TTT deeltje 47 pas... ;)

Gaan in ieder geval nog een keer naar Bodrum, dus wie weet. Zou leuk zijn

Hallo ik heb 2 weken de tijd hoor! Dus dat vind ik wel!!! En ik ga niet eerder terug uit Turgutreis dan dat ik het gevonden heb!! En anders vraag ik het daar gewoon aan een turk!

Ik ga even boodschappen doen, wat poetsen en vanmiddag/avond weer crocken. Tot latersssssssss:dag::dag:

@Jill: Mocht ik je niet meer zien.

:vak02:Een hele fijne vakantie, doe rustig aan en ga er lekker van genieten:vak01::vak01:

@ cyn :smiley: off course!? zit maar te stoken hoor! :unibrow:

worden wel heeeellleee bijzondere schakels op deze manier :wink:

@ toos, shop ze en doe rustig aan bij het crocken!!
tot vanaaf/ vannacht weer :dag:

Dan heb ik tenminste weer een doel in Turkije!!! Bedels scoren!!! :king:

Misschien hebben ze ze in Gümmie of Bodrum ook wel :biggrin:

@ cyn ja dat zou je toch wel denken he? je weet nu igg waar ze ze hebben! enneuhm,… hebbie een doel nodig dan??? doel is toch genieten :unibrow:

@toos sorry kan niet meer lezen ik denk dat het september is hihi maar he is nog augustus :frowning:

@ bloem ja meis heerlijk kan je gaan en staan waar je wilt lekker hoor. Ik heb een huis en baan dus zit nog wel even vast hier hihi.
Maar misschien als alles goed gaat in Turkije ga ik daar wel wonen, ik kan daar zo beginnen bij de Hamam. Maarja om nu alles achter te laten vind ik een te groot risico.

Doei toos misschien tot vanavond

oh jippie 2 sterren hihihihihi

Haha ja gaat snel he!!!

nog ff en je hebt er 7 !! :wink:

:ninja:

@filiz
Oh lekker een zwart voorhoofd, net wat bloem al zei smeer een dikke laag creme op je gezicht en dan heb er niet zoveel last van.

@toos
De hele middag bezig geweest met de haartjes dus, gelukkig maar dat je dochter thuis was en dat het uiteindelijke resultaat goed is.

@marion
2 goals, super hoor.

@bloem
Goed verwoord.

@turkije-fan
Dit moet je echt niet doen, hier maak je geen vrienden mee.
Er is je al een aantal keren gevraagd om de hele lijst te kopiëren en als je dat dan wederom niet doet, dan kun je reactie verwachten. Maar jouw reactie daarop, dat slaat echt alles.

@viva
Leuke tato’s maar dat beest… daar krijg ik echt de kriebels van. Dat zou bij mij dus echt niet niet huis komen, of ik of dat beest, maar samen is absoluut geen optie.
En die slang… in geen 100 jaar.

@kelebek
Welkom thuis en super dat je alweer zo snel turks bezoek krijgt.

@crazy
Heerlijk toch om je verjaardag te vieren onder de turkse zon.

@miere
Kan me voorstellen dat de eigenaar van de kroeg niet zit te wachten op al die negatieve publiciteit, wat een toestanden dan ineens.
Hoe gaat het verder met je? Nog even doorbijten en dan kun je lekker dan je gelieve landje met je lieve vriendin. Gaat hubs tegelijkertijd met jou op vakantie of gaan jullie na elkaar?

@jill
Is het nog gelukt met de koffers en de handbagage?

@crissyP
Balen dat de tv het niet doet, dus dan maar noodgedwongen achter de pc.

@cyn en trl
Balen als de telefoon niet beantwoord wordt, wordt het humeur niet beter op zeker.

@beps
Lekker lang nachtje gemaakt vannacht en pas nu maar op dat ze je niet snappen.

:turkey: Jill heel veel plezier in Turkije :turkey:
:zon02: Geniet samen met hubs en ik hoop dat je deze weken pijnvrij bent :zon02:

@ beps :unibrow:

@ mk, wa sociaaaaal weer!! :smiley: ennn… hoe is het met jou?! wanneer moet je weer? nog veel kraambezoek?

@bloem
Ik dacht, laat ik het maar weer eens een keertje goed doen. :smiley:

Jill meisje als ik je niet meer spreek

EEN HELE FIJNE, GOEDE, EN WELVERDIENDE VAKANTIE IN ALANYA…

KUS VIVA

Beps…zag Je Kijken…:thumbsup::nod: