@filiz; ga er wel van uit maar ja eerst geld op de rekening zien dan stuur ik m pas op, succes op school
linda : camera verkocht, goed nieuws dus !
filiz : have fun op school !
@kaylo: pas als ik zie dat geld op rekening staat en ik camera ga versturen ga ik pas echt juichen
linda : ja, je hebt gelijk. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
ik straks weer werken spreek jullie vanavond weer
But-plek, dus ik kom heeel weinig langs
:dag:
@beps: balen zeg, rest vd week wel op tijd beginnen?
Morgen wel, overmorgen weer niet…
Weet dus niet hoe het gaat lopen deze week…
Best irri
Balen beps… vervelende plek… ik zit eigenlijk altijd goed (altijd op dezelfde plek) maar het is hier echt zo’n gekkenhuis dat ik niet altijd tijd heb
Deze melding staat op het andere forum… In belgië af te halen.
ALS ER iemand interesse heeft in GRATIS Golden Retriever pups, ze worden anders ingeslapen…
Selam
trl - is idd studie van stdiepln
damber- lijst goed aangepast, was ik vergeten! en getuige en ceremoniemeester op bruiloft, leuk, wel jammer van al het geregel;)
filiz- succes op school
bloem- heeft het schaatsweekend ok weer achter de rug, zo te lezen gisteren goed vermaakt
beppie- sterke met je moeder, hopelijk hoor je snel wat en is ht allemaal goed gegaan
linda- camera verkocht, nu hopen dat het geld er zo snel mogelijk op staat
welk forum ?
Lunch binnen, slaatje met kip. Heb eigenlijk nog honger :disgust:! Was niet zo veel.
En is hier héééééééééééél kalm ! :slywink:
Hey meiden!!
Hier weer druk!!
Sorry echt geen tijd!!
:kus:
paardenforum bokt.nl
Zo dat is cru om dat zo op een forum te zetten zeg.
Cyn,weer druk zaken gaan goed he
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Beps,al wat gehoord van je mams?
Zo moeders gaat goed, is al weer onderweg naar huis. En wel volledige narcose gehad he…
Meld me vanaaf!
heb gekeken op dat forum, maar niets gevonden. Wat doen honden trouwens op een forum voor paarden ? Raar hoor