TTT deeltje 47 pas... ;)

ja daarom, we zijn voorlopig nog wel even BOB DE BOUWER aan het spelen hihi.:wacko:

En daarom gaan me moeder en ik in oktober lekker een weekje bijkomen in Turkije(papa wou niet mee) en ja toevallig gaan we terug naar het hotel waar O werkt zo vervelend :smiley:

ik ga naar Gümbet :teeth:

iedereen die bezig is met een huis, succes :teeth:

@toos
balen dat je even geen water hebt :frown:

Voor hoe lang ga je weg Turkije-fan??

Ja ik ga zaterdag alvast me keuken inruimen moet jammergenoeg met een waterkoker in de weer voor warm water lekker primitief maar ja!!

goede morgen…!!

@marion…dat is altijd rot als dingen negatiever zijn dan dat je ze verwacht…sterkte ermee!!

@viva…beterschap…hoop dat je je snel weer beter voelt!!

@bloem…het begint echt op te schieten nu he…?! nog maar 3 daagjes werken :smiley:

@crissyp…alas je nu hard werkt heb je straks wel een mooi eigen huisje…het zal het werk wel allemaal waard zijn toch :wink:

@trl…werkze

@mk…heerlijk een baby die niet krijst!! :smiley:

ik hoef pas om 12 naar school dus das wel lekker…tot half 5…en dan krijgen we bezoek want mn broer is jarig!!
iedereen een fijne dag!!

Welk hotel zit je Turkije-fan? Toch niet toevallig in Serhan he? Ha, ha. :biggrin:

@ filiz, wat en schooltijden…!! veel plezier met je broer…

@Feliz: Gefeliciteerd met je broer. Half dagje naar school, lekker

Drink alleen maar sens*o, meestal cappu.

@TKL: Ik moet zo nog gaan werken. Ik ga hier meestal zo tegen 11.15 uur weg. Kan ik daar nog even een krentebolletje eten en dan om een uur of 12 beginnen.

Zit nu nog even aan de koffie.

drink alleen maar cappu, meestal geen senseo… :smiley:
hahahaa solly!!

Tot hoe laat moet je dan??

ik heb ook niet graag senseo…weet niet waarom maar vind hem ouderwets gemaakt…met zelf opschudden veel lekkerder…
miss zit het tussen de oren… :S

Ik drink momenteel ook alleen maar Sens** en dan mokka. Heb nog wel dat filterapparaat in de kast staan, maar gebruik die alleen nog met verjaardagen. Mijn manneke drinkt het liefst gewone oploskoffie, dus heb daar ook nog een pot van in de kast.

Ik ben tegen 14.30 uur weer thuis, Toos als je dat bedoelt. Kijk, als het druk is bij ons, maak ik nog weleens een kwartiertje extra, maar officiel werk ik maar 2 uur per dag, maar kom altijd wat eerder om ff te eten en te kletsen met de collega’s. Sociolizen noemen jullie dat, dacht ik! :wink:

Daarom filiz het is voor een goed doel, lekker me eigen plekje weer maar nu met een grote achtertuin heerlijk.
En gelukkig krijg ik veel hulp van me ouders.
Ik mag niet klagen eigenlijk maar doe het lekker toch :wink:

Lekker toch, 2 uurtjes per dag werken. Blijf je toch onder de mensen.

Nou ik ga afsluiten

@Filiz: Nog gefeliciteerd met je broer.

Alle anderen, fijne dag nog en tot latersssssss :dag:

JIIL: PRETTIGE VAKANTIE :dag: :kus::kus:

idd, als het kan, lekker van genieten… zou ook wel met 2 uur per dag toe willen kunnen, maar ja… helaas!!

@Roanna: werk ze:dag::dag:

Dat bedoel ik maar Toos. Anders ga je toch maar in jezelf zitten praten. :unibrow:

Doeggggggggg :unibrow:

Ik ga nog eens even wat doen, tot latersssss:dag::dag: