TTT deeltje 47 pas... ;)

Filiz,gefeliciteerd met je broer.

Chrissy,heb je nu wel contact met O dan of heb ik het mis???

Ik drink meestal senseo en ook de cappu versie daarvan.

of op internet…

Zo even meegelezen…weer
2 tellen rust even op het werk…
Filiz van harte met je broer
chris…verbouwen vreselijk vind ik dat
Mk…lekker naar buiten met de kids…morgen kan het wel weer regenen
Tlr…ook een nieuwbouw huis dus
Roanna…ja weet nog dat je zo beroerd was…mijn linkeroor zit dicht…en dreunt een beetje even aankijken hoe en wat…lekker snotteren en ook nog niezen…ja ruim 20 graden verschil

Dochterlief kreeg gisteren een inhoudloze mail van haar ex…over hoe hij dacht en hoe het was verlopen, hij had gedacht dat ze wel al had gebeld…nou dan kent hij haar dus echt niet…kan ie lang wachten, als ze zo de deur gewezen wordt, denk hij zeker dat ze gaat bellen, Niet dus…wat een sukkel…en dan wat gezemel over hij er over dacht over hoe ze doet enz…ziet wel zijn eigen tekortkomingen maar wil het daar verder niet over hebben…sjonge, en of hij nog spullen van haar had, en zij nog van hem, dat hij dat wel terug zou brengen of zij naar hem…nou ze heeft nog 1 trui van hem in haar kast en die gaat via de post…

woest was ze…

pffff en ik zit er altijd maar weer mee…

Ben door al dat gezeur gelijk weer terug op aarde hoor, de vakantie is alweer bijna vergeten door dat gedoe.

@ viva, ja daarom wat een L*l om eerst mee te gaan, doen of er nix aan de hand is en dan na de vakantie zo uitmaken

en wat had ie dan verwacht? bidden en smeken of ze terug mog komen?? opfpfppfff

@viva…ik sluit me aan bij bloem…tis idd gewoon een l*l

Nee ik heb geen contact jammer genoeg. Op een ander forum zou iemand het regelen maar heb nog niks gehoord, dus ik wacht geduldig af.

En kijk wel hoe hij doet als ik onverwachts voor zijn neus sta.

wacht het rustig af…
hahahaa
ik had ook eens een keer zo’n akkefietje… toos ging iets regelen voor me, was in alle staten!! hahahaaa… ikke zat op gran can, 2 uur tijdsverschil met turkije, heb dr helemaal plat ge-smst!! hahahahaaa

ja heb geen telefoonnummer ofzo van haar bloem zij wel van mij hihi. Ik kan haar alleen bereiken via dat forum.

Is misschien wel beter voor haar hihihi want ik denk dat ze anders gek xou worden van me hihi

@chrissy…succes ermee…lijkt me niet makkelijk!!

ik ga naar school…tot straks…xx

owhhh kom hier niet meer bij van het lachen
mn collega’s trekken me er wel door heen

is het paardenkop of paardekop…??
nee… tis paardenhoofd!!

en dan nog 1
is it ánanas or anánas…?
…uhm… it’s pine-apple

ja via de mail wil hij het dan alsnog netjes afhandelen, daar had hij g*dver zaterdag aan moeten denken, het was nog wel mijn verjaardag ook…gezellie…ik was helemaal overrompeld…maar ik krijg ook nog geld van hem, heb ik even voorgeschoten…dat komt echt terug…geloof me.

de kl**tzak

Viva,echt een L*L zegt die ex hij had zeker verwacht dat ze wel bij hem terug zou komen,nou ik geef haar groot gelijk dat ze die trui per post opstuurd.

Ja heb een nieuwbouw appartementje,maar poeee daar moest ook nog wat aan gebeuren hoor,keuken werd casco opgeleverd die heeft een vriend van mij geplaatst en de muren moesten nog gedaan worden had ik ook wel iemand voor.En een hele handige pa dus dat kwam ook mooi uit.Die heeft bijna alles gedaan,terwijl ik een weekje op vakantie ging:redface::redface:.Maar hij deed het graag hoor :tongue:

@viva
Kan me goed voorstellen dat je leuke vakantiestemming in 1 klap was verdwenen. Daar de leuke ideale schoonzoon uithangen en bij thuiskomst de bons, wat een ei**l.

@ viva, succes, ikke krijg nog steeds geld van mn ex en al mn foto-cd’s terug die ik hem geleend had (omdat ie al zn foto’s kwijt was…)

stelletje rukkers!!

ChrissyP,dan duurt wachten zeker lang hoop dat je snel wat hoort.

Viva,al moet je het zelf persoonlijk gaan halen of niet.Kan je hem gelijk zeggen hoe je over hem denkt…

owh ja
en waarom heeft de koningin een oranje mobieltje??

@ viva, ikke zou je dochter die trui laten houden, en als ie em terug wilt, kan ie em bij de daklozenopvang gaan halen :evil:

antwoord is trouwens: om te bellen…
we zitten hier ff op www.flauwemoppen.nl te kijken :smiley: hihiihh… alleen telkens die telefoon tussendoor :retard:

O als ik vanavond thuis kom van mijn laatste dagje werken dan… zitten jullie vast wel in deel 48:)
Iedereen een fijne dag!

Groetjes