bLOEMMETJE…AL HELEMAAL AAN HET AFTELLEN…NU AL IN UREN…
@bloem
Ik mag weer op 4 oktober, ben nog 5½ week vrij dus.
Vrijdag weer kraambezoek, dan op 5 sept en er staat nog iets gepland voor 19 sept en dan hebben we het wel zo’n beetje gehad.
M. heeft vandaag jullie t-shirt weer aan, ik zal kijken of ik nog een fotootje kan schieten. Ik vroeg vanmorgen nog ‘van wie heb je dit mooie t-shirt gekregen?’ maar ze weet het nog precies hoor ![]()
ja…een bijdehandte tante dus…net als haar moeder:slywink:
echt???
owhhhhh
jajajajaa!! foto!! da vin ik leuk!! die wil ik dan graag gemaild krijgen!! heb je mn mailadres?? doe anders maar [EMAIL=“bloem29-forum@hotmail.com”]bloem29-forum@hotmail.com
dan komt het ook goed
@ viva, nou ja,… 4 dagen klinkt nog zooo lang ![]()
maar bloem dan kan ik jou niet vertellen hoe het is afgelopen in turkije want dan ben je nog lekker op reis. ![]()
Dames hebben jullie eigenlijk HYVES???
Haha, ja ik schijn ooit een keer mezelf aangemeld te hebben bij hyves, maar weet dus mijn naam en wachtwoord niet meer. Heb al 5x gevraagd of ze me die willen sturen, maar niks, noppes, nada…
nou ja, dan maar geen hyves!
Chrissy… ja ik heb hyves… Ehm heb alleen geen idee hoe je me kan vinden… ik denk op Cynthia E.
Ik heb ook hyves, al gezocht op chissy, maar dan komt er zoveel uit…
@ chrissy… owh maar er is ook nog zoiets als PM, mail, mn weblog kun je een reactie achterlaten, dan lees ik het vanzelf!!
ben bere nieuwsgierig en wil door alles en iedereen op de hoogte gehouden worden!!
en als je cynthia hebt, dan hebbie mij ook zo ![]()
mijn achternaam is P
ik heb je toegevoegd cynthia
Sorry bloem kan je niet vinden maar misschien kijk ik niet goed
nee sta niet bekend als bloem…
maar zet ff liever niet mn eigen naam neer hiero
zoek jouw wel op!
oke ik ben te vinden hihi.
dat begrijp ik bloem, had het denk ik beter ook niet kunnen doen maarja ben hier nieuw en hoop dat er geen engerds mee kijken hahaha
@ chrissy pas je het toch weer ff aan en haal je het weg… wij hebben het nu gezien
en je moet maar zo denken
over een week zijn we alweer 3 of 4 delen verder… niemand die dat dan nog gaat teruglezen… (hoop ik dan altijd maar!)
*Goeiemioddag, zo even mijn dagelijkse meeleeskwartiertje op werk. *
@ MK, nee, hubs gaat a.s, zaterdag voor een week naar Bodrum, en wij gaan dan dus de 15e. Komt beter uit met de beesten als we niet tegelijk gaan.
@Crissy, ik zit ook op hyves, via cynthia wel te vinden.
Verder allemaal kusjes, ga weer gauw werken, heb straks nog een receptie voor een mannetje of 100. Moet nog opbouwen,
DDooooeeeeiiiiiiiiii!!! Mar
kan je alleen nog niet vinden :tssk:
Chrissy ik heb je geaccepteerd!!! Bloem nu kan jij haar wel vinden denk ik!
x
ga meteen kijken
ben ook ff druk bezig met andere dingen… owh ja, en ook nog werken!!