Maar ga me vandaag toch wat rustig houden, morgen ben ik sowieso thuis. Is mijn vrije woensdag. MAAR HEB NOG ZOVEEL TE DOEN IN HUIS !!! O.a. strijken ! Jakkes !
Wie was hier deze week met zo’n superding ? Jij viva ? ![]()
Zal er dan maar aan beginnen zeker ?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/strijkijzers/9.gif
Kom nog wel af en toe eens gluren
ik ga er van door werken tot 21 uur tot vanavond en anders tot morgen
Ikke zo eten…pfff heb pijn…mn borstkas lijkt wel gekneust ofzo… Last met ademen en pfffff weet ik veel…
Nou gaat wel over voor ik met een boogje ga plassen
Beps+Kaylo: Rustig aan!!! :kus:
Mijn humeur weer ff wat beter… Paps gesproken die zegt dat het wel vaker voorkomt dat accu stuk gaat… Nou ja dat zal dan wel!!!
Hier druk op werk… dus moet weer ff verder… ![]()
:dag:
@Cyn: Accu slijt, moet vaker vervangen, geen mega-kosten… Ik weet niet hoe oud je giga-karretje is, maar eens in de 4-5 jr zeker!!!
ikke pauze
maar kom niet bijgelezen en heb echt geen idee wie wat hoe of waarom
ikke half gaar hiero
maaaarrrr nog 9 daagjes en dan ben ikke naar italiaaaa
zucht… owh en nog 5 weekkies werken…!! hahahaaaaaaa
Nou ikke weer iedereen gemist…
Bloemmie: :kus:
Ikke weer werken
Hallo mensen,
Ik weet niet hoe het komt maar heb het zo druk de laatste tijd, ook op mijn werk dat ik niet eens meer gezellig mee kan kleppen. Hoop binnenkort weer in een rustiger vaarwater te zitten. Sorry dat ik niet op de hoogte ben.
Hallo dames,
Allereerst de beste wensen en een fijne dag voor Roanna en Damber en natuurlijk ook voor viva.
Helaas heb ik het heel druk gehad maar wel tussendoor mee kunnen lezen dus ben redelijk op
de hoogte. Hoop dat ik nu weer wat vaker langs kan komen.
Iedereen die in de ziekenboeg zit : veel sterkte en beterschap
Toos staat er denk ik het beste op van allemaal : bijna vakantie, heerlijk gevoel he
cyn : je hebt toch maar pas een nieuw autootje ? Nog geen jaar toch ? Of ben ik WEERAL mis ? :o
Heb me door de strijk geworsteld ! OEF !!!
Ruiten (ramen) blinken ook weer
Alle stof is weg overal
10 volières met vogels eten gegeven
Hondjes hebben gewandeld
Eten staat te pruttelen voor vanavond
Nog enkel een :was: of 2 draaien en dan … :finger: Hihihi !
Ga ik het deze namiddag maar wat rustiger aan doen. Voel me eigenlijk stukken beter dan gisteren. (Nog) geen last gehad vandaag. Nu ja, we zien wel !
raak : ruiten kuisen ! Ken jij wel hé ? :nod:
P.S. : Voor de lekkerbekjes onder jullie : is vanavond KOKINISTO ! Héél lekker Grieks stoofpotje :wub:
@Kaylo, jazeker ken ik dat, maar doe dat nooit zelf hoor hahaha is mijn hobby niet
maar als je zo door blijft gaan in dit tempo voel je je morgen beslist niet meer o.k. hoor
Griekse stoofpotje klinkt lekker maar ken ik niet, ik ben meer voor de Thaise of indonesische
keuken
Kaylo+Beps: mijn auto is 5… dus kan wel… maar was wel heel boos vanmorgen!!!
x
@Cyn
Tuurlijk ben je boos al de auto het niet doet. Zou ook uit mijn vel springen.
N. stond er gisteren trouwens hetzelfde voor, ook zij moest een nieuwe accu, nou ja … haar auto dan.
@Kimbo-Raak
Gezellig dat jullie ook weer even binnen komen wippen.
@Kaylo
Rustig aan he, geen gekke kunsten uithalen voordat je bij de dokter bent geweest.
@Bloem
Kom je niet bijgelezen? Babbel je toch gewoon vanaf hier weer mee.
@Beps
Pechvogel … ben jij er en dan is er niemand.
@Cynthia : ff lekker boos worden helpt niet maar voelt soms wel prettig he
Raak: Heerlijk!!!
@Cynthia welk deel van Maleisie gaan jullie ? Borneo of vaste land
vaste land… Borneo doen we niet omdat we daar Malaria voor zouden moeten slikken en omdat we maar 2 weken hebben…