zeg maar tegen je bazin dat het bij mij bijna 5 uur is ![]()
maar ja… weet niet wat ik liever zou doen… werken of naar school…
ik vanavond ook naar avondschool en dan nog een test op de koop toe !:crybaby: Zit geen feestje in vandaag, zal voor morgen zijn ! :evil:
Ik moet van 18.30 tot 21.30 naar school… en ik heb zoooooooo geen zin!! Vorige week was ik hem gepeerd om 20.00 uur haha!!! Maar goed als ik klaar ben dan heb ik
WEEKEND!!!
Hoe was je turkije avond eigenlijk Cyn, heb je dat niet verteld of heb ik dat gemist
@ cyn, ach joh… de ene keer klaag je dat je nix te doen hebt…
dusseuhmm…
hahahaa… nee snap het wel…
Dat wordt weer bevallen zonder mij. :crybaby: En ik heb al zulke erge weeen en volgens mij ook al ontsluiting, maarja dat zegt niets he? Kan het nog een tijdje duren.
Maargoed, als ik vanmiddag terug kom, zal er al wel weer een nieuw deel geboren zijn. Succes ermee.
@Bloem: Goed zeg, dat je een kaartje hebt kunnen bemachtigen. :biggrin:
@Toos: Jee meid, wat een domper dan weer. Wat nu dan? Nog een keer afspreken met die l*l?
@Cynthia: Ik hoor net dat Jan Smid een half jaar niet meer mag optreden en wordt geopereerd aan zijn stembanden. (knobbels erop). Jij bent toch fan van hem?
Tot latersssssss :dag: Ga zo ff werken. :dag:
@Roanna: Flink puffen als je aan het werk bent. Nog een keer afspreken met die ekl, nee hoor. Makelaar wist misschien nog iemand en anders brengen we het naar de vuilstort. Is dan niet anders
@Bloem: Toch kaartjes te pakken kunnen krijgen:thumbsup:![]()
@ roanna, werk ze!!
@ toos, of de kringloopwinkel??
@ toos, ja maar alleen voor de zaterdag. zondag was alweer ‘uitverkocht’
maar ik denk dat met een week of 2 die ook weer in de verkoop komen, en dan weer een poging wagen. zo strijkt thialf 2x administratiekosten op… als mensen alles tegelijk in 1x bestellen is niet leuk he? was vorig jaar met de wk allround ookal…
toos : wou net hetzelfde voorstellen : kringloopwinkel ?
Die zitten volgens mij ook niet te wachten op dit soort meubels. Wacht nog even af op degene die de makelaar wist, dan zou het naar studentenverenigingen gaan of zo
@ toos, komt het altijd van pas
@ beps :dag:
Beps: haha ja was dat even een tegenvaller… helemaal geen turkse hapjes, alleen broodjes kaas, ham of kroket… Geen tv gewonnen… maar misschien nog de reis… Dat moeten we even afwachten!!
Kroketten waar denk ik niet goed… Heb s’nachts alles eruit gekotst, en mijn collega is aan de F1…
Roanna: mjah… fan… niet echt maar vind hem wel grappig! Wel sneu! Las het net ook op Telegraaf…
x
okey
dan niet…
@Cyn: jammer dan van de avond… en het kotsen haha!!
haha ja… mijn buik voelt nog steeds echt raar… Vannacht kon ik niet slapen van de buikpijn… Dus denk echt dat het daar van komt! :tssk:
owhhh kroketten!! zin an!!!
haha nou ik niet meer dus!
Kun je nog lekker lang nagenieten van je kroketten