@Jill
Nog steeds druk in de weer. Een bezoekje aan je vriendin, de diepvries volstouwen zodat de kids niet verhongeren, nog even de laatste dingen in de koffer. En morgen mag je dan eindelijk weer het vliegtuig in. Op naar Alanya!
Tja, ze lag all te pitten toen m’n zus wegging, maar werd helaas wakker… En wakker is wakker, wel heel gezellig, maar ze is wakker geweest van half tien tot twaalf ofzo en maar spelen en brabbelen… Ze is nog maar 17 maandjes…Had ze toch moeten slapen, denk ik zo.
Zo, weer even bijgelezen. Weet nu waar die juwelier zit!
Enneh… nee ik zit niet op hyves, maar daar weleens, als ik niks anders te doen heb op de pc. Ik ga dan eerst naar mijn zoon, vandaar naar Cynthia, naar Bloem, naar Bep, naar Mk, weer naar Linda enzo enz. Vind er zelf niet zoveel aan daar op Hyves, maarja dat is mijn mening en ik zal er denk ook al wel te “oud” voor zijn. Ik kom er daarom ook niet vaak. Heb al genoeg aan WW en TTT en dan nog mijn MSN. Ha, ha!!!
Ja is alleen leuk voor foto’s en kleine berichtjes.
Doe het meest op msn en op forums. Maar is wel leuk op me kijken naar andermans foto’s en verhaaltjes.
Nou, veel plezier dan met oppassen TKL. Hopenlijk zijn ze een beetje lief vanavond.
**@Jill: Meid, mocht ik je niet meer spreken vandaag (lijkt me sterk) dan alvast een hele fijne vakantie gewenst en geniet er weer van samen met je… eega/hubs of manneke. Ook een hele goede reis. :dag: **