TTT deeltje 78

@viva: goed idee

goede morgen…!!

alweer een nieuwe week…
zo te lezen heeft iedereen een fijn weekend gehad…

iedereen een fijne dag…en voor de werkende onder ons–>kolay gelsin

xx

hihi, ikke zit lekker al een paar uur te nietsen…

Op dit moment wordt mn moeder geopereerd aan haar knie(meniscus en knieschijf, gewoon via kijkoperatie) Toch wel spannend!!

@beps: sterkte met de operatie van mams, beterschap voor haar, mijn zusje wordt in maart/april weer geopereerd aan de knie, ze wordt geopereerd door de arts van mijn club f* tene

Knie-operaties ! Weet er alles van ! 7 maand thuis en 5 maand revalidatie. Jakkes !
Wens je mam sterkte beps !

@Viva
Was mijn schoonfamilie eerst ook, oostindisch doof, heb ook een jaar mijn verjaardag niet gevierd omdat we toen aan het bouwen waren achter. Hartstikke druk en had echt geen zin in nog meer extra werk. Commentaar toen ik het vertelde, we komen toch voor een bakkie, maar ik bleef voet bij stuk houden. Kan je doen maar ik ben er niet. Het enige wat ik wilde was er even een middag tussenuit en ben met een vriendin naar de stad gegaan. Voelde me echt een kreng op dat moment maar het was mijn feestje en dan bepaal ik hoe ik dat vier toch?

@Beps
Moeders onder het mes … spannend hoor. Sterkte voor jullie.

@Filiz
:dag:

@marion: en er is toen ook echt niemand geweest?

Bij ons worden de verjaardagen eigenlijk niet meer “gevierd”. Onze families wonen een heel eind uit elkaar en er is altijd één iemand bij voor wie het niet past.

Ventje en ik gaan meestal gezellig ergens eten met ons tweetjes. Behalve als het een speciaaltje is (zoals 40 of 50 jaar). Dan proberen we de ganse familie samen te krijgen, en ook nog wat vrienden bij.

@beps…ookal is het miss maar een kleine ingreep…is toch spannend…sterkte met mamz…

@marion…zou mooi worden ja…je mag je verjaardag toch zeker vieren zoals jij dat wil!!

Zo alles op orde, ikke naar t werk. Nog niets gehoord, het zou rond 11 uur klaar zijn. Maar als ze iets wisten dan bellen ze

Hopelijk tot straks, maar ik verwacht van niet…12 uur beginnen is er geen lekker plekje meer vrij haha

werkze beps…

beps : toch blijven hopen op een lekker plekje hoor !

@beps: werk ze

@Linda
Nee want ik was er echt niet, ben 's morgens met gebak naar mijn ouders gegaan en 's middags met een vriendin naar de stad. En 's avonds lekker met zijn drietjes.

@Beps
Werk ze!! Hopelijk heb je snel een bericht van je moeder.

Beps,werk ze en sterkte met je mams

Beps… sterkte voor mams haar knie…

@damber: nog druk aan de telefoon?

Zoals t nu naar uit ziet heb ik eindelijk mijn camera verkocht, gister bod gekregen en geaccepteerd, zodra geld op rekening staat stuur ik camera op hun betalen verzenden zou gisteravond overgemaakt zijn afwachten tot ik zie dat t op rekening staat en dan camera opsturen en dan een nieuwe kopen

Beps toy toy voor mams…
en iedereen werkse
Marion…pfff moeilijk he familie…

@linda…de camara verkocht:D goed

ikke naar school…dus tot straks