@ miere, ramptoerist!! hahaha,… en hoezo is dit de laatste volle week? je moet nog 3 weken…?
owh ben ik gemeen he? hahahah solly!!
Back home again … dansende banaan!
Kind gebadderd en naar bed, hier nog '‘even’ bijlezen, en ondertussen bevallen jullie gewoon ff
.
@Jill
Gelukkig je had het alleen maar druk. Niet leuk natuurlijk dat geren van hier naar daar maar was al bang dat er iets anders aan de hand was.
@Turkijefan
Je hebt het in ieder geval leuk gehad in Italië. Nu aftellen voor Turkije, heb je al geboekt?
@TRL
Yes!! Jou cluppie gewonnen … ons cluppie ook gewonnen dus. Had er helemaal niets van meegekregen met die feesten. Zo meteen maar eens de tv aan dan.
@Viva
Wat erg voor je dochter zeg, het ene moment lijkt er niets aan de hand en dan opeens is alles voorbij. Moet erg moeilijk voor haar zijn en dan ook nog de reden niet weten. Hadden hetzelfde met vrienden die altijd met ons mee op vakantie gingen. Kwamen 2 jaar geleden terug van vakantie en ook zij werd gedumpt na een relatie van 14 jaar. Met de woorden ik hou gewoon niet meer van je. Helemaal niets gemerkt van te voren dus voor haar onbegrijpelijk want 2 maanden later zouden ze samen een huis gaan bouwen.
De koffer terug … das in ieder geval goed nieuws.
Tattoo zal best pijnlijk geweest zijn boven je enkel, heb er eentje op mijn schouder en vond het daar niet zo pijn doen.
Morgen weer werken, wat zal dat tegenvallen zeg, succes!
@Fransijn
Welkom thuis. Jammer dat jullie toch een punt achter de relatie hebben moeten zetten. Maar als jullie allebei denken dat het beter is… dan is het het beste zo.
@Beps
Is hubs nog op tijd weg kunnen komen thuis :slywink:
@ marion, jij ook weer thuis… ja we dachten, marion heeft het al zo druk allemaal, we doen de bevalling wel ff zonder haar, ze zal wel moe zijn!! ![]()
@Roanna
Dacht al wat ben ik vandaag toch in een valse bui! Zal aan de maan liggen dan. Nu maar hopen dat ik geen overtollige haargroei krijg vannacht ![]()
@Bloem
Nee hoor, ben nog helemaal niet moe. Heb me zo op zitten fokken vanmiddag dat ik nog helemaal opgeladen ben,
owh… opfokken waarover? positief of negatief??
@Marion: Oh, dus jij had er ook al een bietje last van vandaag. ![]()
Nou meisjes, ik ga er vandoor, want ben best wel een beetje moe nu, van dat geslenter. :unibrow:
Iedereen werkse weer of wat je ook moet doen morgen en zie jullie hopenlijk all morgen weer.
@Miere: Krijg jij dan ook een rol CSI-Noordwijkerhout op SBS? Ga ik zeker kijken.
Oh… kom je ook in het Sodex**krantje. :unibrow: Daar zeg ik wat…ik moet het bloesje en sloof nog klaar leggen voor morgen. ha,ha.
Truste allemaal :dag:
Nee Bloempje, over 3 weken zitten we er. En deze week hebben mijn meiden nog vakantie, maar de week erna is er een weer terug, en dan probeer ik een dagje vrij te nemen. En de week erna werk ik sowieso nog maar 2 of 3 dagen. Vandaar…
@ Roanna, we hebben tegenwoordig polo’s, hoef je niet te strijken!! En trouwens, ik ga volgend jaar bij ons zusje werken, So Pe. Een hele nieuwe lokatie, maar wel lekker dicht bij m’n huis.*
Polo’s? Die hebben wij wel voor onder het bloesje, maar niemand gebruikt ze en die andere polo’s hebben wel de 4 dames in de afwaskeuken aan. Joh, maar wat leuk voor je, dat je volgend jaar voor het zusje gaat werken. Dat is nog eens goed nieuws, maar nu eerst lekker met de familie op vakantie naar Marmaris. Heerlijk hoor!
