ja daarom, we zijn voorlopig nog wel even BOB DE BOUWER aan het spelen hihi.:wacko:
En daarom gaan me moeder en ik in oktober lekker een weekje bijkomen in Turkije(papa wou niet mee) en ja toevallig gaan we terug naar het hotel waar O werkt zo vervelend
@TKL: Ik moet zo nog gaan werken. Ik ga hier meestal zo tegen 11.15 uur weg. Kan ik daar nog even een krentebolletje eten en dan om een uur of 12 beginnen.
Ik drink momenteel ook alleen maar Sens** en dan mokka. Heb nog wel dat filterapparaat in de kast staan, maar gebruik die alleen nog met verjaardagen. Mijn manneke drinkt het liefst gewone oploskoffie, dus heb daar ook nog een pot van in de kast.
Ik ben tegen 14.30 uur weer thuis, Toos als je dat bedoelt. Kijk, als het druk is bij ons, maak ik nog weleens een kwartiertje extra, maar officiel werk ik maar 2 uur per dag, maar kom altijd wat eerder om ff te eten en te kletsen met de collega’s. Sociolizen noemen jullie dat, dacht ik!
Daarom filiz het is voor een goed doel, lekker me eigen plekje weer maar nu met een grote achtertuin heerlijk.
En gelukkig krijg ik veel hulp van me ouders.
Ik mag niet klagen eigenlijk maar doe het lekker toch