@ ik ben in Kuala Lumpur en op Langkawi geweest. Fantastisch !! Mijn dochter is in
Kuching getrouwd
Ben echt zo benieuwd!! Mijn route kan je zien op www.cyn1987.web-log.nl
Daar gaat ook mijn belangstelling naar uit. Wil dan of/en Penang er nog bij doen.
Goedenmiddag trouwens allen.
Roanna :dag:
@Roanna : goedemiddag
@Cynthia : heb je weblog bezocht, heb reaktie achtergelaten
prachtige reis, wordt jaloers haha
Hey Cynthia :dag:
Goedemiddag ook Raak :dag: :biggrin:
@Marion: Ook nog bedankt voor de mooie bloemen. ![]()
En ook diegenen die mij persoonlijk een kaartje, danwel smsje hebben gestuurd. Jullie zijn wereldwijven.
Echt!
@Roanna : heb je een leuke dag gehad tot dusver? vanavond partytime??
@Raak: Nouja een leuke dag! Net als alle anderen tot nu toe. Op mijn werk hadden ze heel niet in de gaten dat ik jarig was. (Op het roosterbord hangt een lijst met verjaardagen) Maarja, toe maar. Ik kan me er niet druk om maken. Vanavond komt denk ik wel ff mijn zoon met de vrouw en wat familie wat hier in de buurt woont en rest komen a.s. zondag de hele dag hier. Gelukkig dit keer niet zoveel. Een paar van hun hadden al een Disneyweekend gepland. Veel leuker natuurlijk! :lol:
strakjes lekker een borrel pakken, voel je je meteen beter en komt het verjaardaggevoel vanzelf hoor. Vanavond dus lekker rustig en zondag hele dag visite? ga je koken voor heel de bups? Disneyland is ook leuk maar gezellig met familie toch ook wel hoor ! Hele fijne avond alvast
Zo is dat Raak. Lekker vanavond een rood wijntje.
Nee, ik kook zelf niet. Doet kokkie hier meestal.
We gaan deze keer (zondag) Indisch eten met de hele bubs.
Mmmm ben ook van de rode wijn, of eh bubbels. en een kokkie thuis is ook makkelijk he.
die van mij heeft alleen het kleurtje maar niet de behoefte om te koken.Uit eten is ook zalig hoor
Ik ga naar huis dames, even een grensje overwippen en kijken of het zonnetje in Holland ook nog schijnt. Voor strakjes : eet smakelijk allemaal en voor de jarigen onder ons : heel fijne avond, met of zonder visite doei doei
:dag:
Hier zeg je wat Roanna… vandaag op het werk tot 9:30 achter de pc gezeten, daarna overleg tot 11:00 uur… vervolgens tot 14:55 uur geen pc of telefoon gehad hihi Hebben dus op mijn verjaardag zitten hobby-en (lees gaatjes maken in papier en een nietje erin)
Wel thuis Raak. :dag:
Ik ga ook ff wat doen hier.
@Damber:Systeem eruit ofzo? Lekker rustig dus. ![]()
Meiden ikke had een eerder weg verzoekje gedaan, en ineens ging het heel snel en mocht ik al
Met hubbie geshopt voor de komst van…hihihi
Nu ff nietsen en dan lekker eten (capucijners met spek en ui hihi goed voor de ontluchting morgen haha)
Tot vanaaf…alhoewel…House…
Kaylo, klinkt niet best… hoop dat de dokter morgen kan vertellen wat het is en wat je ertegen kunt doen.
Roanna, griep… en dat op je verjaardag… beterschap…
Beps, controle gehad en geshopt
Cyn, knuffel
Linda, camera verkocht… en al bij het postkantoor afgeleverd.
@ allen, dank jullie wel voor het zingen, de bloemen, de kaarten en alles ![]()
Alweer ontluchten Beps? Het is te hopen dat jullie wel een goede afzuiger hebben. :lol:
:dag:
Roanna, de server lag eruit… Geen pc, geen internet, geen telefoon… helemaal niets… zelfs de juristen zaten met een nietmachine en een perforator bij ons op de afdeling… elkaar de hele dag aan zitten staren is ook niet wat… Om 13:00 uur hadden we wel ineens weer telefoon… maar ja. .zonder systeem kom je geen steek verder… en dan heb je nog mensen aan de foon die niet snappen dat je geen antwoord op hun vraag kan geven… hihihi