@Toos: Ook lekker gecrockt weer? :unibrow:
Nu ga ik echt… :vak02: Doei, doei. ![]()
Gefeliciteerd met alweer een nieuw deel. Vanavond weer lekker rond gecrockt. Was erggggg druk, collega had zich ziekgemeld, dus maar met zn tweeen. Was wel gezellig, werden gewoon melig, vervelend en slappe lach om niks. Zal wel aan de maan liggen.
@Franslijn: Welkom thuis. Jammer dat je relatie over is zeker na zo’n tijd. Paris oh lala
@Viva: Sterkte voor jullie en je dochter. Wat een z*k om het op zo’n manier te doen.
@Marion: drukke dag gehad, Hoe was de BBQ?
@Roanna: Lekker op de zwarte markt rondgesjouwt. Ben er nog nooit geweest, toch maar eens doen
@Jill: Blij je weer te zien
@ toos, ook weer binnen, crockies uit en voetjes omhoog na een drukke werkdag… en wat zeg je me daar? nog nooit op de zwarte markt geweest?? wat een gemis! maar ja, tis dan ook wel ver vanuit jullie eiland je? ![]()
@ miere, daar zeg je me wat, een nieuwe baan? nix over verteld? je gaat het haagse dus verlaten?? lekker dichterbij huis, scheelt weer in de reistijd natuurlijk!
@ roanna, truste en werk ze morgen weer
ikke helemaal stramme vingertjes van het typen, ben met verhaaltje bezig, maar dr komt maar geen end aan… pfff vervelend hoor…
weet niet of het ooit af komt, maar dat zien we wel, als het af is, kunnen jullie het lezen
Ach over die vriend van hubs die toen zijn vriendin liet zitten. Erger me al een hele poos aan hem, zijn egoistische en schijnheilige gedrag, hij walst gewoon over de gevoelens van anderen heen. Heb hem ook een paar keer betrapt op een leugen en daar kan ik echt niet tegen. Lig dus zo nu en dan met hem in de clinch en moesten bij hem naar de BBQ vanmiddag. Spanning hier in huis dus van te voren want hubs is bang dat ik teveel zeg, hij wil de lieve vrede bewaren en laat dus liever over zich heen lopen. En ik heb wat hem betreft een heel kort lontje en ben bang dat ik ontplof als hij iets zegt wat me niet aan staat. En dat zou hubs niet echt kunnen waarderen. Moeilijk dus … maar gelukkig is alles goed verlopen. Ingewikkeld verhaal he
!
@Marion: stoom uit je oren?
@Bloem: Beverwijk is voor ons een reis om de wereld.![]()
@roanna: werk ze morgen enne niet vergeten te duimen he
@ toos, ja antwerpen en brussel is dichterbij!!
@ marion, nee ik snap em, das niet leuk dan! zit je daar alles op te kroppen en elke keer met je ogen (inwendig) te rollen als ie iets zegt… kromme tenen!! vreselijk!!
ik kan me dan echt niet inhouden en zeg het gewoon rond uit… of ik was niet meegegaan… maar ja alles voor de lieve vrede he??
ppffff mn vingers zijn echt zo stram als maar zijn kan
ikke ga dus snel de pc afsluiten, want doet zeeeeer en anders blijf ik maar bezig!!
dus allemaal welterusten
werk ze morgen
en allemaal gezond weer op!
@Toos
wordt nu wel minder maar vanmiddag echt wel, ik floot nog net niet zeg maar ![]()
owj ja
idd duimen
voor cyn voor d’r examen
voor toos voor de bezichtiging in het huis
en als jullie toch bezig zijn
kunnen jullie ff een rondje extra duimen? vriendin van me krijgt morgen een punctie ivm een knobbel in dr hals…!
Geloof het zie het ongeweer voor me
Ja tuurlijk duimen we, zijn toch bezig.