TTT deeltje 78

Viva heeft de toppers opgezet, een bakkie voor me neergezet… dus ik ga afsluiten… Dikke kus, fijne avond en tot morgen

Nou lekker rustig dagje dan op je werk en dat ook nog op je verjaardag.

Groetjes ook aan Viva en jullie ook nog een gezellige avond gewenst.

Ik ga zo eten. Kokkie is druk bezig. Ha, ha.

:dag:Allemaal

Pffff wat een gezeik hier… Mensen die denken echt dat WIJ iets kunnen doen aan vluchtwijzigingen… ****************

hallo,

@damber, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je toch een leuke avond met de mensen die een bakkie komen doen, en blijven ze niet al te lang

@roanna, van harte gefelicteerd, maar wat balen dat je grieperig bent op je verjaardag, beterschap, en vele plezier vanavond

@cyn- balen van je auto,gelukkig nog wel garantie

@linda-camera verstuurd, nu nog nieuwe aanschaffen

@beppie- geshopt en zo lekker eten

en toen was ik het weer kwijt,

ik ga er ook weer gelijk vandoor ga zo gezellig wat drinken met een vriendin, dus misschien tot later anders tot morgen

Ook weer thuis,Damber en Roanna een hele fijne avond ook voor alle anderen natuurlijk.
Ik vanavond naar een vriendin ff bijkletsen.
Bloem,druk??Heb je de hele dag nog niet gezien hier.
Antonie en Brennie ook al een tijd niet geweest…
Kaylo,laat je ff weten wat de dokter heeft gezegd.

goede dagdeel
ikke weer thuis
en ja, idd ik ben druk, op t werk, in mn hoofd, met schaatsen en midden oosten en alles meer
probeer attent te zijn, maar forum schiet er nog wel eens bij in

ben nu ook ineens nepal-forum-beheerder enzo… poeheee

had trouwens gisteren net geen 100 mensen, “maar” 97 hahaha
das echt een mega record! zoveel heb ik dus echt nog never nie nooit gehad…

Bloem,das mooi zeg jammer dat het er net geen 100 waren,maar dat zal ook wel een keer komen.

hallo allemaal ik ook weer thuis maar ga nu ff de keuken in. rijst en vis,lekker heet, en groentjes voor de vitamine. misschien tot strakjes, anders tot morgen.
Kaylo laat je ff weten wat de dokter zei ?

@WR-TRL
Veel plezier met de vriendinnen vanavond!

@Roanna-Damber
Een fijne avond voor de jarige joppen.

@Bloem
Je hebt het er maar druk met je fora en sites, kan je in ieder geval wel volop van je laptop genieten.

@Raak
Smakelijk voor zometeen, wij hebben hier onze buik al dik.

Hallo iedereen !

Terug van de dokter. :smirk:

bloeddruk te hoog : zou van de stress (op het werk dan) en het onregelmatig slapen kunnen zijn (steeds wakker worden 's nachts)

hartslag : tamelijk vlug en onregelmatig. Heb pilletjes voorgeschreven gehad om te “kalmeren” ??? Neem al 6 jaar die flutdingen ! Wordt je niet vrolijker van (soort anti-depressiva) maar helpt wel. Na 10 miuutjes voel je je een stuk kalmer (lees ZOMBIE !) :hihi:

En zoals te verwachten : zo vlug mogelijk naar de oogarts.
Deze morgen niks last gehad, en toen ik televisie ging kijken kwamen het dubbel zicht en de “flikkeringen” en zwarte vlekjes eraan ! :crybaby:
Doet wel raar eigenlijk.

Jong zijn kan mooi zijn hé ? :o

Kreeg ook de raad mee veel te rusten, vroeg naar bed te gaan (doe ik al), en me zeker niet te zenuwachtig te maken ! Hallooooooooooo !!! :mad:

Zo ! Was even een ego berichtje. Sorry hoor, maar wou het even laten weten.

Nu douchke, pyjamaatje aan en zetelke in (RELAXEN !!!)

Iedereen nog een prettige avond, en spring morgen nog wel eens binnen !
:dag: en :kus:

beps : spulletjes voor je schat gekocht ? En wat zijn “cappucijners” nou eigenlijk ?

Heb even gegoogled : soort erwten dus ?
Ook een toffe kooksite gevonden : www.testkaas.nl
Ziet er allemaal zoooooooooo lekker uit ! Ben toch verslaafd aan koken ! ERG hé ?

Wat me de laatste dagen enorm opgevallen is, is dat er zoveel nieuwe leden zijn die maar enkele berichten zetten en dan weer “verdwijnen”. Is dat normaal hier ?
Of moet ik dit in een ander topic zetten ?

En nu ben ik ECHT weg !

Slaap lekker iedereen !:slapen:

Goeie avond,
Wat een rust hier, jarige joppen aan de borrel de rest vroeg de koffer in?? Vanmiddag hebben we, eindelijk, een nieuw aanrechtblad uitgezocht. Het blad wat er nu op ligt is de verkeerde kleur en de wasbak zit scheef. Het was in oktober een heel gedoe want de keukenboer wilde eigenlijk dat we naar de geschillencomissie zouden gaan. De baas is toen zelf langs geweest en de steenfabriek ging na een beetje praten overstag, mochten een nieuw blad uitzoeken. Verder even naar de makr* geweest, voor wat laatste dingen en spijkerbroeken voor hubs. Ennnnnnnnn het supersonische strijkijzer gekocht. Koffer is voor een groot deel gepakt. :vak02:
@Kaylo: Verstandig, toch naar de dokter geweest. Hoop dat je snel bij de oogarts terecht kunt, verder rustig aan doen. In ieder geval beterschap.
@Linda: Camera gekocht??

Toos :vak01:

Zo, bezoek weg en de rest komt zondag.

@Kaylo: Heel verstandig om met deze klachten even naar de huisarts te zijn geweest. Ik heb het zelf gelukkig niet, maar mijn schoonzusje wel. In haar geval had het inderdaad met stress en de overgang te maken. Neem je eigen dus wel een beetje in acht! Beterschap hoor!

TToos: Dus ik kan mijn strijk nu bij jou komen brengen? :stuck_out_tongue: En heb je 'm al uitgeprobeerd?

Nee ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Ga ik morgen doen, heb nog wat gewassen vandaag wat ik mee wil nemen en moet stijken. Ben benieuwd

Weer een beetje opgeknapt?? Bij mij heeft de oudste griep gehad afgelopen week, jongste werd zondag verkouden en het kon niet uitblijven ik ging vandaag aan de snotter. Kan het maar gehad hebben, beter nu dan in japan

Ja het gaat wel weer. Voel me alleen nog een beetje warm. Moet nog wel een beetje hoesten, maar dat komt wel weer goed. Nee, kun je in Japanmaica niet gebruiken. :vak02: