@mk116 & kimbo
werkze
vanmorgen reisorganisatie gebeld en ik heb super tijden
in de ochtend heen en in de avond terug
morgen avond dus al naar Schiphol. dan zal ik zo dus moeten beginnen met mn koffer enz.
@mk116 & kimbo
werkze
vanmorgen reisorganisatie gebeld en ik heb super tijden
in de ochtend heen en in de avond terug
morgen avond dus al naar Schiphol. dan zal ik zo dus moeten beginnen met mn koffer enz.
Goeiemorgen,
Vandaag lekker dagje crockloos. Wil een poosje van het :zon02:netje genieten, maar moet ook nog wat in huis gebeuren. Kan tot vanmiddag niks doen behalve stofzuigen, heb geen water. Ze zijn met de waterleiding bezig.
@MK: Druk dagje voor jou, vanmiddag lekker naar buiten met de kids.
@Viva: Je zou er ook wel ziek van worden, verschil van een graadje of 20. Beterschap.
@Bloem: Vandaag verhuizen. Hoeveel uur nog werken?? Ja hoor ze waren wel lief voor me hoor gisteravond. Kreeg van iemand een :kus: omdat ze me een lieve meid vond, maar ben ook zoooooooo hard bij mn pols gepakt. Is een beetje blauw. Die vond me dus niet zo aardig:crybaby:.
@ toos, oei!! blauwe plekken dus, maar ja, een kusje erbij en de tranen zijn weer weg!
ik zou idd lekker van het zonnetje gaan genieten als ik jou was, lekker vrij, de rest komt later wel!
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Turkije-fan 31 augustus - Gümbet
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Ach ja, het hoort er allemaal bij. Ene moment vinden ze je lief volgende moment gaan ze boksen.
oh heerlijk turkijefan,
zou zo met je willen ruilen. Maar ik moet nog even, vanavond weer klussen in me huis been het wel een beetje zat nu. Maarja gaat steeds meer op een huis lijken.
Hoe lang met al met je huisje bezig Chrissy??
@ toos, ja zo gaat dat he? gelukkig vinden wij je altijd lief…!!
@Bloem::kus:
ik heb het 14 mei gekocht. Toen alles gesloopt, de aannemer erin in ongeveer juli alles geverft en behangen. Dus ja ziet er na uit dat ik eind september er ga wonen.
Weet dat andere mensen soms langer bezig zijn naar ben het vandaag een beetje zat ![]()
Vanavond de gordijnrailens achter bevestigen en morgen me vitrase halen en zaterdag zijn me overgordijnen klaar, dus schiet wel een beetje op maar er moet ook nog best veel gebeuren. Ik heb bijvoorbeeld geen warm water want de cv is nog niet aangesloten, omdat me radiatoren nog niet binnen zijn dat soort dingen!
Pfffffff, heb je nog aardig wat te doen. Maar heb je straks wel eer van je werk
Goedemorgen. :zon02:
Hier is het zonnetje in huis weer.( ahum)
Ja Bloem, dat krijg je toch, nu het ook tot hen steeds meer doordringt dat het binnenkort “echt” is.
Toos geen water? Je hebt toch wel een reserve tankje aangelegd voor de koffie? :biggrin: Enneh, andere keer gewoon terug slaan hoor! Oh, te erg, Mag ik niet zeggen! :retard:
@Marion: Ik weet een beetje wat je bedoeld. Wij hebben vroeger met onze oudste dochter ook heel veel in Radboud gelopen vanwege slechthorendheid. Voordat je te weten komt hoe en wat, heb je inderdaad eerst een hele molen door te gaan. Ik weet dat de problemen van J, op een ander vlak liggen, maar ik bedoel eigenlijk, waarom moet het allemaal zo lang duren voor je verder bent. Sterkte ermee hoor meid.![]()
He maar wat leuk Turkije-fan, zo onverwachts toch nog even naar Turkije. Waar ga je ok al weer heen? :vak01:
De rest weet ik al even niet meer. In ieder geval werkse allen. Thuis of op het werk.
@JILL: Prettige vakantie of had ik dat al gezegd? :vak01:
Heerlijk turkije-fan, ik wil ook wel met je ruilen en ook ik ben nog druk in mijn huisje bezig. Zal voor mij nog wel even duren dat klussen, maar elke dag zie ik weer vooruitgang gelukkig.
@Viva: Nou, ik had dus precies hetzelfde als jij, nu. En weet je? Ik ben het nog niet helemaal kwijt. Ben ondertussen naar een dokter geweest en heb al 2 soorten hoestdrankjes op en op dit moment ben ik er zo goed als van af. Heeft dus best lang geduurd + 2 kilo afgevallen, omdat ik geen smaak meer had van het eten. Komt nu ook zo langzamerhand terug.
Beterschap hoor! ![]()
Ja heb zeker een reservetankje voor de koffie. Drink ik een hele dag. Kreeg gister een proefpakketje van sens*o met choco cafe, smaakt als waterige
chocomel
@ toos, juuuukkkk… niet alles wat je gratis krijgt is dus lekker :finger: ![]()
@Jill: Had het al gezegd, maar toch een hele fijne vakantie:vak01:
ChrissyP,lekker druk dus met je huisje kan begrijpen dat je het ff zat bent hoor.Heb vorig jaar een nieuwbouwappartement gekocht en na 3 weken was ik het al zo zat pfffff en toen zat het ook nog tegen met de keuken,ben er toen na 4 weken ingegaan,maar tis allemaal goed gekomen en woon er nu met plezier :biggrin:
MK,druk maar ook genieten van het mooie weer he ![]()
Roanna,vrij vandaag of moet je nog beginnen?
Bloem,maar wat van ver komt is wel lekker:unibrow::unibrow:
Toos,ze weten wel wat ze gratis weg geven ![]()
@ TRL mee eens, maar senseo… ?? nee sla ik ff over!