TTT deeltje 47 pas... ;)

:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

CrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Zo toch nog gelukt wat zijn we goed he :wink:

Joeeeehhhooooeeee!!!

hahaha Roanna kwam nog even met ene heel verhaal!;):wink:

Pfff steunnn kreunnn Oh nee nog niet hihi

Meiden ik ga hubbie wakker maken, hij moet te werk:redface::wink:

Een nieuw deel, en dus meld ik me morgen

Dat zag ik ook.

Roanna joehoe we zitten hier

Tot morgen Beps

@ beps… werk ze :wink:

@ roanna, joehoooe… kom je hier ook ff kleppen??

Beps: Byyyeeeee…:dag:

Ook goedenavond. :dag:

Fransijn ook weer welkom thuis en wat jammer van je relatie. Ja, als jullie denken, dat het beter is zo, wat moet je anders? Liever als vrienden uit elkaar gaan, dan al die trammelant erbij. Enneh… Parijs is zelfs met een dik pak sneeuw heel mooi en heel romantisch. :wub: Heb het zelf mogen ervaren.

@Viva: Oh, is dat toch ook wat he? Meid toch! Ik wens jou en je dochter sterkte hoor :kus: want dit is natuurlijk nie mis.

@Miere: Ja, dan denk je, het komt steeds dichterbij, tot dat het heel dichtbij is. Jij en je hubs ook sterkte hoor!

@Bep: Oh, leuk zo met de familie. Toen onze kinderen nog jong waren en nog mee gingen, waren wij regelmatig met een groep van soms wel 15 personen. Dat waren nog eens leuke tijden. Heerlijk en zou het zo weer overdoen. Ook nu gaan we nog regelmatig met de familie, maar de spoeling is nu wel dun geworden hoor! Hoogstens met zijn 6sen.

@Jill: Ik ben zo blij te lezen, dat jij er ook weer bent en ik een beetje de reden weet dat je zo druk bent. Ja, jullie zijn nodig aan vakantie toe. :vak02:

@Bloem: Oh meid, het gaat nu echt opschieten he? Pffffff… ik zag ze vanmiddag nog in de trein van die backpackers en moest gelijk aan jou denken. Hun waren alweer richting huiswaarts.

De rest? Brenniej lekker uit haar dak geweest en wist de weg niet meer? TKL d’r cluppie heb gewonnen. Hoera!!! :thumbsup: (Ben ook voor Ajax)

Nou, ik was dus naar de zwarte markt geweest en heb weer het een en ander gekocht, maar eigenlijk niks leuks aan kleding ofzo kunnen scoren. :o

O ja Tukije-fan: Ook welkom thuis en de rest weet ik even niet meer. Toos crocken, dus die zie ik later nog wel weer, denk ik.

Nou, dit was het wel zon beetje he?

Zo, ik zat dit te typen terwijl jullie al in een volgend deel zaten, dus hier ff een copy.

:dag:

**:wink: Pluk de dag!

25 September naar Gumbet. :vak02:**

heel verhaal idd van roanna… hahaah
zeker begonnen toen we nog 50 berichtjes moesten ofzo… hihihi

@ roanna, en hebbie nog wat leuks gekocht in beverwijk??

en soms zie ik ook van die figuren lopen… dreadlocks, oude broek, oude flipflops… hele berg tassen bij zich… hihi… dan denk ik… jaisk,over een tijdje loop ik er ook zo bij!! :smiley:

@ roanna, kijk… dacht al, zal ik em ff voor je kopieren, maar je hebt het zelf al gedaan

Dames ik ga ook nog ff bank hangen.

Fijne avond allemaal en tot morgen

Zo, nu sta ik er dus dubbel op ha, ha. :dag:

Joehoe… ben er weer. :dag:Gefeliciteerd met dit nieuwe deel.

@ TurkijeLover: dat vind ik een heel goed idee, zat er net aan te denken!
Ik ga denk lekker in me bedje liggen!..beetje zappen… en hopelijk snel in slaap vallen, dan is er maar weer een dagje voorbij!:smiley:

Fijne avond verder!
Voor strakjes Sweet dreams!

En tot morgen! X

@ TRL en brenniej, truste!! tot morgen weer!

zit je dan met al je digitale vrienden en je goede bedoelingen :smiley:

Brenniej en TKL… truste weer. :slapen:

@Bloem: Nee, ik heb dit keer niks gezien, wat ik wel zou willen hebben eigenlijk aan kleding dan. Heb wel rommetjes gehaald voor dvd op te nemen. Je weet wel bij zo’n kraam 100 voor € 17. Wierookstokjes enneh… 2 pakjes haarkleurmiddel, omdat die ook maar 2 voor een tientje waren. Ach, we maken er ook altijd gewoon ff een daggie weg van. Waren met z’n vieren en da’s wel gezellig. Nog ergens even lekker gegeten, maar wat het toch is weet ik niet maar had ook weer last met de darmjes erna. Ha, ha. :o Gelukkig zijn er overal toiletten. Durfde daarna niks meer te nemen, dan nog ergens een lekker bakkie thee.

Nee, dit waren hele normale figuren. Oke, wel met allerlei piercings in de oren enzo, maar dat vind ik sonmiigen wel staan en hun ( 2 jongens) dus ook wel.

Nou, ik ben met volle maan altijd een beetje rebels. :tongue: Ik weet niet meer wie erover begon hier, maar het heb wel wat. Iets hekserig. :slight_smile:

@ roanna, ja me, wie anders…
had dat vroeger ook hoor
slaap ook slecht met volle maan, hihihi

dagje beverwijk klinkt gezellig. ikke ga ook meer voor de sfeer dan iets te kopen, owh ja en het broodje kebab tussen de middag,… hihi
marmaris op het centrale plein… beps heeft me om gekregen, erg goed en betaalbaar en niet onbelangrijk… uhm… :paranoid: … vriendelijk personeel!! :stuck_out_tongue:

Hoi meiden, zo, weekend weer voorbij. Wij gezellige dag gehad bij het coverbandfestval, was mooi weer, lekker buiten, wijntje erbij, muziek, veel mensen…
En daarna nog even naar DE kroeg. Heb als ramptoerist nog ff buiten staan kijken toen dat l**k naar buiten de auto in werd gedragen. Vaag hoor, pas na 25 uur werd dat opgeruimd. En trouwens, het schijnt dat ze er hier vannacht nog een omgelegd hebben, maar daar hoor je niet zoveel over. Aardig zooitje hier onder die polen. CSI Noordwijkerhout!! Binnenkort bij SBS.
@ Fransijn, welkom terug, jammer van de relatie, maar als het zo beter is, dan is dat zo.
@Roanna, leuk, Beverwijk, als we dat festival vandaag niet hadden gehad, hadden wij misschien ook wel gegaan.
@ Bloem, laatste weekje, lekker hoor, ff druk, maar dan kan het grote genieten gaan beginnen.
@ Bren, 'k wordt nou toch wel benieuwd naar die kanjer van je!!
@ Jill, lekker meis, het schiet nou wel op, sterkte met pakken.

Zo, ik ga ook ff bankhangen, en dan weer het dagelijkse ritueel van hondjes, kattenbak enzo, en dan weer een weekje werken, hopelijk voor mij de laatste volle week. Ben hard aan vakantie toe!!!
XXXX Mar