Bloem: AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Dat meen je toch niet!!! :lol: mm wordt steeds leuker!! mmmm Ozan Benim mmmm haha:hihi:
jaja!!
kan alleen niet echt mooie foto’s van de beste man vinden op internet… ![]()
Cyn,ik probeer me vriend al sinds zaterdag te bellen,maar neemt niet op:disgust:,baal der echt van…
hoogseizoen he?? werk werk werk…
echt wel goed balen zeg… helpt niet echt om de tijd door te komen!!
Zeg dat wel en ik dacht nog wel dat het nu wel minder druk zou zijn nu de meeste vakanties afgelopen zijn :frown:.Ga dan ook gelijk van alles denken he,Truus die ik ben ![]()
@ TRL laat je niet gek maken, nie aan denken!! nog ff!!
TRL: ja maar zo ben ik ook!! Denk ik straks is er wat gebeurd ofzo… Je weet maar nooit!! :delete:
Goedemorgen ook namens mij. :zon:
Zo, eindelijk weer eens gesprekken op niveau
, maar heb net ook nog even terug gelezen. Het zijn net de Veerkampjes, maar dan nog ietsje erger. :biggrin: Goe gedaan hoor Toos en Marion!
Hier beginnen de scholen ook a.s. maandag weer.
Oh Jill, jij gaat al bijna. Heerlijk hoor, maar ik lees dat je nog zoveel tegelijk moet/wil doen. Hou je het wel een bietje kalm! Je moet wel een bietje relaxt dat vliegtuig in he!
Nou, ik ga maar weer. Moet hier thuis ook nog ff raggen dus…
O ja Bloem, het is helemaal in orde gekomen hoor. Ik had de eerste keer alles ingevuld en toen op annuleren gedrukt i.p.v. verzenden en ja, dan komt dat geld natuurlijk nooit binnen bij Va*a.nl. Ja, ook een beetje blond he!!!
Later op de avond weer een poging gewaagd en voila… ik ben weer € 750 armer.
Doeggggggggg :dag:
@ roanna, okey gelukkig!!
zou toch wat zijn dat je je afvraagt waar de tickets blijven en dat dan blijkt dat je niet betaald had… oeps!
Roanna, nog maar 4 weken!!! Wooooeeehoeee!! Dan zit ik er lekker ook al!! Tis vandaag dinsdag he… Dat betekend markt in Bodrum!! :hihi:
Bloem, dat gebeurd echt vaak hoor! Dan bel ik mensen dat ik nog geen betaling binnen heb… en dan zeggen ze “we hadden het klaar gezet in de bank”(internetbankieren) en dan gaat er wat fout op de een of andere manier… en dus kregen wij ons geld niet… en zij de tickets niet!! :drugged:
Ja Heerlijk hoor Cynthia. :biggrin: Maarja, die markt op dindag missen we bij aankomst zoiezo vanwege de late aankomst, maar de zaterdag gaan wij zeker weten naar Turgutreis naar de markt en misschien dan nog de dinsdag voor vertrek Bodrum.
We zien wel en wij allen hebben er zo’n zin in. Nouja, mijn schoonzus en ik dan! Mannen gaan gewoon mee voor de koffers sjouwen en natuurlijk de tassen vol van het shoppen. :lol:
Nu, in zulke zaken ben ik heel precies. Als ik een week voor die tijd nog geen bericht heb van hun, zal ik het zeker niet nalaten hun te bellen, waar de boel blijft.
idd!! huur, rekeningen, boeit me allemaal nix, maar mn vakantie betalen!! :eek: daar zorg ik wel voor ![]()
hahahahaa
@ roanna, op vrijdag is er ook nog markt in bodrum he?
groente en fruit enzo
en op donderdag volgens mij in Milas…
alle winkels zijn ook open van 08.00 tot 0.00 uur ofzo… dus shoppen zal je!!
op zondag is er een kleine markt in Gümbet… maar wel een stuk goedkoper (vind ik) dan turgutreis!
Oke want dan kan ik jullie ook punten geven
@ cyn, ja maar das echt nix voor de fun, voor fruit te kopen okey, maar om nu op de gumbet markt te gaan shoppen…
hihihi…
owh the memories!! :wub:
ik koop daar altijd mijn shirtjes in Gümbet… 3 euro per stuk hihi :biggrin:
Ja telefoon en pc werk, Wachtlijsten voor zwemles van kleuters, jeugd en volwassen en dan schoolzwemmen.
Dus voor de vakantie de roosters maken schoolzwemmen en informatie van sportvereningingen en zwembaden.
En wat voor werk doe jij bloem??