http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Witte_kool.jpg/280px-Witte_kool.jpg
Witte kool
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Witte_kool.jpg/280px-Witte_kool.jpg
Witte kool
Waaide er veel wind door het huis dan beps ? ![]()
O ja dat zei je, dat je ook zo vaak was geweest gisteravond. Pfffffff, nog lang last gehad dan?
Ik weet er alles van ja. :frown:
@Kaylo: Mn hubbie vind het lekker, en dus maak ik het af en toe… nu weer klaar voor dit jaar hihi! En die wind, ik wilde dat het kon, maar ik wil de muren licht van kleur houden en dit ge/paintbrushed met bruine spetters…
:lol: :lol:
Ik bleef rennen dus… PFffff toen dat weer kon was ik blij :lol:
:lol::lol::lol: beps !
Is anders makkelijke manier om muren te schilderen ! Soort van graffiti ! ![]()
Graffiti oke, maar het ruikt zolang zo naar…
Ikke ga pyamaatje aantrekken en medicijnen innemen. Pijn komt terug op en hou het bijna niet meer :crybaby: Zal dan maar terug op de bank liggen :unibrow: Hopelijk hoef ik dan geen epidurale volgende week ! ![]()
@Beps: Ik weet er alles van.
Dat wil je je omgeving eigenlijk niet aan doen.
Momenteel nog! Alleen maar lucht …Berliner lufte. Pffff :storm:
Zijn ze daar zo snel mee bij jullie dan?? Dat doen ze bij ons echt niet zomaar hoor. Ik loop al zo lang, maar nee geen ruggeprikken bij ons om `niets´
Oh Kaylo, beterschap ermee dan hoor.
Niet forceren. Ga maar lekker rusten nu.
Weltrusten alvast :dag::kus:
beps : om “niets” ? Ben absoluut niet kleinzerig hoor, maar dit doet verm enorm pijn. Weet niet hoe te zitten, te liggen, te staan. Ik ben geen dokter, maar hij zei er toch iets van, maar eerst maar even andere foto’s en uitslagen afwachten.
Ik ga ff tv kijken, House komt…
Mss nog ff straks, maar nu…
:dag:
:dag: Ik ga ff de foldertjes door lezen. :dag:
Latersssssss
@Kaylo: Mijn bekken en onderrug heb ik getorst verdraaid, loop al sinds feb bij de chiropraktor, maar gaat niet over… Ik krijg NERGENS die epidurale… Hier in Nederland doen ze dat gewoon niet… vandaar dat ik zeg om niets
beppie- met de H****** site wordt de He*neken site bedoeld
beps : hier wordt het gewoon vlugger gegeven dan bij jullie denk ik. Heeft mijn ventje ook gedaan. Heeft er nu eentje gehad en tot hiertoe beter. Er worden er wel maximaal 3 gegeven, en als dat dan niet helpt… Ja, dan weet ik het eigenlijk ook niet. Dan raden de artsen aan om naar de “rugschool” te gaan. En of dat dan helpt … ? :so: Worden er niet jonger op hé ? :disgust:
:dag: iedereen ! Klets ze nog lekker hier, ik spring morgen misschien nog eens binnen. Eerst lekker naar de kapper, en dan familiebezoekje.