marion : wat er mij nog het zwaarste op de lever ligt is het feit dat ik direct controle krijg van een controle-arts.
Sommigen zijn een week of meer ziek (en dit meerdere malen) en krijgen geen controle en ik was maandag eens een dagje thuis, en kreeg om 15u18 controle ! :unibrow:
@Damber
Dat is mooi nieuws, een bruiloft in het vooruitzicht! Wij ook trouwens, mijn broer gaat op 6 september trouwen.
damber : is leuk van je vriendin ! Aan jou om alles in goede banen te leiden dan hé ?
marion : ook trouwfeest in het verschiet. Leuk !
@Viva
Van al die verjaardagen word je echt gammel he? En dan hadden wij er nog maar 3.
@Kaylo
Werk aan de winkel voor ons want er moet een levensloop gemaakt worden natuurlijk, DE kans voor ons om ze er even door te halen.
Ben eigenlijk niet zo’n regelneef, maar ga echt mijn best voor hun doen… Viva is meerdere malen ceremoniemeester geweest, en heeft me al een aantal tips gegeven.
Vind het echt superleuk voor haar… met tranen in haar ogen vroeg ze of ik haar getuigen wilde zijn…
Zieken… vaak is het inderdaad zo dat er een paar op een lijstje staan die zich vaak ziekmelden. Balen is het zeker, want als jij altijd half kachel nog op kantoor zit en je dan een keer ziekmeldt, heb je gelijk controle van de arbo…
Verjaardagen… heb er zo’n hekel aan… dan zeg je dus dat je het niet viert… en dan komt nog de helft van je familie ‘alleen een bakkie’ doen… IK WIL NIET!!! 365 dagen dit jaar mag je komen… maar niet de 22e… (het is schikkeljaar
)
Damber…morgen moet je vroeg naar bed…de ouderdom komt met gebreken, dat wil je voor zijn, dus doe je schoonheidsslaapjes…![]()
![]()
:unibrow:
Klopt… om 20:30 uur al enorm zitten geeuwen… en dan hopen dat ze om 21:30 uur weg zijn hihi
hihihi, je mag blij zijn als sommige dan net binnen zijn
Marion, ik ben ff verjaardag beu…bleh…maar goed morgen is kind jarig…
En kind heeft ook geen zin in verjaardag
Weet je wat… we doen gewoon niet open
hihihi, met de noorderzon vertrokken.
Damber,wat leuk van je vriendin dat ze jouw gevraagd heeft,en Viva zal vast wel leuke ideeen hebben en je hebt nog tijd zat om wat te bedenken en alles te regelen.En geen zin in verjaardag en komt wel visite,gewoon zorgen dat ze snel weer weggaan
flauwe, hatelijke grappen of negeren
@Damber
Ceremoniemeester zou dus ook ECHT niets voor mij zijn. Maakt me niet uit wat ik moet doen maar niet iets waarbij je zo in de picture staat, houd ik absoluut niet van.
Vind het eigenlijk niet netjes als je zegt je verjaardag niet te willen vieren dat ze dan toch gewoon komen voor een bakkie.
Marion: nee ik ook niet… maar als ze dan zeggen… maar ik kom wel gewoon voor een bakkie… tja… dan zit het niet in mij om te zeggen ‘nee, je mag niet komen’.
In eerste instantie (zo’n half jaar geleden) heb ik tussen neus en lippen tegen haar gezegd dat ik geen ceremoniemeester wilde zijn… maar tja… als ze me dan vraagt… kan ik geen nee zeggen.
Marion bij ons in de familie zijn de mensen oostindisch doof…
hihihi, vraag wel aan hubs of hij vroeg naar bed gaat, omdat hij er zo vroeg uit moet, misschien dat de visite dan huiswaards keert.