@chrissy
Ik heb je een uitnodiging gestuurd.
owhkey got it!
met ons allen komen we er wel :so:
iemand nog wat leuks/ nieuws/ spannends te vertellen??
wat zullen we vanaaf eens eten???
Ik ken dat probleem bloem als ik net iets aan het schrijven ben dan gaat de telefoon maarja we moeten centjes verdienen hihi
Hallo!
Ik ben er weer! Ik denk dat ik toch al snel een week ofzo niet op het forum ben geweest (heb dus ook geen idee wat er allemaal loos is), maar hoop dat het met iedereen goed gaat.
Met mij in ieder geval wel, al blijft het aftellen tot ik weer we ga een obsessie…:biggrin:
Bloem tot hoelang moet je vandaag werken??
@ babsch, hey long time no see
hoe is het op je werk? nog steeds leuk?
nog 23 minuten vandaag
en nog 21 uurtjes deze week!!
banana banana!!
zo lekker ik moet tot half 5 hihi.
Heerlijk he dat aftellen
Hey Bloem!
Ja, het werk is nog steeds leuk! Gelukkig wel, maar het valt me nog steeds niet mee hoor, zo’n dagbaan…Pffff, echt wennen, elke dag vroeg op!
Maarre, hoest met jou? Nog misselijk of niet meer? En dat hoop ik voor je, je gaat tenslotte nu echt bijna weg!
nee hoor misselijkheid is helemaal weg, voel me weer toppie!!
@ marion, owhh hahhahaa, lig hier in een deuk! bedankt voor je punten ![]()
Bloem:
dan is het goed! Niets is zo vervelend dan constant misselijk te zijn.
En, ben je er al helemaal klaar voor? Je grote reis?
Vind het wel een heel spannend idee om zoiets te doen.
tja… denk het wel
nog ff werken
verhuizen, kapper, afscheid hier en daar, sleutel inleveren en nog wat tijd met mn ouders doorbrengen en gaan met die banaan… zou nietweten wat ik nog meer/ beter kan doen/ voorbereiden
voel me wel een beetje clueless over vliegveld- hotel st petersburg en dan naar het station en in moskou van het station naar hotel en in irkutsk hetzelfde, maar goed… zijn allemaal ervaringen, komt vast wel goed…
ergste dat er kan gebeuren is dat we veel tijd/ geld kwijt zijn voor een taxi… maar goed, lig er nog niet wakker van, dus dan komt het vast wel goed ![]()
Ik denk dat het idd allemaal wel goed komt! Als een dure taxirit je enige probleem is, dan heb je naar mijn idee dus gewoon geen probleem! Oké, zonde van de centen, maar ja, als alles voor de rest goed gaat lijkt mij dat het belangrijkste!
En we zijn weer op de hoogte van alles!
ja klopt
maar ikke ben zuinig he? :finger:
hadden via die org een taxi kunnen regelen op al die plekken, maar voor € 25 a € 35 per persoon, enkele rit, dacht bloemmie wel ff dat we dat goedkoper konden regelen
maar nu blijkt, omdat er dus niemand ons zal staan op te wachten, we dus in irkutsk en mongolie nog op speurtocht moeten naar onze vervolgtreintickets…
en dat kost tijd en dus ook weer geld enzo…
maar goed… zie het allemaal wel … komt goed
ga mn handtekening maar alvast eens aanpassen!! ![]()
@ marion,. was het veel??
@ babsch, is het gelukt??
ikke ben er vandoor, tot laterzzzz weer!!
Iemand nog iets leuks te vertellen? Spannende dingen meegemaakt ofzo?
Ik niet namelijk.
Ik heb gisteravond op mijn nichtje gepast en die wilde maar niet gaan slapen… Ben blij dat mijn zus eindelijk terug kwam om half één! Kon ik ook lekker tukken.
Het is echt een schatje m’n nichtje, maar dat slapen, pfff, drama!
Ja, bloem, het is me gelukt! Ik kijk nooit verder dan m’n neus lang is…
heyy Babsch das zeker een tijd geleden,maar gelukkig gaat alles goed met je.
Ik mag vanavond oppassen op de kids van een vriendin,moet ze ook naar bed doen hoop dat dat gaat lukken.
Bloem,het is tot nu toe allemaal goed gekomen dus zullen jullie die taxi en tickets ook wel kunnen regelen,no worries…