, Toos het vliegtuig in, Kaylo zich rustig houden en dan zijn alle troubles geloof ik weer opgelost.
Hier geeft onze tv geen beeld, morgen maar eens bellen, ding is net 2 jaar oud.
ja ben wel opgelucht
wilde op tijd naar bed (uur geleden ofzo) maar ben zo dom geweest om aan t kl*ten te gaan met de fotoās van de site, en nu moet t wel af, want anders is er nix te zien
maar ja fotoās uploaden en internet in dit huis⦠zucht⦠blijf wel in beweging⦠elke keer van t burootje naar de meterkastā¦
@Marion:
Nou, kreeg net de bevestiging dat ze na lang wachten, al in het vliegtuig zitten op weg naar de zon en rum zei ze. Ik moest jullie ook allemaal een kussss terug geven en bedanken.